Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös epäilyttää, mielipiteitä kiitos

Vierailija
10.07.2020 |

Eli siis tilanne on se että olemme olleet yhdessä 6 v, 1 yhteinen lapsi ja asumme yhdessä. Viime syksynä miehen käytös muuttui, ei mitenkään radikaalisti mutta no, tiedätte naisen intuition. Aloin siis epäilemään että mies salailee jotain. En ole mustasukkaista tyyppiä joten seurailin useamman kuukauden tilannetta. Tilanne kärjistyi eräänä viikonloppuna, kun odottelin miestä kotiin työpaikan kaljoittelusta. Yöllä kyn mies vihdoin saapui kotiin, sain hyvin epämääräisiä vastauksia siitä missä oli ollut. Väitti olleensa muutaman miespuolisen työkaverin kanssa kaljalla. Yöllä luin miehen puhelimen ja sieltä selvisi, että heillä on ollut työporukalla saunailta johon osallistunut naisia ja miehiä. Valehteli siis. Lisäksi löytyi viestejä naispuolisen työkaverin kanssa, joissa ei sinänsä mitään muuta kuin työasioita ja sopimisia kyseiseen saunailtaan. Jälkeenpäin asioita puidessamme selvisi, että mies valehdellut muistakin menoistaan joissa kyseinen työkaveri nainen ollut mukana.
Nyt hiljattain miehellä taas outoa käytöstä joten ratsasin puhelimen ( juu tuomitkaa vain, i don't care), ja selvisi, että mies on poistanut kyseisen työkaverin kanssa käydyt viestit. Kysyin tietenkin että miksi poistanut jos kerran ei ole salattavaa johon mies vastasi, että varmuuden vuoksi ja että ei ole salattavaa. Nyt haukkuu minua vainoharhaiseksi hulluksi koska epäilen.
Itse en siis poista koskaan mitään viestejä koska minulla ei olw mtn salattavaa.
Mitä mieltä olette tästä? Olenko vain vainoharhainen hullu vai salaako mies jotain?
Ahdistaa ja haluaisin erota. Koen että minua loukattu ja heillä on jotain meneillään kun kerran täytyy salailla ja peitellä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Mieheni on esimiehenä energia-alalla isossa firmassa. Alaisia on ja voin vaan kuvitella miten töissä naispuoliset alaiset kiinnostuvat bosseista ja samalla nämä bossit ovat innoissaan pikkulikkojen imartelusta. Huomenna tosiaan aion lähteä pois kotoa lapsen kanssa, otan palkatonta vapaata vaikka töistä. Lähden turvakotiin jotta saan mustaa valkoisella miehen käytöksestä ja uhkailusta. Kiitos tsemppauksesta kaikille teille joilla on sydäntä!

T. AP

Eli näytösluonteisesti järjestät shown joidenkin viattomien työviestien vuoksi? Toivottavasti et ole tosissasi. Haiskahtaa provolta. Turvakoti on oikeita vaaratilanteita vuoksi ja siellä on rajallisesti paikkoja. Miksi haluat viedä tärkeitä resursseja tuollaisen feikkaamisen vuoksi?

Vierailija
42/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihminen joka salailee jotain, alkaa syyttämään toista vainoharhaiseksi ja hulluksi jäädessään kiinni. Oli sitten kyse isommasta tai pienemmästä salailusta.

Toki en tiedä onko miehesi herkästi suuttuvaa tyyppiä, mutta esim meillä mies jäi kiinni pettämisestä kun ratsasin puhelimen hänen epäilyttävän käytöksen jälkeen. Noh sieltähän paljastui vaikka ja mitä. Jäi siltä istumalta kiinni pettämisestä.

En ymmärrä teitä ihmisiä, jotka näette suurempana ongelmana toisen puhelimen katsomisen. Se on toki väärin ja hyvä olisi jos siihen ei tarvitsisi kajota. Välillä olosuhteet eivät kuitenkaan jätä oikein vaihtoehtoja jos toinen valehtelee minkä kerkeää ja itse tiedät sen, mutta et vain ole saanut todisteita.

Sinuna kyllä epäilisin.

Suosittelen seurailemaan miehesi käytöstä. Ja miksi varmuuden vuoksi poisti viestit? Vai poistaako hän varmuuden vuoksi ystäviensäkin keskustelua yleensä?

Minulla kävi näin kanssa. Poikaystävä oli selkeesti iskenyt silmänsä toiseen naiseen, jota tapasimme usein illanvieton merkeissä porukalla. Kun otin asian puheeksi, mies alkoi selittää, että ei ole kiinnostunut, ollaan oltu ystäviä pitkään (totta) ja kun se on niin nuorikin minuun verrattuna niin ei kiinnosta.

Jos halusin illanvietoista pois, sain lähteä yksin kotiin, kun mies halusi jäädä vielä tämän naisen luo. Selitteli, ettei tässä mitään, sammuin sinne, sammuin tänne. Just juu.

Oliko yhtään yllätys, että muutaman kuukauden päästä tästä kissan nostamisesta pöydälle mies heitti minut menemään ilman selittyjä ja kuukauden päästä oli hynttyyt yhdessä tämän "liian nuori, ollaan ystäviä"-naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi, ap, niin ei mikään ihme, että miehen mielestä ruoho on pikkuisem vihreämpää aidan takana. Ei normaali mies jaksa tuollaista drama queen -meininkiä.

Vierailija
44/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies, niin en olisi hetkeäkään ap:n kaltaisen kanssa. Mustasukkaisuus on noloa.

Vierailija
45/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin erota ilman draamaa ja että asioista voitais sopia ilman mitään sovittelijoita. Mies kuitenkin sitä mieltä että jos erotaan niin tekee kaikkenasa todistaakseen etten sovi äidiksi ja etten enää näe lasta. Viimeksi kun asiasta keskusteltiin niin mies huusi minulle toivovansa että tapan itseni. Olimme silloin mökillä ja minun oli pakko sopia hänen kanssaan tuo riita jotta sain miehen rauhoittumaan koska en olisi muuten päässyt mökiltä pois. Oksettaa miehen kosketus ja läsnäolo, olen yrittänyt teeskennellä kaiken olevan ok vaikka sisällä kiehuu. Kauaa en enää tätä kulissia pysty pitämään.

T. AP

Noh, mun exä myös uhkaili, että ottaa lapset 100 % jos otan eron. Otin eron, ja kappas vaan, meillä on 50-50 huoltajuus ja usein mies kyselee jo omalla viikollaan, että voinko jo ottaa lapset. Tajuaa, ettei ole itse yhtään sen parempi vanhempi. Jos lasten äiti ei oikeasti ole haitallinen, niin sanoisin, ettei kukaan mies vaadi lapsia täysin itselleen.

Vierailija
46/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Olen itsekin varma että jotain salattavaa on. Nyt mies alkoi uhkailemaan että aikoo viettää kesäloman lapsen kanssa pois kotoa (minulla ei ole lomaa) ja että jos erotaan niin aikoo viedä lapsen minulta koska ei itse halua erota. En enää tiedä mitä tehdä. Haluan erota koska en todellakaan enää luota mieheen tämän jälkeen. Mutta jos eroan niin pelkään oikeustaistoa lapsesta. Mies sanoo että hankkii todisteet etten sovi huolehtimaan lapsesta ja että en enää näe lasta tyyliin ikinä. Ei hänellä ole mitään todisteita etten soposi äidiksi mutta en haluaisi alkaa taistelemaan asiasta.

T. AP

Tuollaisen pelottelun jälkeen eroaisin kyllä varmasti. Älä pelkää miehen mesoamista, ei lasta sinulta viedä. Yhteishuoltajuus teille tulee. Harmi lapsen kannalta jos mies ei osaa käyttäytyä. Kertoo heikosta luonteesta tuo vainoharhaisesti haukkuminen ja pelottelu, yrittää siirtää omat vikansa sinun vioiksesi.

Vierailija
47/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon räyhäämisen ja uhkailun takia kannattaa lähteä. Koita saada viesteillä noita uhkauksia ja pidä ne tallessa. Vaikka ota screenshot, ettei mies ehdi poistaa. Puheita tai puheluita voi myös nauhoittaa, mutta ei välttämättä kelpaa todisteeksi tai ainakin toiselle pitää ilmoittaa että nauhoitat. Ja muista et jos eroat, mies voi estää lapsen muuton. Eli jos muutat oman ja lapsen osoitetta, mies saa maistraatista kirjeen, että lapsi on muuttamassa ja mies voi sen estää. Kannattaa selvittää etukäteen kaikki mahdollinen. Turvakotiin ehdottomasti jos mies on uhkaava.

Vierailija
48/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Olen itsekin varma että jotain salattavaa on. Nyt mies alkoi uhkailemaan että aikoo viettää kesäloman lapsen kanssa pois kotoa (minulla ei ole lomaa) ja että jos erotaan niin aikoo viedä lapsen minulta koska ei itse halua erota. En enää tiedä mitä tehdä. Haluan erota koska en todellakaan enää luota mieheen tämän jälkeen. Mutta jos eroan niin pelkään oikeustaistoa lapsesta. Mies sanoo että hankkii todisteet etten sovi huolehtimaan lapsesta ja että en enää näe lasta tyyliin ikinä. Ei hänellä ole mitään todisteita etten soposi äidiksi mutta en haluaisi alkaa taistelemaan asiasta.

T. AP

Tuollaisen pelottelun jälkeen eroaisin kyllä varmasti. Älä pelkää miehen mesoamista, ei lasta sinulta viedä. Yhteishuoltajuus teille tulee. Harmi lapsen kannalta jos mies ei osaa käyttäytyä. Kertoo heikosta luonteesta tuo vainoharhaisesti haukkuminen ja pelottelu, yrittää siirtää omat vikansa sinun vioiksesi.

En usko tätä tarinaa. Ainakin se on kerrottu vähän väritetysti.

Vierailija
49/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon räyhäämisen ja uhkailun takia kannattaa lähteä. Koita saada viesteillä noita uhkauksia ja pidä ne tallessa. Vaikka ota screenshot, ettei mies ehdi poistaa. Puheita tai puheluita voi myös nauhoittaa, mutta ei välttämättä kelpaa todisteeksi tai ainakin toiselle pitää ilmoittaa että nauhoitat. Ja muista et jos eroat, mies voi estää lapsen muuton. Eli jos muutat oman ja lapsen osoitetta, mies saa maistraatista kirjeen, että lapsi on muuttamassa ja mies voi sen estää. Kannattaa selvittää etukäteen kaikki mahdollinen. Turvakotiin ehdottomasti jos mies on uhkaava.

Missä mies "räyhäsi". Hänhän vain totesi asioita x, y ja z ja ilmeisesti hermostui. Mutta "räyhääminen" on vielä asia erikseen (konkreettisesti erittäin kovaäänistä huutamista, raivoamista jne.).

Vierailija
50/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. AP

Olisi kannattanut jättää puhelin rauhaan.

Vierailija
51/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n fiiliksiä. Mulla tuli muutama päivä sitten vähän samantyyppinen tilanne. Olin miesystävän luona käymässä kun hän oli etätöissä työkoneellaan. Näin netin hakuhistorian yleisimmät sivut-kohdasta, että toisena tuli vastaan ok-cupid. :(  Olen seurustellut miehen kanssa viime syksystä lähtien, ja mies väitti että on jäänyt sinne sinkkuajoiltaan. Mutta miehen nonverbaalisesta viestinnästä "naisen vaistoni" sanoi mulle, että ei pidä paikkaansa. Oon ihan varma, että joko edelleen "vain" selaa profiileja tai sitten viestittelee tai pahimmassa tapauksessa pettää. Ahdistaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan