Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös epäilyttää, mielipiteitä kiitos

Vierailija
10.07.2020 |

Eli siis tilanne on se että olemme olleet yhdessä 6 v, 1 yhteinen lapsi ja asumme yhdessä. Viime syksynä miehen käytös muuttui, ei mitenkään radikaalisti mutta no, tiedätte naisen intuition. Aloin siis epäilemään että mies salailee jotain. En ole mustasukkaista tyyppiä joten seurailin useamman kuukauden tilannetta. Tilanne kärjistyi eräänä viikonloppuna, kun odottelin miestä kotiin työpaikan kaljoittelusta. Yöllä kyn mies vihdoin saapui kotiin, sain hyvin epämääräisiä vastauksia siitä missä oli ollut. Väitti olleensa muutaman miespuolisen työkaverin kanssa kaljalla. Yöllä luin miehen puhelimen ja sieltä selvisi, että heillä on ollut työporukalla saunailta johon osallistunut naisia ja miehiä. Valehteli siis. Lisäksi löytyi viestejä naispuolisen työkaverin kanssa, joissa ei sinänsä mitään muuta kuin työasioita ja sopimisia kyseiseen saunailtaan. Jälkeenpäin asioita puidessamme selvisi, että mies valehdellut muistakin menoistaan joissa kyseinen työkaveri nainen ollut mukana.
Nyt hiljattain miehellä taas outoa käytöstä joten ratsasin puhelimen ( juu tuomitkaa vain, i don't care), ja selvisi, että mies on poistanut kyseisen työkaverin kanssa käydyt viestit. Kysyin tietenkin että miksi poistanut jos kerran ei ole salattavaa johon mies vastasi, että varmuuden vuoksi ja että ei ole salattavaa. Nyt haukkuu minua vainoharhaiseksi hulluksi koska epäilen.
Itse en siis poista koskaan mitään viestejä koska minulla ei olw mtn salattavaa.
Mitä mieltä olette tästä? Olenko vain vainoharhainen hullu vai salaako mies jotain?
Ahdistaa ja haluaisin erota. Koen että minua loukattu ja heillä on jotain meneillään kun kerran täytyy salailla ja peitellä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvä keissi. Pettää sua sen naisen kanssa.

Vierailija
2/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei savua ilman tulta. Haluatko jatkaa suhdetta petoksen ja luottamuksen menetyksen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, koska luottamusta ei ole.

Vierailija
4/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!!!!

Vierailija
5/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhosit suhteenne jo siinä vaiheessa kun ratsasit puhelimen. Ihan riippumatta siitä onko miehellä sutinaa vai ei. Mies vaikuttaa vässykältä, kun ei pistänyt poikki jo tuossa kohtaa.

Vierailija
6/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihminen joka salailee jotain, alkaa syyttämään toista vainoharhaiseksi ja hulluksi jäädessään kiinni. Oli sitten kyse isommasta tai pienemmästä salailusta.

Toki en tiedä onko miehesi herkästi suuttuvaa tyyppiä, mutta esim meillä mies jäi kiinni pettämisestä kun ratsasin puhelimen hänen epäilyttävän käytöksen jälkeen. Noh sieltähän paljastui vaikka ja mitä. Jäi siltä istumalta kiinni pettämisestä.

En ymmärrä teitä ihmisiä, jotka näette suurempana ongelmana toisen puhelimen katsomisen. Se on toki väärin ja hyvä olisi jos siihen ei tarvitsisi kajota. Välillä olosuhteet eivät kuitenkaan jätä oikein vaihtoehtoja jos toinen valehtelee minkä kerkeää ja itse tiedät sen, mutta et vain ole saanut todisteita.

Sinuna kyllä epäilisin.

Suosittelen seurailemaan miehesi käytöstä. Ja miksi varmuuden vuoksi poisti viestit? Vai poistaako hän varmuuden vuoksi ystäviensäkin keskustelua yleensä?

Vierailija
7/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni poistaa keskusteluja, kun niissä on jotain joka on mennnyt yli. Eli kyllä, jotain hän selkäsi takana on tehnyt. En nyt suoraan eroaisi, jos siis haluat olla hänen kanssaan? Selvitä asiat hänen kanssaan. Kerro että ei mene selitys läpi. Harvoin ihminen poistaa keskusteluja turhaan. Varsinkaan oppimani mukaan miehet!

Vierailija
8/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti jotain on tehnyt, mutta mitä?

se teidän pitää selvittää keskenään. istutte alas ja et lähde siitä ennenkun mies kertoo totuuden. helppoa se ei ole, mutta kyllä ne lopulta totuuden kertoo.

vinkki tulevaisuuteen, ota kuvat todisteeksi jos löydät epäilyttävää. täten ei voi sanoa että ei ollu mitään.

Vierailija
9/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvä narsisti.

Vierailija
10/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Olen itsekin varma että jotain salattavaa on. Nyt mies alkoi uhkailemaan että aikoo viettää kesäloman lapsen kanssa pois kotoa (minulla ei ole lomaa) ja että jos erotaan niin aikoo viedä lapsen minulta koska ei itse halua erota. En enää tiedä mitä tehdä. Haluan erota koska en todellakaan enää luota mieheen tämän jälkeen. Mutta jos eroan niin pelkään oikeustaistoa lapsesta. Mies sanoo että hankkii todisteet etten sovi huolehtimaan lapsesta ja että en enää näe lasta tyyliin ikinä. Ei hänellä ole mitään todisteita etten soposi äidiksi mutta en haluaisi alkaa taistelemaan asiasta.

T. AP

Vierailija
11/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miehiä työkavereina joitten kanssa vaihetuissa viesteissä on sydämmiä ja teksti sitä luokkaa, että jos vaimo lukisi niin varmasti tulisi väärinymmärryksiä.

Itse olen sinkku ja tosiaan muutama mies (varattu) on semmoinen, että laittaa sydänhymiöitä viesteihin ja kehuukin viesteissä. Muutaman kerran on nähty vapaa-ajalla, mutta mitään muuta ei ole. Tai näin minä ainakin sen ajattelen. Joten ei kannata välttämättä heti tuomita viestien perusteella. Mulla ainakaan, kun ei ole muita kun miestyökavereita niin niitten kanssa vaihetaan mm saunailtoihinkin liittyviä viestejä. Sitä en tiedä sanovatko miehet kotona, että kenen työkaverin kanssa ovat käyneet kahveilla, vaan olenko vaan työkaveri.

Vierailija
12/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Olen itsekin varma että jotain salattavaa on. Nyt mies alkoi uhkailemaan että aikoo viettää kesäloman lapsen kanssa pois kotoa (minulla ei ole lomaa) ja että jos erotaan niin aikoo viedä lapsen minulta koska ei itse halua erota. En enää tiedä mitä tehdä. Haluan erota koska en todellakaan enää luota mieheen tämän jälkeen. Mutta jos eroan niin pelkään oikeustaistoa lapsesta. Mies sanoo että hankkii todisteet etten sovi huolehtimaan lapsesta ja että en enää näe lasta tyyliin ikinä. Ei hänellä ole mitään todisteita etten soposi äidiksi mutta en haluaisi alkaa taistelemaan asiasta.

T. AP

No tuo uhkailu puhui varman eron puolesta. Ymmärrän että on vaikeaa ja raskasta erota, kun on lapsi ja vielä tuolaisen miehen kanssa, joka uhkailee sinua!! Jos hän ei voi kuitenkaan käyttää sinua vastaan oikeudessa mitään, tee se. Hän ei lastasi vie. Sinä puolestasi voit vedota miehen olevan uhka teille molemmille epävakaalla käytöksellään ja uhkailulla. Ei tuo ole tervettä käytöstä häneltä.

Vierailija
13/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat erota, eroa. Et selvästi luota mieheesi joten anna mennä.

Vierailija
14/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri mies. Uhkaileekin kaikenlisäksi. Epävakaapersoonallisuushäiriöinen.. älä ap anna miehesi alistaa sinua, tiedät itsekin, että äitinä sinulla on suuremmat mahdollisuudet tuossa taistossa. Varsinkin, jos et ole sekaantunut esimerkiksi johonkin hämärään tai ole mitenkään epävakaa äidiksi.

Vierailija
15/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin erota ilman draamaa ja että asioista voitais sopia ilman mitään sovittelijoita. Mies kuitenkin sitä mieltä että jos erotaan niin tekee kaikkenasa todistaakseen etten sovi äidiksi ja etten enää näe lasta. Viimeksi kun asiasta keskusteltiin niin mies huusi minulle toivovansa että tapan itseni. Olimme silloin mökillä ja minun oli pakko sopia hänen kanssaan tuo riita jotta sain miehen rauhoittumaan koska en olisi muuten päässyt mökiltä pois. Oksettaa miehen kosketus ja läsnäolo, olen yrittänyt teeskennellä kaiken olevan ok vaikka sisällä kiehuu. Kauaa en enää tätä kulissia pysty pitämään.

T. AP

Vierailija
16/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin erota ilman draamaa ja että asioista voitais sopia ilman mitään sovittelijoita. Mies kuitenkin sitä mieltä että jos erotaan niin tekee kaikkenasa todistaakseen etten sovi äidiksi ja etten enää näe lasta. Viimeksi kun asiasta keskusteltiin niin mies huusi minulle toivovansa että tapan itseni. Olimme silloin mökillä ja minun oli pakko sopia hänen kanssaan tuo riita jotta sain miehen rauhoittumaan koska en olisi muuten päässyt mökiltä pois. Oksettaa miehen kosketus ja läsnäolo, olen yrittänyt teeskennellä kaiken olevan ok vaikka sisällä kiehuu. Kauaa en enää tätä kulissia pysty pitämään.

T. AP

Ymmärrän että sinä haluaisit sopia asiat sovussa, mutta mitä voit tehdä asialle jos miehesi on noin epävakaa? Sinulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin saada sinut ja lapsesi turvaan. Oikeasti, hän sanoi sinulle että tapa itsesi?! Voit vedota oikeudessa hänen uhkailuihinsa. Hän on vaaraksi sinulle sekä lapsellesi.

Vierailija
17/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla korkean statuksen mies kun siellä on kahta sukupuolta töissä ja saunailtoja? Joku toimitusjohtaja. Sellasta se on. Nuo miehet humaltuu niin siitä vallasta ja statuksesta. Ei riitä yksi nainen.

Ei merkkaa mitään vaikka kotona on nainen ja lapsi. Minä kun näen näitä miehiä niin näen sen petoksen niin kasvoilta. Ovat täynnä vääränlaista ylpeyttä.

Vierailija
18/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa pelkääminen, niin ei anna mitään energiaa itsestään pois. Voit selittää tilanteen sellaisena kuin se on, jos joku kysyy ja luultavasti sinua uskotaan. Keskustele vanhempasi, sukulaisen tai ystävän kanssa siitä, ja miten toimitte. Entä lakimiehen ohjeet. Harmi jos mies juo alkoholia, peittelee jotain ja paljastuu tuollaista.

Vierailija
19/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko pihdata?

Vierailija
20/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että olen naiivi, mutta mun mielestä jos mies rakastais sua niin hän ei todellakaan suuttuisi vaan ennemminkin haluaisi jutella asiasta ja saada sut kauniisti uskomaan, että on syytön siihen mistä häntä epäilet. Plus hän ei missään tilanteessa alkaisi uhkailemaan sua lapsen pois viemisellä! Oli sitten pettänyt tai ei, mutta tuo lapsella kiristäminen on niin alhaista ja kusipäistä, että jo ihan senkin takia sinuna lähtisin koko suhteesta. Eihän tuo mies kunnioita sua ollenkaan! Rakkaudestakaan en menisi vannomaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi