Miehen käytös epäilyttää, mielipiteitä kiitos
Eli siis tilanne on se että olemme olleet yhdessä 6 v, 1 yhteinen lapsi ja asumme yhdessä. Viime syksynä miehen käytös muuttui, ei mitenkään radikaalisti mutta no, tiedätte naisen intuition. Aloin siis epäilemään että mies salailee jotain. En ole mustasukkaista tyyppiä joten seurailin useamman kuukauden tilannetta. Tilanne kärjistyi eräänä viikonloppuna, kun odottelin miestä kotiin työpaikan kaljoittelusta. Yöllä kyn mies vihdoin saapui kotiin, sain hyvin epämääräisiä vastauksia siitä missä oli ollut. Väitti olleensa muutaman miespuolisen työkaverin kanssa kaljalla. Yöllä luin miehen puhelimen ja sieltä selvisi, että heillä on ollut työporukalla saunailta johon osallistunut naisia ja miehiä. Valehteli siis. Lisäksi löytyi viestejä naispuolisen työkaverin kanssa, joissa ei sinänsä mitään muuta kuin työasioita ja sopimisia kyseiseen saunailtaan. Jälkeenpäin asioita puidessamme selvisi, että mies valehdellut muistakin menoistaan joissa kyseinen työkaveri nainen ollut mukana.
Nyt hiljattain miehellä taas outoa käytöstä joten ratsasin puhelimen ( juu tuomitkaa vain, i don't care), ja selvisi, että mies on poistanut kyseisen työkaverin kanssa käydyt viestit. Kysyin tietenkin että miksi poistanut jos kerran ei ole salattavaa johon mies vastasi, että varmuuden vuoksi ja että ei ole salattavaa. Nyt haukkuu minua vainoharhaiseksi hulluksi koska epäilen.
Itse en siis poista koskaan mitään viestejä koska minulla ei olw mtn salattavaa.
Mitä mieltä olette tästä? Olenko vain vainoharhainen hullu vai salaako mies jotain?
Ahdistaa ja haluaisin erota. Koen että minua loukattu ja heillä on jotain meneillään kun kerran täytyy salailla ja peitellä.
Kommentit (51)
SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ, JOHON KALIKKA KALAHTAA. Elikkä aivan selvästi mies yrittää syyllistää sinua omista pettämisistään. Otappa yhteys tähän naiseen miehen tietämättä ja ihan kevyesti kerrot ,että miehelläsi ja sinulla ( siis sillä naisella) on yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia. Voi herkästi myöntää , jos leppoisasti esität asian. Äänitä puhelu. Normitilanteessa mies ei voi viedä lastasi sinulta, yhteishuoltajuus tulee.
Voi käydä niinkin ,ettei tyyppi haluakaan erota, ja sinä olet voittaja.
En usko, että mies petti, mutta häntä ärsyttää liian hysteerinen käytös. Miksi hän ei saisi viestitellä naispuolisen työkaverinsa kanssa? Yleensä töissä on veljellinen/sisarellinen suhde kollegoihin ja seksi kollegan kanssa ei kiinnosta pätkääkään samasta syystä.
Lähde turvakotiin lapsen kanssa ja tee se mieheltä salaa mutta mahdollisimman pian! Hän on uhkaava ja henkisesti väkivaltainen. Sieltä käsin alat järjestellä heidän tuellaan eroa. Et menetä lastasi kun mitään todisteita ei ole. Turvakotiaika toimii myös näyttönä äitiydestäsi. Asiantuntijat lausuvat, että heillä ei ole muuta huolta lapsen hyvinvoinnista kanssasi kuin uhkaava ja aggressiivinen mies/isä.
Millä alalla ja missä asemassa ap:n mies on? Sen perusteella pystyy päättelemään miehen aivoituksia paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Lähde turvakotiin lapsen kanssa ja tee se mieheltä salaa mutta mahdollisimman pian! Hän on uhkaava ja henkisesti väkivaltainen. Sieltä käsin alat järjestellä heidän tuellaan eroa. Et menetä lastasi kun mitään todisteita ei ole. Turvakotiaika toimii myös näyttönä äitiydestäsi. Asiantuntijat lausuvat, että heillä ei ole muuta huolta lapsen hyvinvoinnista kanssasi kuin uhkaava ja aggressiivinen mies/isä.
Come on! Pikkuista ylireagointia!! 😀 Siis siitä, että mies viestittelee jonkun naisen kanssa.
Kyllä pitäisi olla vahvempaa näyttö kuin jotkut poistetut viestit. Minä ainakin poistan kaikki vanhat viestit ajoittain - miksi niitä säilömään?
Mitä te, jotka yllytätte ap:ta eroamaan pelkän epäilyn perusteella, saatte siitä? Tai te, joilla on psykiatrinen diagnoosi valmiina lyhyen kirjoituksen perusteella?
Rakkaudesta on ehkä naiivia puhua epävakaanpersoonallisuuden omaavalla. Voi melkeinpä jo diagnosoida ilman muita seikkoja ja kun nämä. Saattavat rakastaa, mutta pelko menettää toinen nostattaa tuon uhkailun ja persoonallisuutensa heikkoudet esiin.
Kukaan terve ihminen ei uhkaile toista ihmistä tuolla tavalla.
Eroatko ap siksu, että epäilet miestä uskottomuudesta, mutta varsinaista uskottomuutta ei välttämättä ole tapahtunut? Käytätkö erolla uhkailua välineenä saada mies puhumaan?
Nyt tuntuu siltä, että teillä on yhteys kateissa. Yhteys on ollut varmaankin kateissa jo pidemmän aikaa? Kumpikaan ei ole ottanut sitä puheeksi? Ja nyt miehesi on ehkä etsimässä yhteyttä jonkun toisen kanssa.
Nyt pitäisi lopettaa syyttely ja puhelinten kyttääminen ja palata siihen, miksi alunperin rupesitte olemaan yhdessä. Mitä siitä on jäljellä ja miten tästä eteenpäin.
Koska uhkailee sinua ap. Äänitä näitä reuhomisia kännykällä tai i padilla, että sinulla on todisteet ,kun uhkaa viedä lapsen sinulta. Siis , mikäli itse käyttäydyt asiallisesti.
Kiitos vastauksista. Mieheni on esimiehenä energia-alalla isossa firmassa. Alaisia on ja voin vaan kuvitella miten töissä naispuoliset alaiset kiinnostuvat bosseista ja samalla nämä bossit ovat innoissaan pikkulikkojen imartelusta. Huomenna tosiaan aion lähteä pois kotoa lapsen kanssa, otan palkatonta vapaata vaikka töistä. Lähden turvakotiin jotta saan mustaa valkoisella miehen käytöksestä ja uhkailusta. Kiitos tsemppauksesta kaikille teille joilla on sydäntä!
T. AP
Ei tässä enää ole kyse pettämisen mahdollisuudesta, vaan vaaran uhan mahdollisuudesta. Ap ja lapsi turvaan. Tuollainen ihminen on vaarallinen.
Minun eksäni raiskasi minut kun yritin erota. Tuollaiset hullut tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi olla vahvempaa näyttö kuin jotkut poistetut viestit. Minä ainakin poistan kaikki vanhat viestit ajoittain - miksi niitä säilömään?
Mitä te, jotka yllytätte ap:ta eroamaan pelkän epäilyn perusteella, saatte siitä? Tai te, joilla on psykiatrinen diagnoosi valmiina lyhyen kirjoituksen perusteella?
Näin juuri. Juuri tämän vuoksi naisten on hankalampaa varmaankin edetä vastuullisiin tehtäviin. Kun siis menee epä-älyllisen hysterian, liioittelun ym. puolelle se ajattelu helposti. Olen pettynyt palstan naisten tasoon, täytyy myöntää.
Ja lisäyksenä vielä että ei ole poistanut kenenkään muun kuin tämän kyseisen naisalaisen viestit. Muut viestit tallessa.
T. AP
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Mieheni on esimiehenä energia-alalla isossa firmassa. Alaisia on ja voin vaan kuvitella miten töissä naispuoliset alaiset kiinnostuvat bosseista ja samalla nämä bossit ovat innoissaan pikkulikkojen imartelusta. Huomenna tosiaan aion lähteä pois kotoa lapsen kanssa, otan palkatonta vapaata vaikka töistä. Lähden turvakotiin jotta saan mustaa valkoisella miehen käytöksestä ja uhkailusta. Kiitos tsemppauksesta kaikille teille joilla on sydäntä!
T. AP
Sellanen perheenrikkoja
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Olen itsekin varma että jotain salattavaa on. Nyt mies alkoi uhkailemaan että aikoo viettää kesäloman lapsen kanssa pois kotoa (minulla ei ole lomaa) ja että jos erotaan niin aikoo viedä lapsen minulta koska ei itse halua erota. En enää tiedä mitä tehdä. Haluan erota koska en todellakaan enää luota mieheen tämän jälkeen. Mutta jos eroan niin pelkään oikeustaistoa lapsesta. Mies sanoo että hankkii todisteet etten sovi huolehtimaan lapsesta ja että en enää näe lasta tyyliin ikinä. Ei hänellä ole mitään todisteita etten soposi äidiksi mutta en haluaisi alkaa taistelemaan asiasta.
T. AP
Aika lailla samoja piirteitä kun mun miehessä. Tosin ollaan jo eroamassa ja tilanne on välillä tosi paha. On käynyt fyysisesti käsiksi siis väkivaltaa ja sanallista loukkaamista / nimittelyä. Tilanne on jo siinä pisteessä että vaihtoehot vähissä. Tekee kipeää silti erota mutta tällä hetkellä tilanne tämä.
Aloitus kuulosti vielä uskottavalta, mutta sitten tarina alkoi mennä provomaiseksi ja tyylikin jotenkin muuttui.
Voi sinua Ap :(
Miehesi pettää sinua. Usko vanhemman ja kokeneen neuvoa, äläkä suostu lapsen ja yhteisen kodin yms takia tuollaiseen kohteluun.
Hali täältä jostain kaukaa
Sulla tarinoita riittää. 0/5.
Saisit jopa rahaakin jorinoistasi, jos osaisit hyödyntää muitakin tahoja kuin AV.ta.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäyksenä vielä että ei ole poistanut kenenkään muun kuin tämän kyseisen naisalaisen viestit. Muut viestit tallessa.
T. AP
Ehkä juuri siksi, kun käyttäydyt noin epäluuloisesti. Kyllä mäkin poistaisin, jos huomaisin, että mieheni kyttäisi viestejäni ja luulisi turhia. En ottaisi riskiä kumppanin raivareista ja syytöksistä, kun oikeaa aihetta ei ole.
Ja vaikka se mies pettäisikin, niin mitä sitten. Pidä huoli, että olet itse sellainen, ettei kenenkään tarvitse pettää. Et voi omistaa toista ihmistä -- et edes puolisoasi.
Työkaveri aikoinaan vietti kaikki firman illanistujaiset maksullisten naisten luona. Eli heti ”virallisen” osuuden jälkeen muut lähtivät ravintolaan ja siitä mahdollisesti yökerhoon, mutta Pasi meni maksulliselle ja tuli aina suht. ajoissa kotiin. Itse kertoi asiasta eli kaikki tiesivät. Pienet lapset kotona.