Meneekö älypuhelin rikki, jos se putoaa kerran lattialle?
Minulla on vielä vanhanaikainen puhelin, enkä tuonkaan takia viitsisi hankkia älypuhelinta, jos se menee helposti rikki.
Kommentit (46)
Mulla on tippunut useasti eikä ole hajonnut.
Ei hajoa niin vaan. Sitäpaitsi sitä(kin) varten on kotivakuutus:)
Vain jos se on iphone tai alle 120e puhelin.
Iphone tosin nyt hajoaa heti kun ulkona on vähän pakkasta.
Noh, sanokaapa sitten, mikä puhelin kannattaa ostaa. En viitsisi maksaa ihan hirveästi siitä. Mutta joku aika hyvä kuitenkin. Ja helppokäyttöinen. Ja pieni.
Jos on sormistaan kömpelö, niin saahan niihin suojia.
Kyllä on mennyt ainakin 3 pudotessa. Näyttö rikki, virtapainike rikki. Yksi oli taskussa ja törmäsin pöydänkulmaan. Eikä auta vaikka olisi kotelossa
HTC ei mennyt rikki vaikka putosi muutaman kerran. Lasiinkaan ei tullut edes naarmua. Kuori harjattua terästä. En tiedä mikä valmistaja tekisi juuri nyt samaa.
Mun entinen puhelin oli Sony, jonka tiputin lattialle vähintään kerran päivässä. Käytin siinä suojakalvoa lasissa. Kerran sitten kalvo oli vähän irronnut kulmasta ja puhelin putosi tarpeeksi kovalle alustalle, ja sittenhän se lasi halkesi. Toimi kuitenkin moitteettomasti haljenneesta lasista huolimatta, kunnes ostin uuden puhelimen, jossa oli parempi kamera.
No jos ne noin helposti menevät rikki, niin en taidakaan vaihtaa älypuhelimeen. Pitäydyn yhä vanhanaikaisessa puhelimessa. Mitä järkeä tehdä klohmoja, isoja suorakulmioita, jotka menevät vieläpä helposti rikki?
Luulin, että haloista päästiin jo. Mutta ei.
Samsung ei, mutta HTC näyttö hajosi asfaltilla.
Itse olen pudottanut 200 euron Samsungin keittiön laattalattialle (kiveä) ainakin 50 kertaa näyttö suoraan lattiaan osuen. Ei naarmun naarmua. Aivan mahtava kestävyys. Samainen puhelin kesti, kun putosin järveen veneestä.
M 30 kirjoitti:
Mäntylä eee äänekkään minne /-&-€-(#)
No tämä!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pudottanut 200 euron Samsungin keittiön laattalattialle (kiveä) ainakin 50 kertaa näyttö suoraan lattiaan osuen. Ei naarmun naarmua. Aivan mahtava kestävyys. Samainen puhelin kesti, kun putosin järveen veneestä.
Kerro lisää, miten osaan ostaa tuollaisen? Samsung mikä?
Kaikissa nykyään myytävissä puhelimissa on anturi joka kertoo (takuu)korjaajalle onko puhelin pudotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää, miten osaan ostaa tuollaisen? Samsung mikä?
Samsung Galaxy A7 vuodelta 2018 tämä puhelin. En osaa sanoa, myydäänkö vielä. Ostin Gigantista. On ollut hintansa väärti, olen nimittäin tohelo. Olen myös istunut tämän puhelimen päälle usein ja törmännyt kulmiin tämän kanssa. Ei naarmun naarmua. Ehkä hyvää tuuria mukana myös.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa nykyään myytävissä puhelimissa on anturi joka kertoo (takuu)korjaajalle onko puhelin pudotettu.
Ai, eikö takuu korjaa jos se on pudotettu?
Mäntylä eee äänekkään minne /-&-€-(#)