Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on miehellesi tärkeämpi huomenna sinä vai äitinsä?

Vierailija
11.05.2013 |

Kumpi saa enempi huomiota?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokaiselle varmaan on se oma äiti tärkein kun on vaan yksi äiti ja jokainen muistaa omaa äitiään. Vai ovatko jotkut vaimot niinku miehensä äitejä..voihan se olla ainakin siitä komentamisesta ja holhoamisesta päätellen mitä niin moni vaimo harrastaa, voi kauhistus.

Se nyt on luonnollista jos lapset ovat pieniä että isä avittaa hieman vaikka kortin teossa ja kustantaa kukan.

Mutta aika naurettavaksi on mennyt että äidit ovat niin itsekeskeisiä että puolison pitää hankkia heille lahjoja..sitä minä minä meininkiä joka asiassa, surullista.

Ei kyllä hirveesti naurattas jos oma mies olisi niin typerä että minua alkaisi pitää äitinään ja lahjoja hankkimaan, sitä varten on sitten vaikkapa hääpäivä.

Vierailija
22/22 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tajunnut äitienpäivähypetystä ja kauheita miehille asetettuja vaatimuksia. Ja mä nimenomaan ajattelen, että en ole mieheni äiti.

Enkä ole kateellinen jos joku perhe viettää äitienpäivää ravintolassa. Se on heidän tapansa, meillä on toiset tavat. Ja ravintolaan pääsen milloin hyvänsä haluan mennä. Äitienpäivänä nimenomaan ei kiinnosta lähteä sinne tungokseen, kun kaikki av-mammat pääsevä kerran vuodessa ulos syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla