Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sivuilla ootte, kun "ootte netissä"? Entä teidän lapset?

Vierailija
10.07.2020 |

Tunnustan, että mä en oikein edes tiedä missä kaikkialla netissä voisi aikaa viettää, oon vissiin vähän kalkkis :( Täällä av:lla oon palstaillut jo yli 10 vuotta. No fb:ssa tulee käytyä tiuhaan, uutissivustoilla (Iltalehti, IS, HS, YLE) myös. Siinäpä se.

Teinityttö katselee paljon muotia ja meikkausta, seurailee bloggareita ja toktokkia yms. Poika lähinnä youtubessa. Tässäkin kohtaa tunnustus, että ihan tarkkaa käryä ei lastenkaan nettikäyttäytymisestä ole :(

Mites muissa perheissä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/4 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika katselee Youtubesta videoita, pelivideoita ja aasialaisia musavideoita, ja vloggareita. Viimeisistä on osa pitänyt välillä rajoittaa, kun ei ole ollut lapsille sopivaa sisältöä.

Itse luen uutiset, katson sään, luen muutamaa blogia (eli käyn katsomassa onko uusia kirjoituksia) ja alennusmyyntiaikoihin saatan upota verkkokauppoihin. Jos minulla on jokin aihe tutkimuksen alla, oli se sitten uusi tapetti tai kirjoneulesuunnutelma tai ulkomaan uutisen taustat, saatan pitkän aikaa selailla sivulta toiselle etsien tietoa. Mutta muuten en minäkään meinaa jaksaa nuoren veroisia aikoja täällä käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

av- palstalla...

Vierailija
4/4 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*