Hyväksytkö yliopiston professorisi tupakanpolton
Sen siis hyväksyt, miksi et sitten lähi- tai sairaanhoitajan tupakanpolttoa?
Kommentit (12)
Kyllä, mutten alkoholinkäyttöä. En halua että henkilö joka opettaa minua, säännöllisesti lamauttaa aivosolujaan. Tämä pikkuhiljaa tekee tyhmemäksi.
Hyväksyttekö kemian professorin amfetamiinin suonenkäytön?
Häh? Onko yliopistollakin joku omaprofessori-systeemi?
Hyväksyn tupakanpolton. Yliopiston professorin maailmantuska on todennäköisesti kuitenkin niin suuri, että pitäähän sitä päätä välillä rentouttaa. Samasta syystä myös alkoholin käyttö on kovin yleistä kyseisellä ryhmällä.
Häh? Onko yliopistolla mahdollisuus hyväksyä tai kieltää professorin tupakanpoltto?
Siis opiskelijoilla. Kiellän heti ja samaten kiellän sanomasta ÖÖÖÖÖ, TUOT-TA, JUURIKIN.
Sairas ilmapiiri kyylää muiden tekemisiä ja valintoja.
Kyllä minä hyväksyn niin professorin kuin vaikka sairaanhoitajan tupakanpolton, vaikka en itse polta. Mutta odotan, vai piäsikö sanoa, etä vaadin, että hänen tupakanpoltonsa ei vaikuta hänen työntekoonsa, ja siihen miten tai kuinka hän kohtelee muita.
Missä yliopistossa, jos saan olla utelias?
Ennen näitä oli tietysi joka puolella ilman mitään ihmetteyä, päin vastoin. Mutta mikä yliopisto on kyseessä
Minkälaiset hyväksymisvaltuudet teillä on noihin asioihin? Minulla ei ainakaan ole sellaisia. Mistä voisin hakea?
Vierailija kirjoitti:
Sairas ilmapiiri kyylää muiden tekemisiä ja valintoja.
Vaikka tämä (tupakointi) alkaa olla monin paikoin hisoriaa, niin kylllä minulla kirkkaana mielessä hetkiä, jolloin tupakoivien käytös vaikutti suoraan meihin muihin, jotka mm. jaoimme hänen kanssaan saman työympäristön. Moni tupakoitsija oli hyvin huomaavainen ja vähinään yhtä tehokas yöntekijä kuin moni sellaisista, jotka eivä polttaneet. Mutta joukkoon mahtui myös heitä, jotka käyttivät tupakointiaan tekosyynä ottaakseen (varastaakseen) "omaa aikaa" itselleen, kesken työajan.
Eiköhän kaikissa ammattiryhmissä ole noita tupruttelijoita.