Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla persoonallisuushäiriöinen läheinen.

Vierailija
10.07.2020 |

Miten pystytte olemaan että asiat ei vaikuta teihin? Mulla sisko sotkee asiansa koko ajan, koko ajan kaikki on huonosti, rahaa pitäis lainaa harva se viikko, jankuttaa, kerjää sääliä, osaa olla myös mielin kielin. Kaikki on aina jonkun muun syy. Pitkään olin lainaamatta rahaa, ja muutenkin elo näytti hänellä paremmalta. Nyt kun pariin otteeseen sorruin lainaa rahaa niin vonkuu taas. Alkoholi näyttäisi myös taas astuneen kuvioihin. Mulla hajoaa pää. 😢

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuollaisia alkoholismiin taipuvaisia narsistisia henkilöitä oikeasti olemassa jotka on sosiaalisia, jotka ottaa ihan väkisin yhteyttä tuttaviinsa ja tuntikausia hanakasti jankaten mankuu niiltä rahaa? Onhan tuo "surullisenkuuluisa" ihmisryhmä, mutta en ole niihin koskaan törmännyt. Kuulostavat todella rasittavilta. Pistää vihaksi tuollaiset!

Kyllähän heitä on, tämänkin ketjun perusteella. Ja sairaushan tuo myös on.

Just sisko itkien soitti että miehensä oli taas käynyt häneen käsiksi ja tulee tänne. Olen ehdottanut turvakodit, nollalinjat ymym mutta mihinkään ei tartu. Veikkaan että ensi viikolla ovat taas yhdessä selvittämässä asioita ja parinpäivän päästä eroavat. Ei työtä, ei luottotietoja, ei mitään. Mä olen ihan kädetön tän tilanteen kanssa.

Vierailija
22/23 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin välit poikki. Tämä ihmistyyppi on niin raskas ja tuhoisa läheisilleen, että muita vaihtoehtoja ei ole. Missään nimessä ei pidä olla naiivi ja luottavainen, luonnevika kun ei ihmisestä pois lähde. Itseään ei kannata näiden kanssa tuhota. Ja tämä kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalalta jotenkin tuntuisi laittaa välejäkään kokonaan poikki kun/jos toisella oikeasti hätä. Mutta oikeassa olette, tilanne kuormittaa kyllä kovasti ☹️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi