Upea lomapäivä, 7 t shoppailua
Olin tänään yksin lomalla (mies töissä ja lapset koulussa). Käytin päivän erittäin hyvin, eli pyörin 6t kauppakeskuksessa. Sain pitkästä aikaa ostettua itselleni hyviä vaatteita ja lapsillekin löysin paljon tarpeellista.
Lapset marisivat eilen että ihan epäreilua kun minulla on vapaata, mutta nuo ostoskassit nähtyään totesivat, että olivat todella tyytyväisiä että tein tuon shoppailukierroksen itseksini, eikä heidän tarvinnut tulla mukaan. Suuri osa ostoksista oli kuitenkin heille ja ns. pakollisia ostettavia kun vaatteet ovat käyneet pieniksi (lasten toiveiden mukaan tein valintoja).
Kylläpä on hyvä mieli kun tein niin hyviä löytöjä (myös itselleni!) ja rentouduin kunnolla. Ekan kerran nimittäin otin ihan oman lomapäivän ja koin siitä vähän huonoa omaatuntoa kun tuon päivänhän olisi voinut ottaa pienten koululaisten kesäloma-aikaan. Nyt sitten huomasin että jopa lapset olivat tyytyväisiä tähän valintaani.
Suosittelen kaikille shoppailusta nauttiville (itselläni tuo nautinto ainakin heikkenee jos mukana pitää raahata marisevia lapsia)!
Kommentit (4)
Miten joku jaksaa viettää 7 t kaupassa?
Itse rentoudun kotona jos olen yksin lomalla. Shoppailu ei mua ainakaan rentouta ollenkaan, ahdistaa ihan kamalasti. Ahdistaa koska ikinä ei ole varaa ostaa juuri sitä mitä haluaa/tarvii. Aina pitää kääntää hintalappuja ja sitten todeta, juu ei käy...liian kallis.
Shoppailu on rentouttavaa silloin, kun voi ostaa laajalla skaalaööa vähän kaikkea. Jos etsii jotain ihan tiettyä, on se vähän tylsää. Ja toisaalta, jos ei ole rahaa riittävästi, ei shoppailusta nauti.
Minäkin olin tänään shoppailemassa. Ihan yksin sain nauttia koko päivän ajan. Sain kaikkea tarpeellista ja tarpeetonta. Ihanaa, kun on taas uusia vaatteita, kenkiä ja laukkuja.