Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isohko ihminen joka kävelee

Vierailija
10.05.2013 |

Ja löntystää vastaasi pidellen selkäänsä ja hiukan vaikuttaa hengästyneeltä. Mitä ajattelet ensimmäisenä. Kysymys tarkoitettu niille vatsinkin jotka ainakin Rupee hymyilee ja naurahtaa. :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kirjoitusvirhe eli ei vatsinkin vaan varsinkin :)

Vierailija
2/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ollenkaan ollut se ainoa kirjoitusvirhe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen hölmö aloitus... Mitä sä oikein haet tällä...?

Vierailija
4/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia haen. Juu ja en puhu mitään kirjakieltä tai vastaava.

Vierailija
5/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just tuollainen kun tuleen vastaan, eikä kukaan koskaan ole sen kummemmin katsellut tai kommentoinut saatikka sitten nauranut :)

Vierailija
6/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sunkin hankkia jotain parempaa tekemistä?

Vierailija
7/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenen vatsaa se pitelee? 

Vierailija
8/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo tällä hetkellä parempaa tekemistä. Kukaan ei pitele vatsaansa. Vaan koko asia liittyi siihen mitä ajatuksia herättää JOS herättää. Enkä edes puhu muista vaan omasta kokemuksesta.tosin nämä nauravat eivät tiedä todellista syytä moiseen joka ei ole paino vaan...

Vierailija
9/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ihminen ei puhu kirjakieltä. Kirjakieltä kirjoitetaan, puhekieltä puhutaan.

Minä olen isohko ihminen ja kävellä löntystän selkääni pidellen. Se johtuu siitä, että maha on näin raskauden loppumetreillä jo tosi iso ja selkää pakottaa helkutisti. Minua ei kiinnosta tippaakaan, mitä muut ajattelevat kävelytyylistäni tai mahani koosta.

Vierailija
10/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus. En itse kyllä mieti mitä kukin tekee. Jotkut viettää paljonkin aikaa toisten asioiden vatvomisella. Ne kaiketi ovat näitä jolla kaikki terveydelliset asiat ovat aina olleet hyvin, ja luulevat että muillakin on. Ja jos ei ole, se on oma syy. 

Vierailija
11/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että suomen katukuva alkaa näyttää samalta kuin 80-luvulla jenkeissä. Itkettää, ennemminkin kuin naurattaa.

Vierailija
12/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas mietin ikävä kyllä hiukan liikaa sitä mitä muut miettii jos he naurahtavat selvästi kohdallani. Ja tosiaan mahani ei kunnolla näytä raskausmahalta vaan joltain muulta. Vaikka 8kk menossa. Ap

Vierailija
13/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:21"]

Mietin vaan, että suomen katukuva alkaa näyttää samalta kuin 80-luvulla jenkeissä. Itkettää, ennemminkin kuin naurattaa.

[/quote]

No niin kauan kun se ei vielä näytä siltä miltä tänä päivänä jenkeissä näyttää, niin hyvä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän