Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt iski paniikki. Kilot ja tärkeä meno.

Vierailija
10.05.2013 |

Paljonko olisi mahdollista pudottaa painoa neljässä viikossa? Dieetin ei tarvitse olla järkevä, terveellinen eikä pysyvä elämäntapamuutos, mutta toimiva sen pitää olla.

Neljä viikkoa aikaa saada itseni näyttämään hyvältä tai edes paremmalta, joka paikassa hyllyy ja löllyy.

Vinkkejä kehiin!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-6 kiloa aika helposti, syöt vaan niin vähän kuin mahdollista.

Vierailija
2/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vinkki on myös se, että syöt niin vähän kuin mahdollista. Paljon pitää juoda ja mun mielestä se on ihan sama mietä juo, kunhan ei ole pelkkää sokeria. Mä olen joskus nuorempana laihduttanut 10 kiloa kuukaudessa. Söin silloin kissankupillisen ruokaa ja yhden ruisleivän ja kuntoilin rankasti. Vatsalaukkukin pieneni, joten kilot eivät paukahtaneet saman tien takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä kuin pikkulintu ja liikkumalla paljon. Syö vain keitettyä ja raakaa ruokaa, älä siis paista mitään, leikkaa kokonaan pois maitotuotteet, rasvat ja lihat. Pelkkää pupunruokaa, kasviksia ja hedelmiä ja vihanneksia ja tummia viljoja. Paljon liikuntaa.

Vierailija
4/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ketokarppaus? 

-ap

Vierailija
5/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ruokavaliosta kokonaan maito- ja viljatuotteet (kaurapuuro aamuisin ok). Syö kolme kertaa päivässä kourallinen pähkinöitä ja  joka päivä vähintään yksi kananmuna. Lounas ja päivällinen kanaa/kalaa, kasviksia ja mahdollisesti juureslisäke. Juomaksi kaksi litraa vettä / päivä. Välipalaksi hedelmä X kaksi per päivä.

Vierailija
6/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso Jutta Go go dieetti. hiilarit pois ja proteiinia koneeseen. Kolme litraa vettä päivässä.

Vierailija
7/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka ketokarppaus, jos sopii on ehdottomasti tehokas, mutta se pitää todellakin tehdä huolellisesti, muuten huomaat että ummettaa ja päätä särkee eikä paino putoakaan.Itsellä on toiminut ja painoa neljässä viikossa lähti reilu 8 kiloa, mutta ohjeita on noudatettava.

Vierailija
8/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, wau! Laitatko esimerkkisyömiset yhdeltä päivältä. Karppaus kaiketi on niin menneen päivän lumia, mutta nuo tulokset kyllä kiinnostaisivat!

t. ei ap

Vierailija
9/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaladieetti, vissydieetti, kaalisoppakuuri, nutrilet ja easydiet. Kaikki noi toimii ja saat kymmenisen kiloa pois neljässä viikossa. Jos siis jonkinkin verran ylipainoa.

Vierailija
10/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tulee varmasti paheksuntaa mutta:

Aamulla 2 keitettyä kanamunaa voisulalla, muutama metvurstiviipale juustolla, vihreitä salaatteja

Lounaaksi pekonilla pyöräytettyjä aurajuustoherkkusieniä muutama iso ja keitettyä parsakaalia

Välipalaksi avokadoa ja manteleita

Iltapalaksi jos tarvis jotain hyvää kypsytettyä juustoa ja metvurstia tai avokadoa, vihreitä salaatteja

Juomaksi paljon vettä ja kun alkuun pääsee, niin voi lisätä hiilareita ja salaatille voisi laittaa hyvää kasvisöljyä mauksi.

Tonnikalaa, raejuustoa, kurkkua ja kesäkurpitsaa tuli syötyä paljonkin ja aina  finelistä tarkistin että hiilarit pysyy alle 20g. Nälkä jos yllätti, niin avokadolla ja erilaisilla pähkinöillä selvittiin ensi alkuun.

Vierailija
11/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sairaaladieetti taitaa olla mun juttu. Mutta tuo kinkku tuossa, mitä se on? Kinkku kuitenkin on aika moniselitteinen juttu, on keittokinkkua, kinkkuleikkelettä, joulukinkkua. Vai tarkoittaako sianlihaa yleensäkin? Tyhmä kysymys, mutta..=)

-ap

Vierailija
12/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/13 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viikkoa on piiitkä aika noudattaa noita erikoisia dieettejä. Mutta varmaankin tehokkaita, jos ei tule retkahduksia. Itse olen laihtunut 4 viikossa 3,5 kg. Ei mikään ihme saavutus;  annoskokoja pienentänyt: syönyt leipälautaselta ruuan. Liikuntaa en ole lisännyt, peruskävelylenkkejä 4/viikossa. Karkinsyöntiä olen vähentänyt reilusti, samoin makean kahvileivän. Leipää syönyt vähemmän kuin normaalisti, mutta kaiken kaikkiaan ei mikään kovin tiukka dieetti. 2 kg lähti alkuun helpohkosti, mutta sitten jumittui pitkäksi aikaa. Enkä jaksanut olla niin tiukka ruuan suhteen, mutta nyt olikin sitten tippunut aivan kuin huomaamatta 1,5 kg. Olisiko hormoneillakin vaikutusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi