Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottaako tuo Jemenissä siepattu pari vauvaa?

Vierailija
10.05.2013 |

Ainakin tuossa HS:n etusivun kuvassa rouvalla on selvä masukumpu.

http://www.hs.fi/

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samannäköinen kumpu

rv22

Vierailija
2/46 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että vankeudessa kortsut loppuivat ja ajattelivat ,että kun tässä kuolemana on kuitenkin uhkaamassa niin antaa mennä?

T. Omenavartaloinen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoihan se raskaus alkaa jo ennen sieppausta. Jos vaimo uhmasi vaaraa juuri tietyn tarkoituksen vuoksi?

Ikääkin heillä jo alkaa olla.

Vierailija
4/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se ollakin. Tuskin kierukkaa on synnyttämättömällä.

Se nainen on kyllä vähän miesmäinen ja vaikea toisaalta kuvitella vanhemmiksi. Mutta miksei? Nainen on ainakin koko ikänsä halunnut olla kaikessa paras ja varmaan vanhempanakin tekisi parhaansa. Ja tekeehän täällä surkeammatkin lapsia kuin työssä ja elämässään hyvin pärjännyt pariskunta. Eiköhän heillä kuitenkin ole kaikki resurssit hoitaa lapsensa toisin kuin useilla av-teini-/masennus-/miesjätti-/ikuinenkotiäitityönpaikoilija -mammoilla.

Vierailija
5/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala edes ajatusleikkinä kuvitella itse olevansa kaapattuna noin, mutta jotenkin tuntuu siltä, että seksi ei olisi ihan hirveästi mielessä eikä varsinkaan lapsentekotarkoituksessa, kun ei tietäisi missä ja mihin olosuhteisiin mahdollinen lapsi syntyisi. Varmaan sitä vaan pelkäisi kuollakseen, että kidnappaajat yrittävät tehdä seksuaalista väkivaltaa. Luulenpa että omalla kohdalla seksi oman kullan kanssa palaisi kuvioihin vasta turvaan päästyäni ja henkisen toipumisen jälkeen.

Ai niin, mutta himokas av-mammahan ei katso aikaa eikä paikkaa, vaan käy kiinni ukkoonsa vaikka terroristin aseen piippu ohimolla. Hohhoijaa..

Vierailija
6/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 00:19"]

toivottavasti eivät saa pentuja, kumpikin karsean näkösiä ,tuo muijakin ihan jätkän näkönen ja ukko lapatossu, varmaan veis pennunkin jemeniin lomalle.

kaks ylimielistä ,jotka kuvittelee pärjäävänsä maassa kuin maassa ,kun on niiiin älykkäitä ja korkeasti koulutettuja - niitten työnantajat varmaan häpeää noin tyhmiä ihmisiä.

[/quote]

Syvällinen analyysi. Arvaan, että sinä olet kaunis, naisellinen, älykäs, nöyrä, luotettava, rehellinen, arvostettu työntekijä, hyvä äiti ja uskollinen aviopuoliso.

Vierailija
7/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mitä porukkaa täällä taas on.

Olen sanaton.

Ei sitten muuta mietittävää ole kuin kaapatun pariskunnan seksielämä, ulkonäkö tm. tm?

Ja tosiaan ovat varmaan niitä veroja maksaneet teidän kaikkein edestä.

Palstan taso on nyt kyllä alittanut omankin pohjanoteerauksensa.

Vierailija
8/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia haahkoja täällä taas oikein on liikkeellä?

Mitä sitten että ovat uhmanneet suosituksia, ehkä heillä oli siihen joku syy miehen työn puolesta. Eikä minulle kyllä tullut mieleeni että olisi välttämättä rakkauslapsi vankeudessa saatu alulle. Ei ole tuossa kulttuurissa (eikä muuallakaan) mitenkään poikkeavaa että panttivankeja vaikkapa raiskattaisiin. Samalla tavalla on täällä Suomessakin sisällissodassakin moni lapsi saanut alkunsa :-(

Vierailija
9/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne olleet siellä alkeellisella ruualla ja ei niin puhtaalla vedellä? Eikö se aiheuta hedelmällisyyden laskua.

Vierailija
10/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pömpöttävä mahahan ei tietenkään voi johtua kuukausien liikkumattomuudesta ja huonosta ruuasta. Ööh.

Tosiaan täällä on haaskalinnut asialla. Ihan uskomatonta settiä.

Vierailija
11/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kahlittuna suurimman osan ajasta. Ei siinä ole varmaan himot olleet ensimmäisenä mielessä. Ja vaikka on typerää puuttua toisten ulkonäköön, niin eiköhän tuo mies ole ihan tarkoituksella ja rakkauttaan valinnut itselleen älykkään vaimon mieluummin kuin sievän bimbon.

Vierailija
12/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyeenat!! Se teiän sikiämisenne, joka selvästi madaltaa älykkyysosamääräänne kerta toisensa jälkeen, kuluttaa verorahoja paljon turhempaan.

Terveisin, 

Synnyttämätön, kuparikierukan käyttäjä.

Vierailija
13/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla raiskattu.

Vierailija
14/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 21:04"]

Saattoihan se raskaus alkaa jo ennen sieppausta. Jos vaimo uhmasi vaaraa juuri tietyn tarkoituksen vuoksi?

Ikääkin heillä jo alkaa olla.

[/quote]

Ai että vaimo varta vasten uhmasi vaaraa ja matkusti hedelmöittymään Jemeniin? LOLS!

Vierailija
15/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaiset, monilta eri aloilta, osasivat kunniottaa tämän pariskunnan yksityisyyttä ja hyvin pitkälti, nyt vapautumisen jälkeen, antavat rauhan parille itselleen ja omaisille. Samaa ei todellakaan voi sanoa tästä porukasta. Kaikkea, mitä päässä liikkuu, ei tarvitse päästää ulos suusta. Ei edes amonyymisti. Jokainen voisi varmasti miettiä ennen kirjoittamistaan, voisitko sanoa saman paljastaen henkilöllisyytensä.

Yrittäkää edes hetki...

Vierailija
16/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu että vapautuivat..ihmetyttää kyllä että vastoin suosituksia menivät noinkin vaaralliseen paikkaan josta UM kehoittaa olemaan poissa. Olisi luullut että noinkin fiksut olisivat osanneet pysyä poissa mutta ei..minä, minä..sinne vaan kävi miten kävi ja sitten huudetaan omaa maata apuun. Kustannuksista viis kun ei niitä itse maksa. Jos meikäläinen tekisi saman tempun, mahtaisko lunnaita maksella ja yksityiskone sankaria hakemassa,  ei takuulla, haukuttaisiin lyttyyn miten tyhmästi tehty. Mutta eihän näitä, sankareitahan he.

Vierailija
17/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tuttu lähti vaaralliseen maahan tekemään jotain bisnestä. No henki lähti, kun ammuttiin autoon. Ei sen ollut pakko sinne mennä, mutta meni kuitenkin.

Vierailija
18/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te kyllä halveksittavia haaskalintuja. Miltä tuntuu olla noin katkera ja täynnä ihmisvihaa? 

Vierailija
19/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te suosituksista tiedätte? Oletteko te ihan tyhmiä? Kuka maksoi yksityiskoneen Suomeen ja miksi? Reittilennollakin olisi päässyt.

Sanokaa, mitä sanotte, niin mies OLI SIELLÄ työkomennuksella. Järkikin sen sanoo. Mies on kadettikoulussa tiedustelupuolta opiskellut, puolustusvoimat viime vuosina listannut terrorismin/islamin uhaksi virallisessa selonteossa ekaa kertaa ja ihanko luulette, että siinä vaan yksittäinen upseeri lähtee ominpäin tonkimaan räjähdysherkälle alueelle tilannetta...? Höpö, höpö. Virkavapaalla varmasti oikeasta virastaan, mutta voisin lyödä 1000 Euroa vetoa, että palkka juoksi puolustusvoimien jostain toisesta projektista siellä, koska oli a) tutkimassa oikeasti alaa, joka kiinnostaa puolustusvoimia ja b) keräämässä omaa kompetenssia upseerina siihen, mitä Suomella on pian vastassa Naton jäsenenä.

Mä väitän, että kyseinen mies oli siellä tasan työkomennuksella, koska pv on kiinnostunut tuosta kentästä uuden selonteon takia. Itseasiassa, jos ei olisi, niin puolustusvoimat laiminlöisi tehtäviään.

Vierailija
20/46 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko itsekään tuohon, ettei valtiolla/puolustusvoimilla ollut näpit pelissä? Tottakai se mies oli siellä "salaisessa" työssä. Kaikki merkit viittaa siihen lähtien siitä, että yksityiskone toi Suomeen ja miksiköhän...? Puolustusvoimat pesee kätensä, koska ei julkisesti harrasta tiedustelua arabimaissa.

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 11:47"]

Hieno juttu että vapautuivat..ihmetyttää kyllä että vastoin suosituksia menivät noinkin vaaralliseen paikkaan josta UM kehoittaa olemaan poissa. Olisi luullut että noinkin fiksut olisivat osanneet pysyä poissa mutta ei..minä, minä..sinne vaan kävi miten kävi ja sitten huudetaan omaa maata apuun. Kustannuksista viis kun ei niitä itse maksa. Jos meikäläinen tekisi saman tempun, mahtaisko lunnaita maksella ja yksityiskone sankaria hakemassa,  ei takuulla, haukuttaisiin lyttyyn miten tyhmästi tehty. Mutta eihän näitä, sankareitahan he.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä