Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinä avopuolisoni toinen nainen?

Vierailija
10.05.2013 |

Asumme noin 50km säteellä Helsingistä, olemme seurustelleet muutaman vuoden ja lapsemme täyttää kuun lopussa vuoden.

Tunnistatko?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 17:13"]

Jos sulla luotettava lähde on,niin ota yhteyttä suoraan siihen naiseen.

[/quote]

Ottaisin jos lähteen kanssa tietäisimme, että ketä tämä on :S

Vierailija
22/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 17:01"]

Anteeksi mutta en voi sille mitään, miehesi on niin komea ja seksikäs ja meillä on aina niin villiä seksiä ja hän on niin huomaavainen ja kehuu minua kauniiksi ja ostelee ihania lahjoja jne. kaikkea muuta ihanaa. :) Sanoi että taitaa olla rakastumassa minuun ja kyllä minullakin taitaa olla suurempia tunteita häntä kohtaan. Anteeksi ihan oikeasti! En voi tunteilleni mitään! :(

10

[/quote]

Enpä usko, että meidän suhteen salarakas olet. Mun miehelläni ei ole tapana ostella lahjoja, ei edes äidillensä :D

[/quote]

Jos hän ei ole ostellut lahjoja sinulle tai äidillensä niin ei se tarkoita ettei hän ikinä ostaisi lahjoja kenellekkään... Ja sitä paitsi hän kyllä sanoi että aikoo ostaa äidilleen äitienpäivälahjaksi kukkia.

10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonpa että olen juuri se "salarakas" koska mies on 28v ja hänen vaimokkeensa 24v. ja miehen nimi alkaa M:llä ja sen naisen K:lla, heillä on ihan juuri vuoden täyttävä tyttö ja asuvat n. 50 kilometrin päässä Helsingistä, itse olen Turusta mutta viikottain käyn Helsingissä.

10

Vierailija
24/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon "olen toinen nainen"- ketjun aloittaja vastaa; en ole!

Vierailija
25/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 17:22"]

Uskonpa että olen juuri se "salarakas" koska mies on 28v ja hänen vaimokkeensa 24v. ja miehen nimi alkaa M:llä ja sen naisen K:lla, heillä on ihan juuri vuoden täyttävä tyttö ja asuvat n. 50 kilometrin päässä Helsingistä, itse olen Turusta mutta viikottain käyn Helsingissä.

10

[/quote]

meillä ei ole tyttöä

Vierailija
26/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka alas ihminen voikaan vajota, kun netin keskustelupalstalla etsii miehensä salarakasta, ikään kuin se täältä löytyisi, hohhoijaa....mutta kiitos päivän nauruista :DD

Vierailija
27/31 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule! Jos epäilet, että miehelläsi on joku toinen kuvioissa, niin hyödynnä nyt ihmeessä tämä aika kun vielä mies asuu teillä. Tarkoitan sitä, että alat keräämään rahaa tilillesi pahanpäivän varalle. Jos se kerta väittää tekevänsä ylitöitä, niin sittenhän sillä on ainakin rahaa(ja varmaan huono omatunto). sanot ostavasi sitä sun tätä lapselle ja kotiin, ja ostatkin jotain mutta kirpparilta tms. halpahallista, valehtelet hinnan puolta suuremmaksi ja loput rahat tilillesi. Maltat pahan mielesi miehen toisesta naisesta, jos se haluaa sänkyyn, sanot olevasi tosi väsynyt- kun lapsen kanssa valvonut jne.. Alat tapaamaan ystäviäsi lapsesi kanssa- sitten on tukiverkkokin kunnossa kun se ero tulee ja mies lähtee.

Katsos, olen nähnyt monta kertaa noita juttuja läheltä. Se rahan kerääminen ei ole huono juttu. Usein ne "vastarakastuneet" menevät lemmenlomille Roomaan ja Taimaahan jne.. silloin sulla ja lapsella on vain paha mieli lisää. Joten käytä nyt tilaisuutesi hyväksi ja toimi tulevaisuutta ajatellen, neuvoisin näin muitakin vastaavassa tilanteessa olijoita. Usein se on juuri mies kun tekee noin sikamaisen tempun perheelleen ja sitten kun on uusi nainen, niin vanhalle perheelle ollaan tosi nihkeitä elareiden sms. suhteen. Pahimmassa tapauksessa siellä se uusi nainen määräilee miehen rahankäytöstä aiemmille lapsille.

Vierailija
28/31 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin apta.

Olisin itsekin voinut kysellä täällä mieheni salarakkaan perään. Kaikki merkit viittasivat toiseen naiseen, mutta mies kielsi sen ja väitti minua vain vainoharhaiseksi.

Kun vain joku olisi vahvistanut epäilyni toisesta naisesta, ei olisi tarvinnut epäillä omaa mielenterveyttään. Toisen naisen olemassaolo vahvistui vasta eromme jälkeen, sitten uskalsivat tuttavamme kertoa tienneen asiasta jo pitkään.

Vierailija
29/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 17:22"]

10

[/quote]

meillä ei ole tyttöä

[/quote]

hups, jaiks, nyt livistän takavasemmalle moiks

10

Vierailija
30/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 17:29"]

Kuinka alas ihminen voikaan vajota, kun netin keskustelupalstalla etsii miehensä salarakasta, ikään kuin se täältä löytyisi, hohhoijaa....mutta kiitos päivän nauruista :DD

[/quote]

Kuinka alas toinen ihminen voi toisen vajottaa? Sääliksi käy ap:ta ja voisin itsekki tässä tilanteessa vajota näin alas

Vierailija
31/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 17:29"]

[/quote]

Sulle ei ole taidettu koskaan valehdella noin pahasti? Kuten aiemmin jo kommentoin, sellainen laittaa ihan oikeasti pään sekaisin.