Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä avopuolisoni toinen nainen?

Vierailija
10.05.2013 |

Asumme noin 50km säteellä Helsingistä, olemme seurustelleet muutaman vuoden ja lapsemme täyttää kuun lopussa vuoden.

Tunnistatko?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan.

Vierailija
2/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole minä. en ikinä suostuisi olemaan kakkonen. kysy asiaa mieheltäsi, hänhän sen tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa meidän suhde alkoi mennä aika vauhdilla kohti alamäkeä ja mies päätti hieman "sooloilla" (ei mitään seksuaalista, mutta salaa näki muita naisia)

Helmikuussa sain vihiä tästä kaksoielämästä (luotettavalta henkilöltä) mutta mieheni kielsi kaiken. Nyt asia alkoi uudemman kerran vaivata, kun on taas tullut mielettömästi ylitöitä taikka kamalasti muita hommia.

En edes vaivaudu kysymään, koska ole kyllästynyt valheisiin.

Vierailija
4/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jos joku tunnistaa tämän parin jossa naisen nimi alkaa K:lla ja ikää 24 ja miehen nimi alkaa M:llä ja ikää 28 niin voisi ystävällisesti vahvistaa tämän luotettavan lähteeni tarinan sinusta ja miehestäni. KIITOS

-ap

Vierailija
5/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleminen pistää kyllä pään sekaisin todella tehokkaasti. Kaikelta putoaa pohja, eikä tiedä, onko se valehtelija koskaan puhunut totta missään asiassa.

Been there...

Vierailija
6/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkohan helsingista n 50 km etäisyydellä 1 vuotiaita lapsia,

eli Hyvinkää, Lohja, Nummela, Mäntsälä Porvoo

Vierailija
7/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi... :( halaus

Vierailija
8/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen omaan se pohja on mennyt suhteesta ja nyt tiputtiin vielä enemmän pohjalle ku tätä kautta yrittää selvitellä omia parisuhde ongelmia, ei ole helppoa ei =/

1-v lapsia on plajon näillä alueilla, mutta tuskin montaa perhettä, joilla salarakas kuvioissa.

-ap

Vierailija
9/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se salarakas...

Vierailija
10/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:55"]

Minä olen se salarakas...

[/quote]

terveppä terve (: vaikka tuskin olet mikään salarakas -ap

Vierailija
11/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että mies on bimbolleen kertonut sinusta ja lapsesta?

Voimia sinulle tuohon raastavaan tilanteeseen <3

Vierailija
12/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta en voi sille mitään, miehesi on niin komea ja seksikäs ja meillä on aina niin villiä seksiä ja hän on niin huomaavainen ja kehuu minua kauniiksi ja ostelee ihania lahjoja jne. kaikkea muuta ihanaa. :) Sanoi että taitaa olla rakastumassa minuun ja kyllä minullakin taitaa olla suurempia tunteita häntä kohtaan. Anteeksi ihan oikeasti! En voi tunteilleni mitään! :(

10

Vierailija
13/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteen mukaan on kuulemma tietoinen. Kiitoksia paljon, kyllä se tästä :) Tunnen itseni vain tyhmäksi kun täältä kyselen, koska tuskin tämä ko salarakas paljastaisi itseänsä jos edes tätä ketjua näkee koskaa ikinä milloinkaan.

Vierailija
14/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 17:01"]

Anteeksi mutta en voi sille mitään, miehesi on niin komea ja seksikäs ja meillä on aina niin villiä seksiä ja hän on niin huomaavainen ja kehuu minua kauniiksi ja ostelee ihania lahjoja jne. kaikkea muuta ihanaa. :) Sanoi että taitaa olla rakastumassa minuun ja kyllä minullakin taitaa olla suurempia tunteita häntä kohtaan. Anteeksi ihan oikeasti! En voi tunteilleni mitään! :(

10

[/quote]

Enpä usko, että meidän suhteen salarakas olet. Mun miehelläni ei ole tapana ostella lahjoja, ei edes äidillensä :D

Vierailija
15/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä aloituksen tarkoitus on?

Vierailija
16/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 17:07"]

Mikä tämä aloituksen tarkoitus on?

[/quote]

Niin naurettavalta/tyhmältä kuin tämä kuulostaakin, niin saada varmuus siihen, että pitääkö saamani tieto paikkansa.

Vierailija
17/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen nyt raskaana ja lapsi on joko miehesi tai yhden muun tyypin mutta laskeskelin vähän ja aika todennäköistä että on miehesi lapsi. Olen kertonut hänellekkin raskaudestani mutta en puhunut siitä mitään että on mahdollisuus ettei ole hänen lapsensa... Hän oli todella innoissaan uutisesta ja mietiskeli josko nyt saisi pojan. Ja olen pahoillani mutta mies aikoo jättää sinut ja tyttärenne mutta hän ei uskalla ihan vielä, täytyy kuulemma kerätä rohkeutta.. Sinun kannattaa valmistautua huonoihin uutisiin :/ Ja oikeasti olen todella pahoillani, mutta tunteille ei voi mitään! Voimia!

Vierailija
18/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 17:12"]

Ja olen nyt raskaana ja lapsi on joko miehesi tai yhden muun tyypin mutta laskeskelin vähän ja aika todennäköistä että on miehesi lapsi. Olen kertonut hänellekkin raskaudestani mutta en puhunut siitä mitään että on mahdollisuus ettei ole hänen lapsensa... Hän oli todella innoissaan uutisesta ja mietiskeli josko nyt saisi pojan. Ja olen pahoillani mutta mies aikoo jättää sinut ja tyttärenne mutta hän ei uskalla ihan vielä, täytyy kuulemma kerätä rohkeutta.. Sinun kannattaa valmistautua huonoihin uutisiin :/ Ja oikeasti olen todella pahoillani, mutta tunteille ei voi mitään! Voimia!

[/quote]

Tämä viesti oli siis kympiltä

10

Vierailija
19/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla luotettava lähde on,niin ota yhteyttä suoraan siihen naiseen.

Vierailija
20/31 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 17:12"]

[/quote]

Onnea raskauteen ja tulevaisuuteen, mutta et ole meidän salarakas (: