Mistä tiedän onko minulla nuha vai heinänuha?
olen aivastellut koko päivän ja nenä valuu tauotta ja silmiä kirveltää. tosi ikävä olo. päätä ei säre. mistä tiedän onko se nuha vai heinänuha?
jos on nuha niin en saa mennä huomenna kaverille kylään.
Kommentit (11)
heinänuhassa lima on aivan kirkasta ja väritöntä
on se sellaista vähän paksumpaa mutta väritöntä, mulla ei ole mitään lääkkeitä kotona :/
olisko sitten nuha, voi harmi :(
ap
Allergia tokenee antihistamiinilla, virustauti ei
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:56"]
Allergia tokenee antihistamiinilla, virustauti ei
[/quote]
Antihistamiinikaan ei ihan välittömästi välttämättä auta. Siksihän siitepölyallergisia suositellaan aloittamaan lääkitys ennen siitepölykauden alkamista.
Heinät kukkii vasta keskikesällä, joten ei ole ainakaan heinänuhaa. Jotain muuta alkergiaa kyllä, mutta ei heinänuhaa...
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 15:59"]
Heinät kukkii vasta keskikesällä, joten ei ole ainakaan heinänuhaa. Jotain muuta alkergiaa kyllä, mutta ei heinänuhaa...
[/quote]
sä olet palstan valopilkku
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:02"]
[/quote]
[/quote]
lueppa tästä mitä heinänuhalla tarkoitetaan:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hein%C3%A4nuha
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 16:02"]
[/quote]
[/quote]
voi kiitos! Harvoin täällä saa näin nättiä oalautetta :-D
Hei kaikille, mun nenasta tulee joskus vertaa ja sattuu pahasti oikeasti. Myös ilma ärsyttää mulle nenään ja nenän verisuonet pumpaa ja sattuu tosi paljon. Kävin lääkäriin ja se annoi mulle ( A- vita) , mut se ei mulle auttaa. Onko täällä joku, joka osaa sanoa, Onko mullä heinänuha vai? Mitä mieltä ootte. Kiitoksia paljon.
Kokeile ottaa antihistamiinia?