Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vihaat tai inhoat eniten Suomessa?

Vierailija
10.05.2013 |

Viha ja rakkaus on todennäköisesti ihmisen voimmakkaimmat tuntemukset.

Mitä asioita tai ilmiöitä sinä vihaat eniten nykypäivän Suomessa?

Itselläni on pitkä lista asioita, joista en todellakaan pidä Suomessa, vaan nämä oikeasti vain vituttavat. Tässä on muutama esimerkki:

- Suvaitsevaisuus käsite ja suvaitsevaiset ihmiset. Tämä käsite on järjetön, sillä kukaan tervejärkinen ja normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen voi suvaita kaikkia asioita. Moni ihminen mainostaa olevansa oikeaoppisesti suvaitsevainen ja pitää samalla itseään parempana kuin yksilöä, joka ei ole suvaitsevainen. Suvaitsevat ovat siis mielestäni lähtökohtaisesti ylimielisiä, joka on piirre, joka on kuvottava ominaisuus. Ja todellisuus on, että nämä suvaitsevat ihmiset ovat käytännössä täysin suvaitsemattomia niitä ihmisiä kohtaan, jotka ajattelevat eri lailla kuin he. 

- Monikulttuurisuus ja sen ilmentymät ovat jatkuva vitutuksen aihe minulle ja monelle muullekin tuntemalleni ihmiselle. Suurin uhka tässä liittyy mielestäni islamisaatioon, joka ei todellakaan ole suomalaiseen kulttuuriin soveltuva asia. Tästä puhuminen on nyky-yhteiskunnassamme hankalaa, koska jos esitetät kritiikkiä aihetta kohtaan, olet automaattisesti jonkin sortin rasisti, fasisti tai natsi.

- Feminismi ja naisasiaintoilijat ovat vähintään ärsyttäviä tapauksia, koska luovat jatkuvasti vihaa suomalaisen naisen ja miehen välille levittämällä valheellista propagandaa. Onneksi suurin osa naisista Suomessa ei kuitenkaan ole näitä intoilijoita.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesää ja hyttysiä.

Vierailija
102/102 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 18:02"]

Suomalaista katkeraa valittamiskultturia. Valitetaan ihan kaikesta vaikka asiat ovat oikeasti todella hyvin. "päättäjät hyysää pummeja ja ulkomaalaisia mun verorahoilla" "asuminen on niin kallista" "neekerit tulee ja valtaa meidän maan" "mulle ei makseta riittävästi tukia" "ei ole varaa kakkosasuntoon, kun maksan niin paljon veroja" "homot pilaa mun pyhän avioliiton" "koirankakkaa on joka puolella" "nuoriso on pilalla" "naiset on rumia eikä niillä ole tyylitajua" "Telkkarista tulee vaan uusintoja ja tylsää ohjelmaa" "sudet syö meidän lapset" "EU pilaa meidän elämän"  "ostin kerran sipulipussin ja siinä oli yksi mätä sipuli" 

Kaikesta myös syytetään yleenä joko hallitusta, päättäjiä, vasemmistoa tai Kataista.

Suomen elintaso on oikeasti niin korkea, että jos kaikki muut maapallon asukkaat olisivat oikeutettuja samaan elintasoon, tarvittaisiin siihen kolme maapalloa. Resursseja kun ei vaan riitä. Mikä oikeus meillä muka on elää mukavaa elämää muiden kustannuksella?  Eikö olisi kohtuullista, että lopetettaisiin edes se valittaminen.

Onnellisuus lähtee kuitenkin aina itsestä.

Niin ja kylmä ilmasto on myös pyllystä

[/quote]

Suomi on vielä luokiteltavissa mielestäni hyvinvointivaltioksi, mutta joka romuttuu koko ajan. Rikas valtio Suomi ei kuitenkaan ole, ja silti Suomi tukee rahallisesti esim. Kyprosta, jossa ihmisten nettovarallisuus on yli 3-kertainen suomalaisiin verrattuna tai esim. Espanjaa, jossa ihmisten nettovarallisuus on yli 2-kertainen suomalaisiin verrattuna. Tämä suututtaa minua ja pistää kyllä vihaksi.

Ihmisilä on oikeus ja tuleekin syyttää hallitusta näistä järjettömistä EU-tukipäätöksistä, ja haastaa päättäjät seuraavissa vaaleissa. Täytyy muistaa kolikon toinen puoli, Suomessa on tällä hetkellä jo massatyöttömyys (300 000 työtöntä), jotka elävät köyhyydessä ja toimettomuudessa, ja henkilökohtaisesti toivoisin, että näitä tuettaisiin eikä EU-kriisimaita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla