Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monesti naimisissa olleista. Mikä perhe on teidän mielestänne se oikea?

Vierailija
10.05.2013 |

Mun mielestä se johon ekat lapset ovat syntyneet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä kullakin hetkellä on todellisuutta, eli se on silloin perhe, missä tällähetkellä ollaan.

Ainakin minulle olisi.

Vierailija
2/6 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne ovat oikeita ja todellisuutta sillä hetkellä elämää. Ei kummankaan perheen lapset ole oikeampia tai väärempiä. Ihan kohtuuton ajatus lapsienkin kannalta tuollainen ap:n ajattelutapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 14:09"]

Kaikki ne ovat oikeita ja todellisuutta sillä hetkellä elämää. Ei kummankaan perheen lapset ole oikeampia tai väärempiä. Ihan kohtuuton ajatus lapsienkin kannalta tuollainen ap:n ajattelutapa.

[/quote]

Jonkun kautta sinäkin tuollaisen määrittelet, joko se nykyisen perheen tai sitten jonkun aiemman

Vierailija
4/6 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jessus mikä kysymys. Tietenkin se missä elää. Ei tosiaan mikään epäonnistunut painajaisaviolitto. joku syyhän siinä on, että erotaan.

Minunkin pitäisi pitää oikeana perheenä vai ekaa liittoa, missä kärsin henkisestä väkivallasta ja täydestä sadismista.

Nyt elän onnellisessa liitossa ja rakkautta riittää ja oikea perhe olisi tuon logiikan mukaan se ensimmäinen. Lapsia on 1 kummastakin liitosta ja ensimmäinen lapsikin pitää perheenään tätä nykyistä. Typeryyksiä olen tällä palstalla lukenut, mutta tää on jo aika hyvä.

Vierailija
5/6 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä perhe tietenkin.

Hyvin omituinen kysymys.

Vierailija
6/6 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. avioliitossa olen ja lapsia on 4.

Mun mielestä oikea perhe on se missä kaikki on onnellisia ja rakastaa toisiaan. Meillä se on tämä 2. kierros.