Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppilaan äitienpäiväksi. Jihuuu...

Vierailija
10.05.2013 |

Kohtalotovereita!?

Omat lapset niin pieniä että hyvä jos osaavat "äiti"-sanaa ja anoppihan on miehen äiti joten sinällään ymmärrän.

Silti ottaa päähän. Anoppi on tuurijuoppo ja taas saa olla kaikki sormet ristissä ettei mene överiksi :(

On joskus kännipäissään minut haukkunutkin mutta useimmin tyytyy vaan kritisoimaan sitä miten lapseni kasvatan ja minkälainen olen ihmisenä/äitinä.

Kukaan ei mua sinne väkivalloin pakota mutta tuntuu että "pakko"olisi muutenhan minä olen se ilkeä miniä joka yrittää vieroittaa lapsenlapset isovanhemmiltaan :(

Oon niin loppu tähän ihmeelliseen psykologiseen peliin hänen kanssaan. Mies tietysti äitinsä pauloissa kuten useimmat miehet joten hänen kanssaa tulee vaan riitaa jos edes puhumme koko naisesta.

Huoh, tulipa tekstiä :)

Oletan jo saavani kuraa niskaan "koska syy on aina ap:ssa", ainakin sellainen olo tullut palstaa lukiessa mutta riemastun kyllä suuresti vertaistuesta jos sitä saan. Ainakin sain valittaa tänne ;)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuonna yritin vielä reippaana mennä anoppilaan vaikka mies oli tosi tökerö heti aamusta, ei antanut nukkua vaan herätti oikein lapsia hoitamaan eikä puhettakaan että olisi edes jättänyt pannuun kahvitilkan...

Matkalla totesin että viedään nyt edes kukkia ja suklaata tuliaisiksi. Jotain pieniä ruusuja ostin kun en nyt paremmastakaan tiedä, en tunne kukkia enkä ole mikään viherpeukalo.

Huomasin että ajatus ei tosiaan ole tärkein kun anoppi totesi kimpun nähdessään että "nää nyt on vähän tälläsiä", en alkanut kyselemään että ai millaisia, liian halpoja,rumia?

Suklaat antoi meidän nähden tyttärelleen... No joo.

Omaanarvoonsa pitäisi jaksaa ajatella..

Nro 20, suloinen viesti, kiitos siitä. Täytyy vaan sanoa että sulla on ilmeisesti pullat hyvin uunissa, miehesi tajusi itse tuota ehdottaa.. Ne miehet kelle joutuu rautalangasta vääntää että minäkin olen nyt äiti eivät ymmärrä ystävällistä huomautusta ja jos ylipäätänsä joutuu anelemaan pientä huomioimista edes äitienpäivänä niin kyllä koko hommasta katoaa maku ja pian.

ap

Vierailija
22/22 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mekin käydäön anoppilassa. Tietenkin. Mulla on ihana anoppi, ei mitään ongelmaa. Kunnioitusta löytyy molemmin puolin. Käymme äitienpäivänä myös miehen anopilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla