Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelija: muista NÖYRYYS asiakkaan edessä

Vierailija
10.07.2020 |

Nöyryys kaunistaa sinua. Asiakas se sinun palkkasi maksaa. Kohtele siis kuin kuningasta.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä asiakas on aina oikeassa.

Asiakas on 90% väärässä.

Näin se kyllä on. Tämä tulee yleensä ilmi kassalla. Ei muisteta muuta, kuin että tuote x oli tarjouksessa tämän päivän lehdessä. Kun sanoo, että meillä ei ole ollut tänään ollenkaan mainosta lehdessä, muistetaankin sen olleen joku toinen päivä. Tarkistetaan mainos, ei, meillä ei ollut sitä tuotetta siinäkään ilmoituksessa. Asiakas on kuitenkin ihan varma, että muistaa oikein. Lopulta käy ilmi, että kyse on kilpailijan mainoksesta, tai on katsottu vanhaa lehteä, tai on mielessä yhdistelty kaksi eri hintaista tuotetta, ja muistetaan sen halvemman hinta.

Myymälässä olevat hintajulisteet ne vasta haastavia ovatkin. Katse käy hintalapussa, josta katsotaan vain hinta, mutta ei sitä, mitä tuotetta siinä mainostetaan. Sitten otetaan joku tuplasti kalliimpi tuote metrien päästä lapusta, ja kassalla huudetaan, kuinka huijattiin taas.

Olette te palveltavat joskus käsittämättömiä.

Ja aina määytään että ei nähnyt kunnolla. Vastaan että nyt näit sitten kunnolla kun kuittia luit?

Vierailija
62/73 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas maksaa liian pientä palkkaa, sori vaan.

Sillä liksalla ei nöyrrytä.

Se kuuluisa suomalainen ”nöyryys”. 😗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en oo ketään nöyristelly.

Enkä nöyristele.

Vetäköön käteen, jos ei kelpaa.

Ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
64/73 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran tarjoilijana ruokaravintolassa, jossa tällainen asiakas on aina oikeassa -mulkvisti napsutteli sormiaan ja vihelteli tarjoilijoille kuin koirille. Hänen iltansa päättyi siihen, kun hän heitti haarukan jalkohini (ei osunut) ja sanoi, että haarukka on likainen, tuokaa uus. Ravintolapäällikkö näki tilanteen ja pyysi neljän hengen kaveriporukkaa poistumaan. Alkoi hirveä öykkäröinti, jonka päätteeksi järjestyksenvalvoja talutti epämukavan näköisessä käsilukossa pääöykkärin ulos. Kolme kaverusta seurasi kiltisti perässä.

Asiakas oli silti oikeassa. Haarukka oli likainen.

Vierailija
65/73 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Meidän firma sanelee säännöt. Jos et osaa toimia sääntöjemme mukaan, ole hyvä ja poistu. Meillä kyllä asiakkaita riittää.

Herra ”olen tavallista asiakaspalvelijaa korkeammalla” sanelee itselleen satuja.

66/73 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen nyt ASIAKKAAKSI ja työkaverit saa PALVELLA 😂

Vierailija
67/73 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas ei maksa palkkaasi vaan tuo rahaa taloon josta sinun omistajasi maksaa palkan samalla kun itse läskistyy.

Vierailija
68/73 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo mutta tietty tällaisia löytyy aina oikeastikin. Mua ei ainakaan kenenkään tarvitse nöyristellä, ihan sama ihmisarvo kaikilla on. Tällä asenteella muuten saa 99,9% loistavaa palvelua.

Vierailija
69/73 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näennäisen nöyyryyden teetteleminen - huoh, ja juu, osataan kaikki. Taidat olla se Hammaslääkäri Rouva Virtanen, joka soittaa maamme toiseksi suurimman kirjakaupan lippulaivaan, Helsingin keskustassa, varatakseen pyyhekumin tietokirjaosastolta?!

Varataan juu, eikä edes naurata. Pätijöitä riittää...

Kivoille asiakkaille sitten taas käännetään maat ja taivaat ympäri, että saadaan toiveet toteutettua.

Näin toteaa erikoisliikkeen myyjä. Jolla ei nyt ole töitä, mutta toivottavasti pian nähdään! 🙂

Vierailija
70/73 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti haluan palvella mahdollisimman hyvin asiakkaita. Riippumatta siitä ovatko asiakkaat mulle mukavia tai vähemmän mukavia niin saavat samanlaista ystävällistä palvelua. 😊

Vierailija
71/73 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas ei maksa palkkaasi vaan tuo rahaa taloon josta sinun omistajasi maksaa palkan samalla kun itse läskistyy.

Ei minua kukaan omista, ja myyn aikaani ja osaamistani palkkaa vastaan.

Vierailija
72/73 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa Japanissa on sellainen sanonta, että "Asiakas ei ole kuningas, vaan jumala". 

Vierailija
73/73 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti haluan palvella mahdollisimman hyvin asiakkaita. Riippumatta siitä ovatko asiakkaat mulle mukavia tai vähemmän mukavia niin saavat samanlaista ystävällistä palvelua. 😊

Eli palkitset huonosti käyttäytyviä asiakkaita huonosta käytöksestään, ja he ajattelevat sitten, että kannatti käyttäytyä huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän