Asiakaspalvelija: muista NÖYRYYS asiakkaan edessä
Nöyryys kaunistaa sinua. Asiakas se sinun palkkasi maksaa. Kohtele siis kuin kuningasta.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, itse olen tehnyt asiakaspalvelutöitä, ja silloin tuli huomattua että asiakkaat(varmasti juuri apn tyyliset) ovat todellla moukkamaisia ja ärsyttäviä.
Valittavat sellaisesta, joka ei asiakaspalvelijan työnkuvaan kuulu, tai hän ei voi siihen vaikuttaa. Mikään ei riitä näille ihmisille ja muiden nöyryyttäminen ja alistaminen tuntuvat olevan pääasia. Pönkitetään omaa huono itsetuntoa asiakaspalvelijoihin.Ei ole sinun tehtäväsi tuoda tunteitasi pintaan. Sinun tehtäväsi on palvella. Kannattaa muista sana: asiakaspalvelija. Vaadin paljon, koska olen sen arvoinen.
ap
Et ole.
Jokaisen ihmisen pitäisi joskus tehdä asiakaspalvelutyötä. Se opettaa tavoille. Toki kaikkien ei tarvitsisi, osaavat jo ihan luonnostaan käyttäytyä, mutta apn kaltaisten ihmisten varalta tämä olisi hyvä.
Jos ei palvelu ole nöyrää, valitan pomolle. Mitenkäs suu silloin laitetaan? Heh, heh.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei palvelu ole nöyrää, valitan pomolle. Mitenkäs suu silloin laitetaan? Heh, heh.
ap
Oliko nimesi Karen?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, olen tosiaan pikkuhiprakassa. Sain vielä rukkasetkin myyjältä.ap[/quote
Lääkärit eivät ole asiakaspalvelijoita.
Ylilääkärit ne vasta vekkuleita ovatkin. Mulla oli ilo työskennellä takavuosina yhden alaisuudessa. Työpaikan säännöt olivat selvät: "Aggressiivisesti tai asiattomasti käyttäytyvän potilaan/asiakkaan (kumpiakin kävi) asia keskeytetään. Varatkoon rauhoituttuaan uuden ajan, tarvittaessa vartija kantaa korvasta pihalle."
Julkinen sektori <3
Vierailija kirjoitti:
Ylilääkärit ne vasta vekkuleita ovatkin. Mulla oli ilo työskennellä takavuosina yhden alaisuudessa. Työpaikan säännöt olivat selvät: "Aggressiivisesti tai asiattomasti käyttäytyvän potilaan/asiakkaan (kumpiakin kävi) asia keskeytetään. Varatkoon rauhoituttuaan uuden ajan, tarvittaessa vartija kantaa korvasta pihalle."
Julkinen sektori <3
Kyllä meillä ravintolassakin aggressiivisesti tai asiattomasti käyttäytyvä asiakas heivataan pihalle.
Suomalaisten tätäkin vaikea käsittää... Joo tossa mäkissä tilatessani alko asiakaspalvelija selittämään mulle jotain BLM propagandaa, just joo. SUU KII JA ANNA MINULLE RUOKANI VIKISEMÄTTÄ!!! NÖYRISTELE!!!
Rakasta lähimmäistä, niin kuin itseäsi. Pätee aivan kaikkiin ihmisiin. Niin johtajiin, duunareihin kuin asiakkaisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Rakasta lähimmäistä, niin kuin itseäsi. Pätee aivan kaikkiin ihmisiin. Niin johtajiin, duunareihin kuin asiakkaisiinkin.
Minä olen ASIAKAS. Minulla odotan PALVELUA. Sitä tarjoaa asiakasPALVELIJA.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkinen sektori <3
Kyllä meillä ravintolassakin aggressiivisesti tai asiattomasti käyttäytyvä asiakas heivataan pihalle.
Hienoa! Eikä tosiaan terveydenhuoltoonkaan tulla öykkäröimään ja päsmäröimään, ainakaan joka paikassa.
Asiakas on todellakin kuningas. Tämän hyvin harva yritys tiedostaa.
Jouduin kerran huutamaan aspalle että ymmärsi palvella.
Vierailija kirjoitti:
Asiakas on todellakin kuningas. Tämän hyvin harva yritys tiedostaa.
Ludvig XVI oli kuningas.
Ap on provo, eiköhän useimmiten asiakkaat ole niitä, jotka voisivat opetella nöyryyttä!
Asiakkaille tylsyyttään kuittailevat asiakaspalvelijat voisivat kyllä tosissaan huomioida, että se nuori asiakas, jota kyykytät saattaa olla ko. puljun omistajan kunmityttö ja samalla yritysasiakas. En halua kuulla huomautuksia ostovalinnoistani, siitä "eikö sulla ole tarpeeksi rahaa, kun maksu ei mene läpi", ja haluan että minua tervehditään takaisin. Muulla ei väliä!
T. Eräs asiakaspalautteen antaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ASIAKAS. Minulla odotan PALVELUA. Sitä tarjoaa asiakasPALVELIJA.
ap
Missä työpaikassa enää edes on ns. "asiakasPALVELIJOITA"? Eikös ne nykyään ole "palveluneuvojia" tms.
Ole kiva kivoille ja mulkku mulkuille. Huonoa käytöstä ei koskaan pidä palkita nöyristelemällä, sehän vaan yllyttää.
Kohtelen tietenkin kuin kuningasta.
Ja koska elän tasavallassa, enkä monarkiassa, kohtelen kuningasta kuin ketä tahansa muutakin.