Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelija: muista NÖYRYYS asiakkaan edessä

Vierailija
10.07.2020 |

Nöyryys kaunistaa sinua. Asiakas se sinun palkkasi maksaa. Kohtele siis kuin kuningasta.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelen tietenkin kuin kuningasta.

Ja koska elän tasavallassa, enkä monarkiassa, kohtelen kuningasta kuin ketä tahansa muutakin.

Vierailija
22/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, itse olen tehnyt asiakaspalvelutöitä, ja silloin tuli huomattua että asiakkaat(varmasti juuri apn tyyliset) ovat todellla moukkamaisia ja ärsyttäviä.

Valittavat sellaisesta, joka ei asiakaspalvelijan työnkuvaan kuulu, tai hän ei voi siihen vaikuttaa. Mikään ei riitä näille ihmisille ja muiden nöyryyttäminen ja alistaminen tuntuvat olevan pääasia. Pönkitetään omaa huono itsetuntoa asiakaspalvelijoihin.

Ei ole sinun tehtäväsi tuoda tunteitasi pintaan. Sinun tehtäväsi on palvella. Kannattaa muista sana: asiakaspalvelija. Vaadin paljon, koska olen sen arvoinen.

ap

Et ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ihmisen pitäisi joskus tehdä asiakaspalvelutyötä. Se opettaa tavoille. Toki kaikkien ei tarvitsisi, osaavat jo ihan luonnostaan käyttäytyä, mutta apn kaltaisten ihmisten varalta tämä olisi hyvä.

Vierailija
24/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei palvelu ole nöyrää, valitan pomolle. Mitenkäs suu silloin laitetaan? Heh, heh.

ap

Vierailija
25/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei palvelu ole nöyrää, valitan pomolle. Mitenkäs suu silloin laitetaan? Heh, heh.

ap

Oliko nimesi Karen?

Vierailija
26/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, olen tosiaan pikkuhiprakassa. Sain vielä rukkasetkin myyjältä.

ap[/quote

Vierailija
27/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit eivät ole asiakaspalvelijoita.

Ylilääkärit ne vasta vekkuleita ovatkin. Mulla oli ilo työskennellä takavuosina yhden alaisuudessa. Työpaikan säännöt olivat selvät: "Aggressiivisesti tai asiattomasti käyttäytyvän potilaan/asiakkaan (kumpiakin kävi) asia keskeytetään. Varatkoon rauhoituttuaan uuden ajan, tarvittaessa vartija kantaa korvasta pihalle."

Julkinen sektori <3

Vierailija
28/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilääkärit ne vasta vekkuleita ovatkin. Mulla oli ilo työskennellä takavuosina yhden alaisuudessa. Työpaikan säännöt olivat selvät: "Aggressiivisesti tai asiattomasti käyttäytyvän potilaan/asiakkaan (kumpiakin kävi) asia keskeytetään. Varatkoon rauhoituttuaan uuden ajan, tarvittaessa vartija kantaa korvasta pihalle."

Julkinen sektori <3

Kyllä meillä ravintolassakin aggressiivisesti tai asiattomasti käyttäytyvä asiakas heivataan pihalle.

Vierailija
29/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten tätäkin vaikea käsittää... Joo tossa mäkissä tilatessani alko asiakaspalvelija selittämään mulle jotain BLM propagandaa, just joo. SUU KII JA ANNA MINULLE RUOKANI VIKISEMÄTTÄ!!! NÖYRISTELE!!!

Vierailija
30/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta lähimmäistä, niin kuin itseäsi. Pätee aivan kaikkiin ihmisiin. Niin johtajiin, duunareihin kuin asiakkaisiinkin.

Vierailija
31/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakasta lähimmäistä, niin kuin itseäsi. Pätee aivan kaikkiin ihmisiin. Niin johtajiin, duunareihin kuin asiakkaisiinkin.

Minä olen ASIAKAS. Minulla odotan PALVELUA. Sitä tarjoaa asiakasPALVELIJA.

ap

Vierailija
32/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkinen sektori <3

Kyllä meillä ravintolassakin aggressiivisesti tai asiattomasti käyttäytyvä asiakas heivataan pihalle.

Hienoa! Eikä tosiaan terveydenhuoltoonkaan tulla öykkäröimään ja päsmäröimään, ainakaan joka paikassa.

Vierailija
33/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on todellakin kuningas. Tämän hyvin harva yritys tiedostaa.

Vierailija
34/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kerran huutamaan aspalle että ymmärsi palvella.

Vierailija
35/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on todellakin kuningas. Tämän hyvin harva yritys tiedostaa.

Ludvig XVI oli kuningas.

Vierailija
36/73 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo, eiköhän useimmiten asiakkaat ole niitä, jotka voisivat opetella nöyryyttä!

Asiakkaille tylsyyttään kuittailevat asiakaspalvelijat voisivat kyllä tosissaan huomioida, että se nuori asiakas, jota kyykytät saattaa olla ko. puljun omistajan kunmityttö ja samalla yritysasiakas. En halua kuulla huomautuksia ostovalinnoistani, siitä "eikö sulla ole tarpeeksi rahaa, kun maksu ei mene läpi", ja haluan että minua tervehditään takaisin. Muulla ei väliä!

T. Eräs asiakaspalautteen antaja

Vierailija
37/73 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
38/73 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ASIAKAS. Minulla odotan PALVELUA. Sitä tarjoaa asiakasPALVELIJA.

ap

Missä työpaikassa enää edes on ns. "asiakasPALVELIJOITA"? Eikös ne nykyään ole "palveluneuvojia" tms.

Vierailija
39/73 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jäänyt 70-80-luvulle.

Vierailija
40/73 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiva kivoille ja mulkku mulkuille. Huonoa käytöstä ei koskaan pidä palkita nöyristelemällä, sehän vaan yllyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä