Olen hämmentynyt enkä tiedä, mitä työkaverini päässä liikkuu
Olen hiukan hämmentynyt, sillä en ole varma, mitä työkaverini päässä liikkuu. Onko hän vain tosi tuttavallinen vai onko hän ihastunut.
.
Kummalta tämä teidän korvaanne kuulostaa:
Työkaverini kyselee jatkuvasti tulemaan pöytänsä ääreen katsomaan jotain juttua, mihin hän kaipaa apua. Usein hänellä ei ole mitään sellaista asiaa, jota ei voisi hoitaa myös etäisyyden päästä.
Hän myös haluaa selvästi pitkittää mahdollisimman paljon aikaa, jonka vietän hänen pöytänsä vieressä.
Tämän lisäksi hän soittelee minulle aika usein (siis ihan puhelimella) ja silloinkin sellaisilla asioilla, jotka voisi hoitaa viesteilläkin.
Kun hän katsoo minua, hän katsoo usein päästä varpaisiin. Ja saattaa halata täysin spontaanisti.
Hän myös ehdottaa usein yhteistä tekemistä ja keksii, millaisia asioita voisimme tehdä vapaalla yhdessä.
Työpaikalla hän ei tunnu kiinnittävän muihin samalla tavalla huomiota.
Emme siis ole tunteneet kovin pitkään eli emme ole kovinkaan läheisiä. Olemme naispuolisia molemmat. Luonteeltaan hän on avoin ja sosiaalinen ja silläpä juuri en olekaan ollenkaan varma, onko tämä vain osoitus siitä, että hän on seurallinen tyyppi ja haluaa osoittaa tykkäävänsä minusta ystävänä. Siksi en myöskään tiedä, miten lähestyisin. Minä siis pidän hänestä myös tosi paljon.
Päivitä sitten tänne kuulumisia :)