Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Takaisin Turkuun?

Vierailija
10.07.2020 |

Olen syntynyt ja kasvanut siellä, mutta jossain vaiheessa alkoivat tietyt pienet ympyrät ja hyvä veli -systeemi ahdistaa. Nyt ikää jo 60 v. ja mietin, oliskohan kukaan AV:lta muuttanut saman tyyppisessä tilanteessa takaisin. Kertokaa kokemuksia? Käyn siellä useamman kerran vuodessa päiväseltään, joten kunnollista käsitystä ei oikein ehdi saada...
Asuntoja olisi tarjolla mm. rivariasuntoHirvensalosta, kolmio Runosmäessä (tai oikeastaan kaksikin, mutta toinen on mielestäni entistä Pläkkikaupunkia). Itselleni kelpaisi kyllä Varissuon reuna-alue mainiosti. Huomasin tosin, että keskusta-asunnot ovat yllättävän edullisia? Eli lisätietoja ja vinkkejä tästäkin, kiitos?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on paluumuuttajia ja muita työn perässä tulleita. Uusia taloja tulee kuin sieniä sateella, niin valikoimaa riittää ja huolehtii samalla hinnoista.

Vierailija
2/6 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku - The Original

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin juuri Turkuun,olen 56 vuotias. Sain hyvän työpaikan ja asunto in 3 km keskustasta. Palvelut lähellä. Tuntuu hyvältä palata. Turku on kaunis kaupunki. Tervetuloa!

Vierailija
4/6 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viihtynyt Turussa, mutta siinä olet oikeassa että piirit ovat pienet. Uutta porukkaa on tosin tullut niihinkin.

Vierailija
5/6 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLAKIN!

Turku on kyllä paras paikka olla ja elää.

Vierailija
6/6 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä muutta takaisin. Jos jostain Helsinsingistä niin varmasti taivas, mutta jos muualta suomesta niin ei niinkään.