Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hämmentynyt enkä tiedä, mitä työkaverini päässä liikkuu

alice
10.07.2020 |

Olen hiukan hämmentynyt, sillä en ole varma, mitä työkaverini päässä liikkuu. Onko hän vain tosi tuttavallinen vai onko hän ihastunut.
.
Kummalta tämä teidän korvaanne kuulostaa:

Työkaverini kyselee jatkuvasti tulemaan pöytänsä ääreen katsomaan jotain juttua, mihin hän kaipaa apua. Usein hänellä ei ole mitään sellaista asiaa, jota ei voisi hoitaa myös etäisyyden päästä.
Hän myös haluaa selvästi pitkittää mahdollisimman paljon aikaa, jonka vietän hänen pöytänsä vieressä.

Tämän lisäksi hän soittelee minulle aika usein (siis ihan puhelimella) ja silloinkin sellaisilla asioilla, jotka voisi hoitaa viesteilläkin.

Kun hän katsoo minua, hän katsoo usein päästä varpaisiin. Ja saattaa halata täysin spontaanisti.
Hän myös ehdottaa usein yhteistä tekemistä ja keksii, millaisia asioita voisimme tehdä vapaalla yhdessä.

Työpaikalla hän ei tunnu kiinnittävän muihin samalla tavalla huomiota.

Emme siis ole tunteneet kovin pitkään eli emme ole kovinkaan läheisiä. Olemme naispuolisia molemmat. Luonteeltaan hän on avoin ja sosiaalinen ja silläpä juuri en olekaan ollenkaan varma, onko tämä vain osoitus siitä, että hän on seurallinen tyyppi ja haluaa osoittaa tykkäävänsä minusta ystävänä. Siksi en myöskään tiedä, miten lähestyisin. Minä siis pidän hänestä myös tosi paljon.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi.. 

Salaa kuitenkin vähän innostuit, kun klikkasit ja kommentoit ;) 

ap

Vierailija
22/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi.. 

hetkonen.. ai se olikin nainen!  Sitten en kyllä tiedä mistä on kyse. Pystyn kyllä näkemään tuon naiselta vain ystävyyden hakemisena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja toinen tällainen "mitäs tämä nyt oikein meinaa" -hetki oli se, kun hän näki minut ekaa kertaa pukkarissa treenivaatteissa, siis olin siinä kohtaa pienissä sortseissa ja treeniliiveissä. Emme olleet tuolloin vielä keskustelleet kovin montaa kertaa, eli tämä tuli minulle puskista ja minulla ei ollut mitään ennakko-odotuksia. En silloin itsekään ollut vielä kehittänyt mitään tunteita. Muistan vain ajatelleeni, että kylläpäs tuo katsoo. 

Siis toisin sanoen heti kun tulin huoneeseen, hänen katseensa - näin tulkitsin - nauliutui kroppaani. Hän selvästi yritti keskustella kasuaalisti ja katsoa silmiin, mutta katse karkaili ihan koko ajan. Ja jäi vielä seuraamaan.

En ole tottunut siihen, että nainen katsoo tuolla tavalla. Intuitioni silloin sanoi, että se ei tuntunut kaverilliselta. Vai katselevatko naiset useinkin toisia naisia noin eikä minulle vain ole sattunut kohdalle? 

ap 

Vierailija
24/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja toinen tällainen "mitäs tämä nyt oikein meinaa" -hetki oli se, kun hän näki minut ekaa kertaa pukkarissa treenivaatteissa, siis olin siinä kohtaa pienissä sortseissa ja treeniliiveissä. Emme olleet tuolloin vielä keskustelleet kovin montaa kertaa, eli tämä tuli minulle puskista ja minulla ei ollut mitään ennakko-odotuksia. En silloin itsekään ollut vielä kehittänyt mitään tunteita. Muistan vain ajatelleeni, että kylläpäs tuo katsoo. 

Siis toisin sanoen heti kun tulin huoneeseen, hänen katseensa - näin tulkitsin - nauliutui kroppaani. Hän selvästi yritti keskustella kasuaalisti ja katsoa silmiin, mutta katse karkaili ihan koko ajan. Ja jäi vielä seuraamaan.

En ole tottunut siihen, että nainen katsoo tuolla tavalla. Intuitioni silloin sanoi, että se ei tuntunut kaverilliselta. Vai katselevatko naiset useinkin toisia naisia noin eikä minulle vain ole sattunut kohdalle? 

ap 

Vaikea sanoa ulkopuolisena. Voihan hän katsoa vertaillen tai ihaillen, tai sitten sinulla oli tahra sortseissasi :) 

Usein kuitenkin oma fiilis kertoo aika paljon siitä, millainen katse on kyseessä.

Vierailija
25/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyi.. 

hetkonen.. ai se olikin nainen!  Sitten en kyllä tiedä mistä on kyse. Pystyn kyllä näkemään tuon naiselta vain ystävyyden hakemisena

Millä perusteella? Miksi sama käytös olisi naiselta ystävyyttä ja mieheltä jotain enemmän? 

Vierailija
26/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyi.. 

Millä perusteella? Miksi sama käytös olisi naiselta ystävyyttä ja mieheltä jotain enemmän? 

Tätä jäin itsekin mietiskelemään. Vai onko se vain kulttuurinen oletus, että nainen "saa" osoittaa toiselle naiselle vapaammin kiintymystä myös fyysisesti ilman, että se herättää epäilyksiä - vaikka taustalla olisikin enemmän tunteita?  

Vaikea sanoa.

ap 

Vierailija
27/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika lailla joko tai. Voi olla sosiaalinen ihminen, joka haluaa sinusta bestiksen. Tai sitten on ihastunut. Menkää kahveille. Luultavasti hän tosi nopeasti alkaa puhua miehistä, jos hän on enemmän niistä kiinnostunut.

Vierailija
28/46 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aika lailla joko tai. Voi olla sosiaalinen ihminen, joka haluaa sinusta bestiksen. Tai sitten on ihastunut. Menkää kahveille. Luultavasti hän tosi nopeasti alkaa puhua miehistä, jos hän on enemmän niistä kiinnostunut.

Mä en itse kyllä puhu koskaan kenenkään kanssa miehistä, vaikka olen myös heistä kiinnostunut. :D

Mutta varmasti kahden kesken pystyy paremmin tarkkailemaan toisen käytöstä. Jotkut vain ovat todella taitavia peittelemään tunteitaan..

ap

Vierailija
29/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa et hän kaipaa vain ystävää ja jostain syystä on ajatellut et saisi sinusta sellaisen.

Vierailija
30/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko siis ap bi-curious?

Vierailija
31/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi kokemus sullekkin menette latta pillua ja miehesi vetelee molempia. anna miehellesi tuo lahja

Vierailija
32/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko siis ap bi-curious?

Olen. Tästä kaveristani vain en tiedä. ap

Vierailija
33/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas todella rasittavan iholle tunkeva tapaus. Mitä tuossa on ihmettelemistä, on lesbokiinnostusta. Vedä tiukat rajat, jos haluat pysyä rauhassa. Olet jo nyt tuon ihmisen vallassa. Irrottaudu! Sinä et pyytänyt etkä halunnut tätä huomiota. Hän alkoi piirittää ja pyörittää sinua.

Pidä varasi. Sama neuvo koskee kaikkia sukupuoleen katsomatta. Töissä tehdään töitä, eikä aleta tunkemaan kenenkään ihon alle ja sekoittamaan päätä ja tunteita.

Vierailija
34/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, kuulostaa lesbohtavalta.

Vierailija
35/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä välillä pelkään tätä omalle kohdalle. Olen tosi sosiaalinen ja aika välitön ihmisten kanssa. Koskettelen paljon ja olen halailija (siis jos tunnen vähän paremmin, niin esim. onnittelen halaten, kiitän lahjasta halaten jne). Miesten kanssa olen jo oppinut, että kannattaa pitää se hajurako, kun käytökseni ilmeisesti tosi helposti ymmärretään väärin.

Naisten kanssa (olen siis nainen itsekin) olen rennompi, koska naiset eivät yleensä kuvittele ihastusta jos vaikka demonstroin juttua läppäsemällä olkapäälle jne.

Tämä on hyvä, toinen näkökulma. Ja koska en voi olla varma asiasta itsekään, niin en halua turhaan lähestyä ja tehdä tilanteesta epämukavaa.

Yksi asia tässä nimenomaisessa keississä kaikesta huolimatta hämää: tämä ihminen ei käyttäydy työpaikalla muita kohtaan samalla tavalla, vaikka onkin selvästi hyvää pataa myös muiden kanssa. En ole nähnyt koko vuoden sisään hänen koskettavan ketään muuta. Ja toinen on tuo "skannaava" pitkittynyt katse. 
Tosi vaikeaa, kun haluaisin asiasta selvyyden mutta samalla en halua riskeerata meidän hyviä välejä...

ap

Miten se olisi hyvien välien riskeeraamista, jos kysyt suoraan? Jos välit oikeasti ovat hyvät, ei tuollaisen asian selvittäminen niitä riskeeraa. 

Vierailija
36/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sitä treffeille. Jos kieltäytyy, niin ainakin voit onnitella itseäsi siitä, että toimit rohkeasti. Jos meette treffeille niin sun kannattaa kertoa rehellisesti olevasi bi-curious. Se saattaa olla joillekin lesbo- tai bi-naisille dealbreaker, joillekin ei.

Vierailija
37/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan työn näkökulmasta, miettisin sekoittaako työtä ja huvia, kun se ei ains ihan ongelmatonta ole. Jos juttu on kuitenkin ok, niin käykää vapaalla ja katso miten homma etenee. Voihan kyseessä olla vain super-ystävällinen henkilö tai sitten jotain enemmän. Itselläni on hiljattain kehittynyt tunteita erästä naispuolista työkaveria kohtaan eli taidanpa itsekin olla vähän bi-curious ja huomaan kyllä suhtautuvani häneen vielä astetta lämpimämmin ja kohtelevani häntä ystävällisemmin kuin muita työkavereitani. Katse saattanut myös harhailla vähän sopimattomasti😁 Tsemppiä!

Vierailija
38/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap 

Kuvitteli sen miten päin tahansa, seksuaaliselta tuo kuulostaa. Nimenomaan kun katselee sinua muutenkin. Puheita ja asentoja me pystytään hallitsemaan mutta katse paljastaa paljon.

Vierailija
39/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kohta ihan turhia sydänsuruja ja työtkin kärsii. Pidä järki päässä, äläkä anna kenenkään tunkeilla tuolleen.

Vierailija
40/46 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kohta ihan turhia sydänsuruja ja työtkin kärsii. Pidä järki päässä, äläkä anna kenenkään tunkeilla tuolleen.

Ihan totta, että pitää edetä varovasti. Tai sitten ei ollenkaan.

Tätä helpottaa ja samalla vaikeuttaa se, että hän on samassa työpaikassa vain vuoden loppuun saakka. Olenkin miettinyt, pitäisikö vain odotella ja seurailla fiiliksiä siihen saakka.

ap