Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin yhden sipulin ja laitoin hintalapun suoraan siihen, myyjä alkoi valittaa "Nämä pitäisi kyllä hygieniasyistä pakata aina pussiin"

Vierailija
10.07.2020 |

Miksi? En minä sitä sipulia kuorineen syö. Vai saastuuko se kassahihna jotenkin siitä sipulin kosketuksesta?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina kaikki pusseihin. Ensinnäkään en halua liata mun kauppakassia (esim. banaanit on usein märkiä) ja toiseksi käytän niitä pusseja roskiksina kotona.

Vierailija
22/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan hygieniasyistä kaikki irtotavarat omiin muovipusseihinsa. En halua profiloitua idiootiksi kaikilla kikkailuilla, kuten sipulit ilman pussia, keräkaali ilman pussia, banaanit ilman pussia tai että yhdessä pussissa olisi useampia leimoja.

Mäpä olen monasti ostanut vaikka mitä, punninnut erikseen ja laittanut samaan pussiin. Läiskäissyt pussiin sitten vaikka 5 lappua keralla. En vain viitsi laittaa parin pienen sipulin tms takia omaa pussia. Usein en ota pussia ollenkaan vaan laitan sen kiinni vaikka jauhelihapakettiin ettei lappu katoa jonnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tainnut ikinä nähdä kenenkään esim. pussittavan banaaneja.

Lähinnä tulee mieleen jos se sipuli karistaa kuorikerroksia siihen liukuhihnalle kun sitä tapahtuu ihan verkkopussisipulienkin kanssa. Mutta silti outo kommentti kassalta.

Kyllä mää pussitan, koska otan enemmän kuin yhden tertun.

Mä pussitan aina! Ne on yleensä vähän märkiä enkä halua, että muut tuotteet tai reppu/kassi kaatuu. Sitä paitsi käytän hedelmäpusseja kotona mm koiran ruokien säilytykseen ja vessan roskiksena, eipähän tarvii ostaa niihin erikseen pusseja.

Olet järkevä. "Jalat maassa" ihminen. Sinunlaisia saisi olla enemmän.

Vierailija
24/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun rumaa sinulta.

Vierailija
25/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ltan ilman pussia kaiken mikä pysyy kasassa pussittamatta. Banaanit, sipulit, parsakaalit, kaalit, kukkakaalit, porkkananiput, melonit, yksittäisen omenan...

Kertaakaan ei ole kukaan napissut mitään.

Jos näen sinut joskus kaupassa niin sanon että "mitä siitä tulisi jos kaikki sotkisi kauppaa sinun laillasi?"

Vierailija
26/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan ota yhtään turhaa pussia. Voin ottaa jopa kolme sipulia, enkä pussista. Liinaan tarran yhteen niistä. Tämä silloin, jos kestopussit jääneet kotiin. Myös lantun, bataatin, banaanit ostan ilman pussia. Vaikka niitä olisi useampi. Miksi kaksi tarttua tai kaksi banaania pitäisi laittaa pussiin? Ei ne toisiaan ikävöi, vaikka joutuvat kassissa erilleen toisistaan.

Kestopusseja käytän sitten kun pussitettavaa ostan, esim. perunoita, parsakaalia, kukkakaalia, omenoita, tomaatteja, paprikaa jne joissa joko ei ole kuoria tai jotka syön kuorineen.

Vierailija
27/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa katsoi kummallisesti kun läväytin irtosillin hihnalle. Oli outo kassa.

Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia sillin tai suolakurkkujen kanssa kun ovat ilman pussia?

Vierailija
28/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassa katsoi kummallisesti kun läväytin irtosillin hihnalle. Oli outo kassa.

Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia sillin tai suolakurkkujen kanssa kun ovat ilman pussia?

Kerran oli lohet tarjouksessa niin olin 2 fileoituna ja ruodot mukaan. Lätkäisin ne sellaisenaan kassahihnalle niin myyjä alkoi ulisemaan.

Vierailija
29/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Pakko kai läväyttää jatkossa pussit hihnalle.

Vierailija
30/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä ketju kyseessä?

Vierailija
31/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Pakko kai läväyttää jatkossa pussit hihnalle.

Mihin kauppaan ja milloin menet seuraavan kerran?

Vierailija
32/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä ketju kyseessä?

F-ketju. Kunhan valehtelin provoillakseni. Aika moni uskoi taas.

ap

Vierailija
33/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tietää että millä ketjulla noin asiansa osaava kassa?

Vierailija
34/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan hygieniasyistä kaikki irtotavarat omiin muovipusseihinsa. En halua profiloitua idiootiksi kaikilla kikkailuilla, kuten sipulit ilman pussia, keräkaali ilman pussia, banaanit ilman pussia tai että yhdessä pussissa olisi useampia leimoja.

Mäpä olen monasti ostanut vaikka mitä, punninnut erikseen ja laittanut samaan pussiin. Läiskäissyt pussiin sitten vaikka 5 lappua keralla. En vain viitsi laittaa parin pienen sipulin tms takia omaa pussia. Usein en ota pussia ollenkaan vaan laitan sen kiinni vaikka jauhelihapakettiin ettei lappu katoa jonnekin.

Tämä onkin kätevä tapa hämätä myyjää, punnitsee muutaman ja ahtaa sitten kaikkea muuta samaan pussiin. Eikä myyjä huomaa myöskään, onko vaihdettu tuote isompaan punnituksen jälkeen.

Vierailija
35/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä ketju kyseessä?

ap

No ainakin osasta kommentoijille oli käynyt samalla tavalla. Välillä kassahenkilöt valittavat muiden asiakkaiden kuullen muovipussien "tuhlauksesta" ja välillä niiden käyttämättömyydestä. Olisi mielenkiintoista tietää, onko tässä liikkeillä jokin vakiintunut linja vai onko kyse pärstäkertoimesta? Miehelleni ei ole valitettu koskaan, vaikkei muovipusseja keräile.

Vierailija
36/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä ketju kyseessä?

ap

Miksi sinä koet tarpeelliseksi valehdella? Taitaa olla aika tylsä elämä.

Vierailija
37/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi tehdä äänestyksen: onko kassa pyytänyt sinua:

A. Pussittamaan yksittäiset vihannekset tai kasvit

B. Olemaan tuhlaamatta pusseja yksittäisiä vihanneksia ja kasveja varten

olettaen, että kyseessä on sellainen tuote, joka ei sotke kassahihnaa.

Vierailija
38/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan tietää että millä ketjulla noin asiansa osaava kassa?

Stockmann, Tampere

Ap

Vierailija
39/51 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nokun kyllähän se kassahihna saastuu sipulin kuorista. Ainakin Tampereella. Hyi sinua ap.

Vierailija
40/51 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kassalla lähes kaikilla alan toimijoilla paitsi Lidlissä, ja voin sanoa että kauppaa ei kiinnosta miten pussitat tai et pussita tuotteitasi. Viikon aikana näkee tuhansia ihmisiä eri tyyleillä, joten joko kassan oma elämä pitää olla helvetin tylsää jos joku tapa kaivelee tai sitten se on suht uusi. Mene ja tiedä. Tehkää miten tykkäätte, normaalia kassaa ei kiinnosta.