Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin yhden sipulin ja laitoin hintalapun suoraan siihen, myyjä alkoi valittaa "Nämä pitäisi kyllä hygieniasyistä pakata aina pussiin"

Vierailija
10.07.2020 |

Miksi? En minä sitä sipulia kuorineen syö. Vai saastuuko se kassahihna jotenkin siitä sipulin kosketuksesta?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Itse laitan aina hintalapun suoraan sipuliin.

Vierailija
2/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo myyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko laittanut sen peppuusi?

Vierailija
4/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut ikinä nähdä kenenkään esim. pussittavan banaaneja.

Lähinnä tulee mieleen jos se sipuli karistaa kuorikerroksia siihen liukuhihnalle kun sitä tapahtuu ihan verkkopussisipulienkin kanssa. Mutta silti outo kommentti kassalta.

Vierailija
5/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tulee mieleen jos se sipuli karistaa kuorikerroksia siihen liukuhihnalle kun sitä tapahtuu ihan verkkopussisipulienkin kanssa. Mutta silti outo kommentti kassalta.

Kyllä mää pussitan, koska otan enemmän kuin yhden tertun.

Vierailija
6/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu sitten, jostain syystä meidän porukoissa ostetaan aina vaan yksi terttu kerrallaan. :D

Vierailija
7/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sipuli mitään karistele, jos sitä ei jatkuvasti koske ja siirtele. Laittaa kerran hihnalle, myyjä ottaa sen käteensä ja piippaa, sipuli takaisin hihnalle. Ei pitäisi olla vaikeaa. Miksei sitten niitä banaaneja vaadita pussitettavan? Ne levittävät haisevaa tahmaa ympäriinsä.

Vierailija
8/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vastasi, kun kysyit, että minkä hygieniasyyn takia?

Vierailija
9/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pussitan banaanit kun otan niitä irtobanaaneja, jotka on revitty tertuista irti.

Sinkkutaloutena ostan monia juttuja vain yhden kappaleen. Punnitsen erillään ja laitan ne sitten kaikki samaan pussiin ja ne kaikki tarrat siihen pussiin allekkain. Jotkut kassat sekoaa tästä täysin, jotkut oivaltavat että onpa kätevää.

Vierailija
10/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pussitan banaanit kun otan niitä irtobanaaneja, jotka on revitty tertuista irti.

Sinkkutaloutena ostan monia juttuja vain yhden kappaleen. Punnitsen erillään ja laitan ne sitten kaikki samaan pussiin ja ne kaikki tarrat siihen pussiin allekkain. Jotkut kassat sekoaa tästä täysin, jotkut oivaltavat että onpa kätevää.

Minä teen samoin, mutta laitan laput selkeästi kauas toisistaan. Joissakin kaupoissa ei ole käteen otettavaa viivakoodinlukijaa vaan sellainen lukija on lasin takana, johon viivakoodit piipataan. Sitä ei voi kohdentaa yhtä hyvin, tulee virhepiippauksia, ja siksi varmaankin myyjät kiroilevat.

Vierailija
11/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus keräkaalin ja pistin siihen kylkeen sen tarran. Kassa alkoi mumista jotain ja kuulin tämän sanovan, että jotkut eivät osaa pusseja käyttää. Enpä osannut sanoa yhtään mitään, oli taas sen verran yllättävä juttu.

Vierailija
12/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä?

Vierailija
13/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ltan ilman pussia kaiken mikä pysyy kasassa pussittamatta. Banaanit, sipulit, parsakaalit, kaalit, kukkakaalit, porkkananiput, melonit, yksittäisen omenan...

Kertaakaan ei ole kukaan napissut mitään.

Vierailija
14/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kassa taas valitti, kun turhaan pussitin bataatin! Onko ketjulla tässä selkeää linjaa? Laita asiakaspalautetta palaute-lomakkeella, yksilöi liike ja katso kuitista asiointiaika sekä kassa.

Vierailija
15/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette kysy siltä kassalta noita kysymyksiä?

Ei täällä voida tietää, miksi hän niin sanoi.

Vierailija
16/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pussitan aina! Ne on yleensä vähän märkiä enkä halua, että muut tuotteet tai reppu/kassi kaatuu. Sitä paitsi käytän hedelmäpusseja kotona mm koiran ruokien säilytykseen ja vessan roskiksena, eipähän tarvii ostaa niihin erikseen pusseja.

Vierailija
17/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuliallergia? Tai pelkäsi, että koronalle altistetut kuoret jää siihen kassalle pölisemään? Hihna likaantuu?

Vierailija
18/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rva Jäkäjäkä ei pitänyt naamataulustasi.

Vierailija
19/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan hygieniasyistä kaikki irtotavarat omiin muovipusseihinsa. En halua profiloitua idiootiksi kaikilla kikkailuilla, kuten sipulit ilman pussia, keräkaali ilman pussia, banaanit ilman pussia tai että yhdessä pussissa olisi useampia leimoja.

Vierailija
20/51 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan hygieniasyistä kaikki irtotavarat omiin muovipusseihinsa. En halua profiloitua idiootiksi kaikilla kikkailuilla, kuten sipulit ilman pussia, keräkaali ilman pussia, banaanit ilman pussia tai että yhdessä pussissa olisi useampia leimoja.

Kiitos

Onneksi teitä järkeviäkin vielä on. Aina vaan vähemmän kuitenkin.

Terv. Kaupan kassa.