Miksi tinderissä ei ole boheemeja runotyttöjä
Kommentit (44)
Niillä on muuta tekemistä kuin testailla lihatiski-tinderissä markkina-arvoaan.
Vierailija kirjoitti:
Niiden pimpit haisee pahalle.
Pahemmalta baripillu haisee
Tinderissä niin sielutonta lihatiski-meininkiä, sellainen satuttaa herkempää ihmistä. En ole nuori runotyttö, mutta taidan olla liian herkkä nainen Tinderin julmaan maailmaan.
Tuntemillani, oikeasti boheemeilla, taiteilija sieluisilla naisilla ei ole älyluuria vaan käyttävät vanhoja nokialaisia. Heillä ei myöskään tietokonetta/läppäriä/tablettia.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä niin sielutonta lihatiski-meininkiä, sellainen satuttaa herkempää ihmistä. En ole nuori runotyttö, mutta taidan olla liian herkkä nainen Tinderin julmaan maailmaan.
Yliopistolta löytää varmemmin rikkaan miehen jolla on nousujohteinen ura;)
Vierailija kirjoitti:
Ne viihtyy yksin
Ei, niillä on yleensä pitkäaikaiset kumppanit
Vierailija kirjoitti:
Tuntemillani, oikeasti boheemeilla, taiteilija sieluisilla naisilla ei ole älyluuria vaan käyttävät vanhoja nokialaisia. Heillä ei myöskään tietokonetta/läppäriä/tablettia.
No täähän oli melkoinen tasapäistys.
Terkuin boheemi taiteilijasieluinen graafisen alan ammattilainen, joka soittaa skittaa, maalaa, piirtää ja kirjoittaa runoja. Käytän mieluusti älylaitteita, mittaan aivosähkökäyriäni meditoidessa ja hyödynnän esim. Wacomia, doigitaalista piirtolautaa taidetta tehdessäni. Teen toki myös käsin. Ikäni on 41 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne viihtyy yksin
Mistä ne löytää kumppaninsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne viihtyy yksin
Tavoiteltuja naisia :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne viihtyy yksin
Mistä ne löytää kumppaninsa
Mulla on töistä, ajalta ennen Tindereitä...joihin en sopisikaan. Tuntemistani samanhenkisistä yksi pariskunta asui naapureina ja toinen tapasi harrastuksessa.
Hippitäti, myös 41 v.
Artsy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täähän oli melkoinen tasapäistys.
Terkuin boheemi taiteilijasieluinen graafisen alan ammattilainen, joka soittaa skittaa, maalaa, piirtää ja kirjoittaa runoja. Käytän mieluusti älylaitteita, mittaan aivosähkökäyriäni meditoidessa ja hyödynnän esim. Wacomia, doigitaalista piirtolautaa taidetta tehdessäni. Teen toki myös käsin. Ikäni on 41 vuotta.
Ei taidekoulutus aina tarkoita että olisi oikea taiteilija. Moni säätää kovasti mutta ei oikein löydä asian ydintä.
Ehkä Ap tarkoitti jotain introverttiä jolle ei merkitse vain muoto vaan myös sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen yleistys... Kuulostaa tekotaiteelliselta sakilta
Herkkä ja feminiininen runotyttö on juuri sellainen naistyyppi, jonka itse nimenomaan halusin puolisokseni ja niin myös moni muu tuntemani mies. Onneksi löysin omani, en tosin Tinderistä. Olen myös sitä mieltä, että se lienee tuolle ihmistyypille liian raaka seuranhakupaikka.
on siellä. kaverini oli deiteillä sellasen kanssa. naisella oli akustinen kitara mukana ja ehdotti kaverille deittejä tervasaareen. Joivat viiniä ja nainen soitteli omia biisejään. tämä nainen on todella kaunis ja sellanen hippityttö ja samalla älykäs jne. jotenkin kai seirustelevat. olen itse kerran tavannut hänet ja on juuri sellainen ihminen, joka mielenkiintoinen ja jää mieleen.
Vierailija kirjoitti:
on siellä. kaverini oli deiteillä sellasen kanssa. naisella oli akustinen kitara mukana ja ehdotti kaverille deittejä tervasaareen. Joivat viiniä ja nainen soitteli omia biisejään. tämä nainen on todella kaunis ja sellanen hippityttö ja samalla älykäs jne. jotenkin kai seirustelevat. olen itse kerran tavannut hänet ja on juuri sellainen ihminen, joka mielenkiintoinen ja jää mieleen.
Oi että miten hyvän kuuloista. Olisi sinkkuaikoina todellakin kelvannut. :)
M35
Niiden pimpit haisee pahalle.