Miksi tinderissä ei ole boheemeja runotyttöjä
Kommentit (44)
Oon miettiny tollasen jättämistä koska haluun kauniimman naisen
Koska siellä ei ole tarpeeksi sienipiiriläisiä.
Mä voin luopuu omastani. Haluun mieluummin salikaisan.
40v. on jo liian vaha runo"tyttö"
Vain tyhmä mies ottaisi runotytön elätiksi.
Vierailija kirjoitti:
He löytävät miehen muualta.
Mistä???
Artsy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemillani, oikeasti boheemeilla, taiteilija sieluisilla naisilla ei ole älyluuria vaan käyttävät vanhoja nokialaisia. Heillä ei myöskään tietokonetta/läppäriä/tablettia.
No täähän oli melkoinen tasapäistys.
Terkuin boheemi taiteilijasieluinen graafisen alan ammattilainen, joka soittaa skittaa, maalaa, piirtää ja kirjoittaa runoja. Käytän mieluusti älylaitteita, mittaan aivosähkökäyriäni meditoidessa ja hyödynnän esim. Wacomia, doigitaalista piirtolautaa taidetta tehdessäni. Teen toki myös käsin. Ikäni on 41 vuotta.
Äh, älä jaksa. Wacomit oli passé jo viis vuotta sitten.
Mene.mies mustikkaan. Siellä on elämä.
Mä olen siellä, olen boheemi ja kirjoitan runoja, mutta muistan vain harvoin avata koko sovelluksen.
Yläikäraja mulla on siellä 27 ja alueena vain 15km säteellä olevat, eli jos olet yli 27 tai kauempaa kuin 15km säteeltä, niin profiilini ei voi edes hypoteettisesti tulla vastaan.
Olin, mutta vaan pari viikkoa. Löysin ihanan taiteellisen miehen, onneksi, ei tarvinnut enää kärvistellä tinderin pintakierrossa. Kohta olisin poistunut joka tapauksessa, raaka paikka se.
Ap, jos etsit runotyttöä, muistithan myös kirjoittaa hyvän tekstin? Muuten runotyttö ohittaa, vaikka olisit kuinka adonis.
Miks olisi kun miehistä suurin osa on jotain muuta kuin boheemeja tinderissä
Ne ei tarvii semmosta seurnahakuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He löytävät miehen muualta.
Mistä???
Esim. kaverin kautta.
Eihän tuollaisia oikeasti oikein ole olemassa. Kaiken maailman wannabe-bohemisteja. Ja ne harvat aidot omantienkulkijat ovat yleensä jo aikas pimeitä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollaisia oikeasti oikein ole olemassa. Kaiken maailman wannabe-bohemisteja. Ja ne harvat aidot omantienkulkijat ovat yleensä jo aikas pimeitä tapauksia.
Welcome to the dark side :D Totta, täällä marginaalissa ei oikein viihdytä Tindereissä. Oma Nuuskamuikkunen on jo löytynyt, joten ei aavistustakaan, miten nuori polvi löytää toisensa, omastakin jälkeläisestä tuli lähes ns. normaali, toistaiseksi (19 v, ehtii pilaantua). ;)
Hippitäti
Vierailija kirjoitti:
Ne onkin kuin yksisarvisia
Kaikki kun ei halua suhdetta, joka alkaa seksillä.
Eikös tuo tinder olekin pääosin panosovellus?
Eikä ne kiinnostavimmat ns. kumppanit ole sitä käyttäneet ennenkään (siis omalla kohdallani). :)