Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Käytä AINA kumia!

Vierailija
10.07.2020 |

Älä ikinä luota naiseen!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko pahakin tauti

Vierailija
2/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan. Perustelu on kyl vajavainen, paremmat syyt on, että satunnaisen seksikumppanin kanssa suojaa taudeilta ja käyttämällä kumia, teet jotakin sen eteen, ettei sitä yllärilasta synny.

Mutta ehei, kun se vaan tuntuu noin paremmalta ilman (aka ei seiso niin hyvin kui ilman).

15 vuotta vedin hormooneja jotta tuntuis paremmalta, kunnes riitti. Mies laittakoon putket kiinni jos enää haluu paljaalla vedellä. (mutta ku nyyh nyyh, etkö sä voisi. Vttu en, miehelle operaatio on paljon helpompi).

Olkoon ilman jos kumi ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni, ja nainen myös.

t. kumifetisisti

Vierailija
4/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielellään omia kumeja että voi olla varma ettei niitä ole peukaloitu.

Loppuu samalla kaikki ininä siitä miten nainen on huijannut isäksi maksamaan elareita.

Vierailija
5/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, mutta minua kiinnostaakin ainoastaan transnaisten kalut ja perseet.

Vierailija
6/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuoden kuukausittaiset maksut ja elinikäinen maanvaiva.

Vierailija
7/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytänkin. Kynnys on vaan aika kova sitä ehdottaa tällaiselle ujolle ja melko kokemattomalle miehelle, kun yksi nainen sanoi "jos mua haluaa jatkossa panna niin sitten pitää ilman kumia". Ja toinen alkoi nauramaan ja sitten nukkumaan kun huomautin kondomista ennen suuseksiä

Vierailija
8/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän peppuseksiä kumin sijaan.

Vierailija
9/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään, yritetään.. Oli kyllä aika wtf-tilanne viime kuussa, kun tutustuin yössä yhteen naiseen, ja sitten kun mentiin kämpille tekemään tiedätte-kyllä-mitä, niin yritti kovasti maanitella etten käyttäisi kumia. Olin että onko tämä todellistakaan? :D Käytin sitten kuitenkin. 

Vierailija
10/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mielellään omia kumeja että voi olla varma ettei niitä ole peukaloitu.

Loppuu samalla kaikki ininä siitä miten nainen on huijannut isäksi maksamaan elareita.

Omat kumit ja kumit aina mukaan käytön jälkeen. Tai huolellinen pesu. Ei naimisiin ja aina DNA testi ennen kuin yhtäkään nimeä laitetaan yhteenkään papariin.

M23

Vierailija
11/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsut eivät ole 100 % luotettavia. Pahin kokemus tai oikeasti kokemukset kun vain rinkula jäljellä juuressa. Niitä on kolme kappaletta hajonnut kahden naisen kanssa. Siis erikseen ei kahta naista yhtäaikaa. Vaikka pysyvät ehjänä niin ei takaa täyttä suojaa.

Yksi joka päätti syntyä meni kumin ja ehkäisyvaahdon läpi. Teoriani on että yhdyntä pumppasi vaahdon ulos ja kumissa riittää se pienikin reikä. Siis niin pieni reikä ettei sitä näe paljaalla pelkällä silmällä.

Taudit on erittäin hyvä syy käyttää kumeja. Oma kiva on siitä paras että siinä ei ole pelkoja taudeista. 

Vierailija
12/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 130 naista joka vuosi.

En yleensä koskaan käytä kondomia, ehkä 5 kertaa vuodessa.

Perusprofylaksi Sibrofloxasin ja Truvada .

M. 55

Bangkok

Vierailija
13/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP mitä sulle on käynyt :D :D :D

Joo naisena oon kyl osannu suositella tätä kaikille miehille aina. Tunnen henkilökohtaisesti tapauksia (2 kpl) joissa tahallaan tekeydytään raskaaksi valehtelemalla miehelle, että juujuu pillerit on käytössä. Itse pidän tätä moraalisesti niin oksettavana, että huhhuh.

Vierailija
14/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo naisena oon kyl osannu suositella tätä kaikille miehille aina. Tunnen henkilökohtaisesti tapauksia (2 kpl) joissa tahallaan tekeydytään raskaaksi valehtelemalla miehelle, että juujuu pillerit on käytössä. Itse pidän tätä moraalisesti niin oksettavana, että huhhuh.

Nainen valehteli käyttävänsä pillereitä ja hyväksyin asian että vahinko mikä vahinko vaikka en lasta olisi halunnukkaan.

Neuvolassa lääkärikäynnin yhteydessä oli puhetta vähä siitä sun tästä ja kun mainitsin että pillerit petti mutta eipä nyt mikään taida 100% varma olla niin lääkäri mainitsi että ei ollu edes reseptiä pillereille jne. Ei varmaan olisi saanu edes sanoa tai en tiedä.

Enpä ole kotona viikkoon käyny mutta pitäisi käydä hakemassa loputki tavarat sillon kun se valehteleva ämmä ei oo kotona.

Mikäs siinä kun tietää että saa maksella elareita 17vuotta putkeen (vai kauanko niitä nyt maksetaan)lapsesta joka on petoksella hankittu ja jota en olisi edes halunnu. Olen myös sanonut alusta asti etten lasta halua joten ei pitäisi olla epäselvää.

Tai sitte voisi vaan kadota kokonaan tai.....

Vierailija
15/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en käsitä miten niin typeriä miehiä on edes olemassa, etteivät käytä kumia satunnaissuhteissa tai uusien tuttavuuksien kanssa, ja sitten ulisevaŧ kun tuleekin lapsi.

Taudit kai ei edes miehiä niin pelota, enemmänkin lapsi - ja jostain syystä ne ei ole kovin lapsirakkaita isä-tyypin miehiä, jotka tuota kumitta paneskelua huoletta ties kenen kanssa harrastavat.

Vierailija
16/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen valehteli käyttävänsä pillereitä ja hyväksyin asian että vahinko mikä vahinko vaikka en lasta olisi halunnukkaan.

Neuvolassa lääkärikäynnin yhteydessä oli puhetta vähä siitä sun tästä ja kun mainitsin että pillerit petti mutta eipä nyt mikään taida 100% varma olla niin lääkäri mainitsi että ei ollu edes reseptiä pillereille jne. Ei varmaan olisi saanu edes sanoa tai en tiedä.

Enpä ole kotona viikkoon käyny mutta pitäisi käydä hakemassa loputki tavarat sillon kun se valehteleva ämmä ei oo kotona.

Mikäs siinä kun tietää että saa maksella elareita 17vuotta putkeen (vai kauanko niitä nyt maksetaan)lapsesta joka on petoksella hankittu ja jota en olisi edes halunnu. Olen myös sanonut alusta asti etten lasta halua joten ei pitäisi olla epäselvää.

Tai sitte voisi vaan kadota kokonaan tai.....

Ymmärrän fiiliksiäsi. Muista kuitenkin, että lapsi on täysin syytön ja lapset myös muistaa yllättävän paljon asioita, älä heittäydy ääliöksi. Sinun ei ole pakko luoda lapseen suhdetta, mutta älä tee hänen tiettäväkseenkään miten sun nyt vaan täytyy maksaa valehtelevan ämmän tekosista. Voit vaikka miettiä mitä itse ajattelit vanhemmistasi kun olit lapsi? Lapsihan rakastaa ja ihailee kumpaakin. Sen valehtelijan kanssa sun ei tietenkään oo pakko olla tekemisissä, mutta ole lapsen takia niin asiallinen kuin vain voitkaan olla. Heittäydy paremmaksi ihmiseksi ;) Kilpaile paremmuudessa :)

Onko nainen myöntänyt valehtelun?

Mielestäsi reaktiosi on oikeutettu ja oikein. Teoilla on seuraus. Parisuhteessa luottamuksen pettämisellä on yleensä aika vakava seuraus, ero yleensä.

17/17 haluaa vaan puolustella naisen tarvetta valehdella ehkäisystä, joka on pelkästään moraalitonta, ei siihen ole mitään hyvää syytä. Unohdetaan se kumpi on petollinen ja keskitytään miehen typeryyteen joka toki on naisilla yleisesti tiedossa, seksinhimoinen mies näyttäytyy typeränä ja hänet voi huijata mihin tahansa.

Vierailija
17/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina? Vittumaista käydä kusella kumin kanssa.

Vierailija
18/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kaikki sukupuolitaudit. Emmä tartte.

Vierailija
19/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lapset on wellcome?

Vierailija
20/58 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lapset on wellcome?

En onneks voi saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi