Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko tapailua tällaisen miehen kanssa?

Vierailija
10.07.2020 |

Olen käynyt nyt muutamilla treffeillä miehen kanssa, jonka kanssa juttu luistaa ja saan olla oma itseni (ainakin nyt tuntuu siltä).
Ainoa, mikä häiritsee, on se, että hänellä on jätti-iso luomi kasvoissa. Ja koska hän on jo 50v ja niin kauan elänyt luomen kanssa, niin tuskinpa siitä enää tässä vaiheessa on eroonkaan hankkiutumassa.
Mies on kova tekemään töitä ja tekee siis ihan kunnon hommia.
Häiritsisikö sinua tuollainen? Olenko pinnallinen, jos häiritsee?
Itse olen ihan ok nätti nainen ja bmi:kin on normaali.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison luomen tai ihosyövän poistaminen kasvoista ei välttämättä ole niin pieni toimenpide, kuin nyt annetaan ymmärtää. Vaatii ihonsiirron, jotta arpi jäisi siedettävän näköiseksi ja niissä operaatioissa on aina riskinsä.

Aloittaja voisi linkata kuvan mistä kokoluokasta puhutaan.

Itse olen poistanut silmäkulmasta koholla olevan ison luomen ja sen parantumisessa meni noin 3 viikkoa.

Suosittelisin vähänkään isompien luomien poistaville pitkää lomaa tai mahdollisuutta pysyä erakkona kotona.

Vierailija
22/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison luomen poistaminen kasvoista merkitsee kuoppaa kasvoissa. Olisiko se seuraava häiritsevä tekijä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin, iso luomi on naamassa itsellänikin ja lukuisia pienempiä. Ja karvoja niistä tuppaa kasvamaan.

Vierailija
24/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison luomen poistaminen kasvoista merkitsee kuoppaa kasvoissa. Olisiko se seuraava häiritsevä tekijä?

Kuoppaa? Ei kai, laita kuva minkälaisesta puhutaan.

Vierailija
25/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin, iso luomi on naamassa itsellänikin ja lukuisia pienempiä. Ja karvoja niistä tuppaa kasvamaan.

Karvat voi kiskoa irti säännöllisesti pinseteillä

Vierailija
26/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei häiritsisi luomi jos mies on muuten mieluinen ja meillä synkkaa.

Vierailija
27/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luomen poistosta mitään kuoppaa jää laserilla varsinkaan. Hyvin vaalea "arpi.

Vierailija
28/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvat voi kiskoa irti säännöllisesti pinseteillä

No niin toki voi, mutta ehtivät kasvaa niin nopeasti ettei aina tule mieleenkään, näin yksinäisenä varsinkaan.

Vierailija
29/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhteenvetona tästä keskustelusta voisi päätellä sen, että av-mammojen mielestä luomi häiritsee ja siitä pitää ehdottomasti päästä eroon. Ja ilmeisesti mies on vaan niin tyhmä, ettei ole sitä vielä tajunnut tehdä.

Ja kaikki aikaisemmat naiset, ystävät ja työkaverit niin sokeita ja nössöjä, kun eivät ole leikkaukseen väkisin vieneet?

Vierailija
30/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoppaa? Ei kai, laita kuva minkälaisesta puhutaan.

En laita kuvaa, mutta kuoppa tuli kasvoihin. Kaveri poisti laserilla ja jäi kaksi vaaleaa läikkää kasvoihin. Ei mus tuo kuoppa haittaa (olen nainen) mietin vaan että on oienestä kiinni jos yksi luomi haittaa. Kannattaa varmaan jatkaa matkaa.

Vierailija
31/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää päästä oman pinnallisuuden yli, jos mies on kaikin puolin mukava ja nappi juttu muuten.

Tiedän itsestäni, että mä vaan alkuun tuijottaisin sitä luomea. Se olisi vaikeinta pitää silmät erossa siitä. Esim leffoissa/sarjoissa, kun näyttelijällä on iso luomi kasvoissa sitä vaan tuijottaa... esim Rachel McAdams. Loppuvaiheessa sitten huomaa, että se meni jo. Eli silmä tottuu. Jospa säkin. :)

Vierailija
32/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei arvoisa ap,

Vie se mies Porvooseen. Siellä se luomi ei enää haittaa ketään. Ei kestä kiittää.

Sinun ystäväsi

Vierailija
33/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei arvoisa ap,

Vie se mies Porvooseen. Siellä se luomi ei enää haittaa ketään. Ei kestä kiittää.

Sinun ystäväsi

Ootko oikeesti sitä mieltä, että kysymys oli trolli? Valitettavasti ihmisiä nyt vaan häiritsee ihan kummalliset ja ns. pinnalliset asiat

Vierailija
34/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi pitänyt lukea koko avausta, koska tästä tuli ainoastaan paha mieli useammastakin syystä. Ja ap, anna miehen mennä koska hän ansaitsee jotain paljon parempaa kuin sinä voit olla ikinä.

N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi