Aion tehdä ennakoivan lasun naapurin raskaana olevasta naisesta
Jotenkin tuntuu, että heillä ei ole kaikki kunnossa. Osaan lukea detaljeja, näen ilmeitä, tukahdettuja pelkoja, kätkettyjä tunteita. Se lapsi vielä kiittää minua.
Kommentit (12)
"Osaan lukea detaljeja, näen ilmeitä, tukahdettuja pelkoja, kätkettyjä tunteita. Se lapsi vielä kiittää minua."
Muistitko ottaa lääkkeesi?
Tee vaan, mut eipä siitä mitään hyötyä ole ja sulle nauretaan.
No saahan lasun aina tehdä, mutta on täysin eri asia onko se aiheellinen.
Vaikuttaa siltä, että ap ei oikeasti tiedä mitään naapureistaan, mutta jostain ihme syystä kuvittelee tietävänsä.
Onko sinulla useinkin tapana tehdä pitkälle meneviä tulkintoja vain ihmisten ilmeistä?
Oletko varma että hän on ylipäätään edes raskaana vai meneekö tulkinnat liian pitkälle?
Vierailija kirjoitti:
No saahan lasun aina tehdä, mutta on täysin eri asia onko se aiheellinen.
Vaikuttaa siltä, että ap ei oikeasti tiedä mitään naapureistaan, mutta jostain ihme syystä kuvittelee tietävänsä.
Onko sinulla useinkin tapana tehdä pitkälle meneviä tulkintoja vain ihmisten ilmeistä?
Olen herkistynyt tunnelukkojen aistimiseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että hän on ylipäätään edes raskaana vai meneekö tulkinnat liian pitkälle?
Hän on raskaana. Mutta yrittää sitäkin peitellä väljin vaattein. Hän ei voi hyvin, mutta lapsi on tärkein. Haluqn suojella sitä.
Ap
Kannattaa tehdä väärällä nimellä. Lasin kohde saa nimesi muuten tietoon. Ois ikävä asua jos naapuri vihoittelee lasusta
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Itkevä Siili kirjoitti:
Kannattaa tehdä väärällä nimellä. Lasin kohde saa nimesi muuten tietoon. Ois ikävä asua jos naapuri vihoittelee lasusta
Ei hän sitä koskaan saa tietää. Lapselle ehkä joskus kerron, kun hän on siinä iässä, että ymmärtää, että pelastin hänet.
Ap
Jospa ne naapurin tukahdutetut tunteet ja pelot liittyy kaheliin naapuriin?
Onneks nykyää lastensuojelussa otetaan otetaa nämä mielenvikaiset ilmoitukset eri tavalla huomioon! Voi olla et apelle tulee mielisairaala reissu vastaa =)
#ääliö