Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Polviongelmaisia paikalla?

Vierailija
09.05.2013 |

Kilojakin löytyy, mutta viimeaikoina vasen polvi on ollut todella kipeä. Kävin näyttämässä polvea lääkärille, mitään repeämää ei löytynyt. Epäili alkavaa kulumaa... näin nuorella, olen 27 v. Itkettää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla polviongelma tuli tapaturmassa. Eturistinivelside irtosi, kun sääriluun päästä murtui palasia kiinnistyskohdasta. Ei leikattu, mutta en tiedä kuinka hyvin tuo eturistinivelside on kiinni (ilmeisesti rustoutumilla yms.).

Kipuja ei pahemmin ole, mutta ihan kaikkea en pysty polvella tekemään. Rajoittaa jonkun verran elämää. Hyvä lihaskunto auttaa polven kasassa pysymisessä, mutta kyllä minunkin pitäisi kiloja tiputtaa. Eniten harmittaa etten pääse/uskalla jalan kanssa mennä kyykkyyn.

Vierailija
2/6 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla todettiin kulumat jo alle 20.v. Mitäs sitä itkemään.

Paino vaikuttaa suoraan polviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin polviongelmia, ei kiloja enää, mutta ei se kipuihin vaikuttanut. Fysioterapeutti on teipannut mun polvea ja se auttoi. Pitäisi taas käydä teippauttamassa. Ei ole vuosiin kuvattu kun ei vaivannut, mutta nyt on turha kuvata kun oon raskaana niin ei sille kuitenkaan mitään tehtäis.

Vierailija
4/6 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, millä lääkärillä kävit? Mistä päin olet? Jos kävit terveyskeskuslääkärillä tai esim työterveyshuollon yleislääkärillä, voit tuon diagnoosin laittaa mappiin ö. Toki voi olla, että sinulla on alkava kuluma, mutta kannattaa mennä ortopedin vastaanotolle, niin asia varmaan selviää. 

t nimim Polviongelmia vuodesta 1989

Vierailija
5/6 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 4 jatkaa vielä: Tosiaan, kirjoitit, että kilojakin löytyy. Mikäli sinulla on alkava kuluma polvessasi, laihduta ihmeessä! Se todennäköisesti poistaisi polvikivun tai ainakin helpottaisi niitä huomattavasti. Nivelrikkopolvi tykkää liikunnasta, esim vesijuoksu, kuntosaliharjoittelu ja pyöräily ovat sopivia lajeja.

Vierailija
6/6 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelrikko löyti ainakin minulta. Sen näki tähystyksessä, mutta myös röntgenkuvissa. Oireilu helpotti paljon, kun laihdutin 25kg, mutta eihän se mihinkään katoa, kun rustot ovat kuluneet rikki.