Filippa K:n vaatteet, kuka maksaa
täysin mitäänsanomattoman näköisestä t-paidasta lähes 100 euroa, jopa ylikin? Tai toistasataa euroa ihan tavallisesta paitapuserosta, joka näyttää ihan samalta kuin henkkamaukan 20 euroan paitapusero? Mikä tuossa merkissä maksaa? En ole kateellinen, ihmettelen vain.
Kommentit (3)
No kyllä itse mielelläni ostan Filippa K -t-paidan, koska se on laadukkaampi kuin tuo H&M -t-paita. Ostan silloin kestävämmän paidan.
Mutta yleensä ostan tarjouksesta, kuten Hulluilta päiviltä.
Jos vaate kerran kestää niin eipä sitä halua, että se on pintamuotia tyyliltään. Vaan juuri kuten sanoit, perusvaatteita, jotka ei erotu.
Itse en ihan noin tätityylistä välitä, mutta tottakai laatu on parempi. Mä maksan ihan mielelläni kunnon vaatteista, joissa on käytetty hyviä materiaaleja ja suunniteltu hyvin. Näyttää paljon paremmilta päällä ja kestää hyvinä pitempään.
Onko Filippa K:n vaatteet laadukkaita? Minä tykkään niistä tosi paljon ja olen ajatellut ostaakin jos ovat kestäviä. Nyt pukeudun tämän tyylisiin vaatteisiin mutta halvemmalla. Kiinnostaisi panostaa vähän laadukkaampaan.
Ja ap:lle: kyllä ne minusta ainakin näyttävät tosi hyvin suunnitelluilta ja kaavoitetuilta. Jos ovat vielä hyvin valmistettujakin, ovat ne silloin hintansa väärtit. Mutta tosiaan, itse en vielä omista yhtään.