Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävin pienessä kauneustoimenpiteessä ja nyt miehet pyörii ympärillä

Vierailija
02.02.2013 |

pari pikku juttua korjattiin ja vaikutus on uskomaton: miehet hymyilee ja flirttailee keskellä päivää.

ulkona käydessä olen saanut ennenkin huomiota mutta tällaista en koskaan aiemmin. imartelee kyllä mutta toisaalta korjailtu minä näyttää kelpaavan paremmin. ristiriitaista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mitä ne pari pientä juttua oli, tissit?

Vierailija
2/11 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mitä ne pari pientä juttua oli, tissit?

Luomenpoisto ja suonikohjujen vaahtoruiskutus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorentavia juttuja kasvoihin ja nenän korjaus.

Vierailija
4/11 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun elämäsi on varmaan täydellistä ja täynnä sisältöä! Hurraa, ulkoinen kauneus! Nainen ei elämäänsä muuta tarvitsekaan kuin mahdollisimman monen miehen ihailua.

Vierailija
5/11 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko terveydellisiä syitä?

Vierailija
6/11 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää mitenkään positiivisena asiana, sitä, että saisin lisää ap:n kuvailemaa huomiota. Haluaisin sellaista vähemmän, ja enemmän vaikkapa sellaista, että kuunneltaisiin, mitä minulla on sanottavaa. Kiva yrittää keskustella jotakin asiaa töissäkin, kun vastapuolen katse on tisseissä.

Vierailija
7/11 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein koska halusin näyttää paremmalta, nuorelta itseltäni. nenä vahingoittunut, se korjattiin alkuperäiseen kuntoon.

tietenkin olen iloinen lopputuloksesta ja sen vaikutuksesta mutta se myös muistuttaa siitä, miten ulkonäöllä on merkitystä, siinä se ristiriita.

Vierailija
8/11 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköön vaikuttava asia ja leikkaus on ollut onnistunut, totta kai olet monen mielestä "viehättävämmän" näköinen nyt. Voisiko olla kuitenkin (myös) niin, että olet itse nyt enemmän sinut ulkonäkösi kanssa, itsevarmempi ja ulospäin suuntautuneempi? Ehkä herkempi flirttaamaan ja ottamaan vastaan huomiota?

Jännä juttu, miten paljon itsevarmuus ja flirttiin "suuntautuminen" tai huomiohakuisuus vaikuttavat siihen, miten paljon huomiota saa ulkopuolisilta.

Mikäli olet itse nyt tyytyväinen ja nautit saamastasi huomiosta, niin hienoa! Varmasti kannattikin silloin käydä operaatioissa. Kaikki eivät niitä hyväksy tai ainakaan itse kokeilisi, eivätkä kaikki muutenkaan halua tai nauti vastakkaisen sukupuolen huomionosoituksista. Se ei kuitenkaan tee SINUN toiminnastasi väärää. Ihmiset laittavat rahojaan ja energiaan erilaisiin asioihin. Monet niistä voivat olla toisten silmissä turhia tai turhamaisia; mutta mikäli ei vahingoita ketään toista tai ole räikeästi yliampuva, niin sillä mennään, mikä itsen tekee onnelliseksi!

Vierailija
9/11 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikään nuorennustoimenpide ei saisi miehiä pörräämään mun ympärillä, kun ei ne ole katselleet mua nuorenakaan.

Vierailija
10/11 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pulleampana kommentoi että oletpas lihava, mutta annas olla kun vähän laihtuu, alkaa tulla kommentteja, etä woooow sä oot laihtunut ja näytät nyt tosi hyvältä jne. Aiemmin en sitten ollut ilmeisesti - ja olen ihan sama ihminen yhä. Ristiriitaista.

tein koska halusin näyttää paremmalta, nuorelta itseltäni. nenä vahingoittunut, se korjattiin alkuperäiseen kuntoon.

tietenkin olen iloinen lopputuloksesta ja sen vaikutuksesta mutta se myös muistuttaa siitä, miten ulkonäöllä on merkitystä, siinä se ristiriita.

Vierailija
11/11 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan välillinen vaikutus: ne ovat tuoneet sinulle itsevarmuutta ja se näkyy olemuksessasi ja käytöksessäsi, siinä syy miesten mielenkiintoon.

Pienillä korjauksilla ei todellakaan ole merkistystä muuta kuin sille kolhiutuneelle itsetunnolle - kun itse näkee niitä vikoja itsessään ei pidä itseään mielenkiintoisena ja näkyy habituksessa. Kun nyt ajattelet, että leikkaus on muuttanut paljon, sekin näkyy habituksessasi. Sama vaikutus olisi ollut ilman leikkaustakin jos olisit itsevarma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi