Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas pitäis laihduttajan kestää juhlapyhiä..

Vierailija
08.05.2013 |

Eikö näistä tule loppua. Äiti jo soitteli tänään viikonlopusta...kermakakkua ja valurautapannus ankaras rasvas tiritstettyjä jauhelihapihveja ym...  Ja turha kieltää...alkaa vain nälviminen mun laihdutuksesta...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en menisi kylään sellaiseen paikkaan jossa minua nälvitään. Miksi menisin?

Vierailija
2/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainoat "ruokajuhlat" on joulu ja juhannus. Miten hemmetissä joka ikisenä liputuspäivänä on pakko pistää pöytää koreeksi? En tajuu. En meinannu pistää myöskään äitienpäiväksi mitään sen kummempaa. Todennäköisesti saan aamupalaksi pullaa. Se siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt sitten kohteliaasti, otat vaan pienemmän annoksen tekemättä siitä numeroa. Kai äitisi tarjoaa myös salattia ja muita kasviksia?

Vierailija
4/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä ongelma tässä oli? Siis se, että joku nälvii siitä ettet syö herkkuja? Vastaa vaan, että mietit terveyttäsi, ei aina tarvii puhua laihduttamisesta. Ei herkuttelu terveellistä ole laihallekaan. Jos taas pelkäät että retkahdat, niin itsekuria kasvattamaan.

Vierailija
5/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeesti juhlii jotain helatorstaita syömällä eri tavalla kuin normaalisti? Mikä toi hela edes on ja mitä silloin pitäisi syödä?

Vierailija
6/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi :( TAAS on muissa vika että lihoo...

Kyllä juhlapyhinä voi hyvin herkutella kun arkena annoskoot maltillisia.

Vierailija
7/20 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samoja mietteitä ap, kuin sinulla. Meillä on tapana käydä aina äitienpäivänä lapsen mummolla ja isomummolla ja siellä on tarjolla varmasti äitienpäiväherkkuja. Aloitin juuri viikolla kahden viikon mittaisen south beach-dieetin ensimmäisen osan, jossa hiilihydraatit karsitaan minimiin.

Toki osaan sanoa, että en ota mitään, mutta tuntuu kuitenkin epäkohteliaalta. Enkä osaa arvioida sitä kuinka suuri merkitys sillä on tuon ekan kahden viikon onnistumisen kannalta, jos otan esim. minimaalisen viipaleen sitä mummon tarjoamaa kakkua.

Ja haluan tosiaan tämän eka osion onnistuvan ja saavuttavani sillä mahdollisimman suuren pudotuksen, jotta saan alkusysäyksen laihduttaa. Ja toivottavasti muuttaa pysyvästi ruokailutottumukseni.

Vierailija
8/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aina 1-2 appelsiinia ennen anopin herkkupöytään menoa. Voin syödä, mutta ei mahdu niin paljoa kermassa ja smetanassa uitettuja/uorrutettuja herkkuja.

Vierailija
9/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän

Vierailija
10/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sun laihduttaminen loppuu? Miten meinasit tulla sen jälkeen toimeen ruoan kanssa? Vai onko menossa jojo-kuuri?

Vierailija
11/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 22:28"]

Syöt sitten kohteliaasti, otat vaan pienemmän annoksen tekemättä siitä numeroa. Kai äitisi tarjoaa myös salattia ja muita kasviksia?

[/quote]

Joo öljys lilluvaa fetaa. Se on hänen käsitys salaatista.

Vierailija
12/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy karppaamaan, niin laihdut ilman tuskaa. Rasva pitää nälän poissa, leipä, sokeri, riisi ja peruna, pasta pois. Tilalle salaattia kasviksia ja hedelmiä. Ja rasvaa.

Vierailija
13/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 22:48"]

Koska sun laihduttaminen loppuu? Miten meinasit tulla sen jälkeen toimeen ruoan kanssa? Vai onko menossa jojo-kuuri?

[/quote]

Siis tympii kun kokoajan tuputetaan sapuskaa, ja tulokset menee takapakkia. Tympii kun äiti itse ei syö juuri mitään, mutta mun pitäis ahtaa koko kermakakku ja kilo sianlihaa

Vierailija
14/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sun tarvii syödä vaikka tuputetaan. Olethan varmaankin aikuinen ihminen. Helppo se on itse kusta diettinsä ja sitten inistä että noku muut tuputtaa.

Vierailija
15/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit itse viedä mukanasi kulhollisen salaattia. "kaikille yhteiseksi" ;) sitten ei päästä nälvimään siitä, että toit omat ruokasi. 

Vierailija
16/20 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei ap kommenttoi mitenkään, jos joku sanoo että no älä syö, inisee vaan että yhyy tulokset takapakkia koska äiti pakottaa.

Vierailija
17/20 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen laihduttanut viimeisen vuoden aikana 20 kg ja osallistunut ihan tavallisesi kaikkiin juhliin ja niiden ruokailuihin. Keinot: jos tiedän meneväni juhla-aterialle en syö kuin ihan kevyen aamupalan (tyyliin pelkkä kahvi) ja juhlien jälkeen illalla korkeintaan jotain pientä. Juhlissa otan kerran ruokapöydässä (mutta täyden lautasen) ja kahvipöydässä kork 2 kertaa. Juhlia edeltävänä ja seuraavana päivänä pidän kalorit n. 100 kcal.

Ja näin meillä ei perheessä ja ystävissä edes kukaan pitkään aikaan tajunnut mun "laihduttavan" kun en tehnyt mitään numeroa siitä.

Vierailija
18/20 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai helatorstaita joku juhlii. En hyväksy. Liikaa on Suomenmaassa iloa, juhlia ja hyvää ruokaa!

Vierailija
19/20 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ole koskaan tarvinut juuri siinä äidin päivällispöydässä laihduttaa. Kyllä niitä muita ateriahetkiä on ihan riittämiin, jolloin voi laihduttaa. Ei yksi äidillä vierailu nollaa yhtään mitään. Jos susta siltä tuntuu, niin sun laihduttamisessa on jotain pahasti pielessä. Tai päässä vinoutuneita käsityksiä.

Vierailija
20/20 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 08:34"]

Vai helatorstaita joku juhlii. En hyväksy. Liikaa on Suomenmaassa iloa, juhlia ja hyvää ruokaa!

[/quote]

Näin on. Olisi vaan aina harmaa arki ilman mitään pakkojuhlia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi