Sivut

Kommentit (103)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kyllä se vähän haittaa, jos ei ole yhtää työkokemusta. Saa olla aikamoinen nerojos valitaan hakijoiden joukosta työpaikkaan sellainen, joka on 5 vuotta ollut tekemättä päivääkään töitä. Vuosikin jo riittää. Älkää kasvattako nuorista ne lusmuja, käskekä hakea kesätöitä eikä mitään vanhempien rahoilla makaamista.

Jos ei saa kesätöitä vaikka hakee (tämä on yleinen ongelma), niin sitten joka tapauksessa joutuu kärsimään tyhjän CV:n ongelmasta, eli siitä, että kukaan ei palkkaa.

Vierailija

Minä sain ensimmäisen työpaikkani vasta 25-vuotiaana koska olin kykenemätön hakemaan töitä sitä ennen ja tämä kaikki johtui koulussa pohjamutiin nuijitusta itsetunnostani. Töissäkin olin heikkoitsetuntoinen ja varmasti monessa paikassa olisin joutunut huonon suorituksen vuoksi irtisanotuksi mutta pomo oli mukava vanha ukkeli joka jaksoi tsempata ja sanoi että kyllä se siitä lähtee. Niin se sitten lopulta lähtikin ja itsetuntokin nousi kohisten.  Valitettavasti kyseinen mies kuoli eikä jatkajaa löytynyt ja se firma lopetti toimintansa mutta kiitos hänen olin tullut ammattitaitoiseksi ja osaavaksi ja sain helposti nykyisen työpaikkani. Yksikin mukava ihminen voi korjata paljon siitä mitä lauma mulkkuja on saanut aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Provo tai ei mutta on huolestuttavaa jos ei ole mitään työkokemusta ja mitä vanhemmaksi tulee sitä vaikeampi sijoittua työelämään. Mikä tahansa työkeikka olisi hyvä saada että oppii perusasioita työelämästä.

Vierailija

Meillä on suvussa jonkunverran näitä jotka ei ole koskaan töissä käyneet. Tahtoisin veljentytölle paremman tulevaisuuden. Ja anteeksi jos olen veemäinen kyylä... t. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas nähtiin kuinka pihalla boomerit ovat 2000-luvun työelämästä. Vai että töihin ei mennä sen takia kun ei tarvitse.... Seuraavaksi varmaan ehdotat tukien poistamista tai muuta vastaavaa boomer-"viisautta"?

Jos töitä ei viitsitä hakea siksi, ettei Huvita, voidaan tuet hvin poistaa. t. 24-v työssäkäyvä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luin jostain joskus, että meillä on yhä kasvava joukko työkyvyttömiä työikäisiä nuoria aikuisia, pääasiassa mielenterveyden ongelmien takia.
Paska tulevaisuus, köyhyys ja sitä myöten paheneva syrjäytyminen.

Nyt totisesti tarvittaisiin hevosraippaa että näille vässyköille syntyisi enemmän selkärankaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kyllä se vähän haittaa, jos ei ole yhtää työkokemusta. Saa olla aikamoinen nerojos valitaan hakijoiden joukosta työpaikkaan sellainen, joka on 5 vuotta ollut tekemättä päivääkään töitä. Vuosikin jo riittää. Älkää kasvattako nuorista ne lusmuja, käskekä hakea kesätöitä eikä mitään vanhempien rahoilla makaamista.

Mutta niitä kesätöitäkään ei tuosta noin vain saa, eikä niitä ole läheskään aina eikä läheskään kaikkialla edes tarjolla. Se taas on ihan täysin selvää, ettei kesätöitä mitenkään riitä läheskään kaikille nuorille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas nähtiin kuinka pihalla boomerit ovat 2000-luvun työelämästä. Vai että töihin ei mennä sen takia kun ei tarvitse.... Seuraavaksi varmaan ehdotat tukien poistamista tai muuta vastaavaa boomer-"viisautta"?

Jos töitä ei viitsitä hakea siksi, ettei Huvita, voidaan tuet hvin poistaa. t. 24-v työssäkäyvä

Ainakaan älyllä et töitäsi saanut. Kirjoitustaitokin heikompaa kuin minun 7-vuotiaalla tyttärelläni. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain joskus, että meillä on yhä kasvava joukko työkyvyttömiä työikäisiä nuoria aikuisia, pääasiassa mielenterveyden ongelmien takia.

Nyt totisesti tarvittaisiin hevosraippaa että näille vässyköille syntyisi enemmän selkärankaa.

Ei sitä saa antaa. Ruumiillinen kuritus kiellettiin jo 80-luvulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei mutta on huolestuttavaa jos ei ole mitään työkokemusta ja mitä vanhemmaksi tulee sitä vaikeampi sijoittua työelämään. Mikä tahansa työkeikka olisi hyvä saada että oppii perusasioita työelämästä.

Heille kyllä löytyy paikkansa ilmaisina harjoittelijoina, työkokeilussa, kuntouttavassa työtoiminnassa jne. Varsinkin sitten, kun seuraavan kerran oikeistohallitus saa Suomessa vallan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sen osasi jo arvata että heti kun raipan ja vyön käyttö kasvatuksessa kiellettiin niin alkoi nuoriso alkoi vuosikerta toisen perään veltostumaan ja laiskistumaan yhä enemmän.

Vierailija

Ovatko hänen vanhempansa töissä? Valitettavan usein kotona ei kannusteta opiskeluun, työssäkäyntiin ja ylipäätään itsenäisyyteen. Pahimmissa tapauksissa kotona lytätään vain lapsen itsetuntoa ja yritteliäisyyttä. Eikä edes sitten ihmetellä, kun siellä peräkammarissa kökkii joku 40-vuotias "lapsi".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näitä on humanistiset tiedekunnat täynnä.

Tämä meemi voisi jo kuolla pois. Amiksesta valmistuneet ovat ylivoimaisesti työttömin ryhmä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mene Seksi-palstalle noiden raippafantasioidesi kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä meemi voisi jo kuolla pois. Amiksesta valmistuneet ovat ylivoimaisesti työttömin ryhmä.

Miksi kukaan palkkaisi jotain amiksen käynyttä es-jonnea kun ei sillä ole yhtään laudaturia ja stipendiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan palkkaisi jotain amiksen käynyttä es-jonnea kun ei sillä ole yhtään laudaturia ja stipendiä?

Niin. Niillä laudatureillahan tehdään esim. putkiasentajan ja hitsaajan töitä, mitä amis ei tietenkään voi tehdä...

Vierailija

Minä ottaisin mielelläni hänen paikkansa, itse kun olen jo 27v ilman päivääkään työkokemusta ja kolme eri keskeneräistä tutkintoa löytyy, joista yksi on juuri tuo merkonomi. En ole mitään lapsiakaan tehnyt, eli mitään hyvää en ole saanut näinä vuosina aikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ottaisin mielelläni hänen paikkansa, itse kun olen jo 27v ilman päivääkään työkokemusta ja kolme eri keskeneräistä tutkintoa löytyy, joista yksi on juuri tuo merkonomi. En ole mitään lapsiakaan tehnyt, eli mitään hyvää en ole saanut näinä vuosina aikaan.

Miksi ihmeessä ottaisit? Samassa tilanteessa olette...?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se oikeastaan sinulle edes kuuluu. Mitä hyödyt tästä aloituksesta? Oletko huolissasi hänestä, vai haluatko vain osoittaa paremmuuttasi ahkerana työntekijänä?

No kyseessä on omasukulaiseni joten saanhan kai huolissani olla? Tytön vanhemmat eivät edes viitsi kysellä mitään työnhakuun liittyvää, aihe on tabu heillekin..

Et ole oikeasti huolissasi, vaan haluat vain korostaa omaa paremmuuttasi tytön kustannuksella. Säälittävää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat