Mitä mieltä tästä työpaikkailmoituksesta?
https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/10382061?locations=Laihia&&announced=…
Kelpaisiko sinulle tuo työ?
Kommentit (810)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella epämääräinen ilmoitus. Ei kerrota työtunteja eikä palkkaakaan kunnolla, jauhetaan vain jostain "täyshoitoedusta". Ihan kuin se olisi jotenkin huikeaa asua vanhan mummon nurkissa.
Kukahan sen "täysihoidon" hoitelee? Vahva veikkaukseni on, että avustaja itse tekee sitä ruokaa mitä rouva haluaa ja niistä jäljelle jääneistä jätteistä saa sitten avustaja täyttää kupunsa. Aika erikoinen täyshoito, jonka joutuu itse hoitamaan.
Oikein viimeisen päälle laihialainen täysihoito! :’D
Laihian mallaskin yrittää facebookissa sanoutua irti tästä pr-katastrofista vaikka Tapani käyttää firman meiliä orjaa etsiessään :'D
Tuo ilmoituskin on kirjoitettu kuin se pää-asiallinen palkinto olisi päästä rakentamaan Caritan hyvää ja nautinnollista kotielämää yhdessä!
Ilmoittaja ei tunnu tajuavan että tuskin sitä tulevaa työntekijää kiinnostaa Carita kakan vertaa, ainakaan tuolla palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä viikossa on kaksi vapaapäivää. Jos haluat lähteä muualle vapaapäivinä, niin antaako työnantaja sapuskat mukaan? Ihme pelleilyä koko ilmoitus.
Tottakai. Sinähän maksat siitä täysihoidosta. Mukaan esim. eväspaketti tai lounassetelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä viikossa on kaksi vapaapäivää. Jos haluat lähteä muualle vapaapäivinä, niin antaako työnantaja sapuskat mukaan? Ihme pelleilyä koko ilmoitus.
Tottakai. Sinähän maksat siitä täysihoidosta. Mukaan esim. eväspaketti tai lounassetelit.
Paitsi ettei tuossa työssä ole vapaapäiviä. Puhe on täysaikatyöstä.
Jos äidille/vaimolle halutaan hyvää hoivaa, niin siitä pitää olla myös maksamaan. Tehostettu palveluasuminen maksaisi vähintään viisi tuhatta kuussa. Muuten tyhjän huoneen kustannukset talossa ovat käytännössä nolla ja jos syö samoja sapuskoita kuin muu perhe, niin ei siihen muutamaa sataa enenpää mene kuussa. Ja tämä olisi sitten 520 euron arvoista. Törkeää kiskontaa.
Perheellä olisi aivan varmasti varaa maksaa vaikka pari tonnia kuussa.
Postimees lehti on tehnyt jutun Jussi Tapani Koskesta jokunen vuosi takaperin. Siinä hänen virolainen liikekumppaninsa antaa erikoisen kommentin Jussi Tapani Koskesta: "Tapani on kapitalisti, joka haluaa ansaita rahaa, mutta hän ei ole tullut Viroon nostamaan sitä täältä" tuo siis Google kääntäjällä suomennettu.
Mitäköhän tuosta kommentista pitäisi ajatella? No ehkä hän on sitten vähän armollisempi virolaisille ja repii ne eurot sitten suomalaisen duunarin selkänahasta. Ainakin vaimon avustajan selkänahkaa tullaan jyystämään oikein huolella.
Koska minulle ei tule Postimees lehteä niin en pääse lukemaan koko juttua, joten en tiedä mitä itse riistokapitalistilla on sanottavaa, mutta tässä linkki: https://leht.postimees.ee/3198431/jussi-tapani-koski-80
Palstan virolaisvahvistukset, joille tuo Aviisi tulee, voinevat kertoa mitä kaikkea kivaa reilu-Tapsa teille virolaisille satuili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella epämääräinen ilmoitus. Ei kerrota työtunteja eikä palkkaakaan kunnolla, jauhetaan vain jostain "täyshoitoedusta". Ihan kuin se olisi jotenkin huikeaa asua vanhan mummon nurkissa.
Kukahan sen "täysihoidon" hoitelee? Vahva veikkaukseni on, että avustaja itse tekee sitä ruokaa mitä rouva haluaa ja niistä jäljelle jääneistä jätteistä saa sitten avustaja täyttää kupunsa. Aika erikoinen täyshoito, jonka joutuu itse hoitamaan.
Jos ateriat joutuu itse valmistamaan tai vaikka huoneen siivoamaan, kyseessä ei ole enää täysihoito. Silloin kyseessä on sopimusrikkomus ja et ole saanut palkan osaksi sovittua etuutta. Sinulta on jäänyt silloin osa palkasta saamatta, tässä tapauksessa täysihoito, josta olet veroa maksava. Se on verrattavissa tilanteeseen jossa, työnantaja maksaa sinulle vaikkapa 60% sinulle kuuluvasta palkasta, ja pitää erotuksen itsellään. Mutta silti maksat veroa ikään kuin olisit saanut palkkasi 100%:sesti.
Täysihoito tarkoittaa, että sinulle tulee ateriat valmiina, saat käydä valmiiseen pöytään syömään. Joku muu kattaa pöydän ja tiskaa astiasi ruokailun jälkeen. Vuodevaatteet ja pyyhkeesi vaihtaa joku muu, samoin huoneesi siivoaa joku muu. Ilman että sinun tarvitsee panna rikkaa ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Laihian maltaan facebook sivulta:
"Yrityksemme ei liity kyseiseen työnhakuilmoitukseen. Henkilö, joka on ilmoituksen tehnyt on tehnyt sen yksityishenkilönä ja tulee noudattamaan työsuhteessa edellytettävää työlainsäädäntöä. Yrityksemme toimii työsuhteissa luonnollisesti täysin työehtosopimusten mukaan. Pahoittelemme työhakuilmoituksesta aiheutuneita väärinkäsityksiä." :D
Tää on ehkä härskein käsienpesu mitä olen koskaan nähnyt. Eli siis tismalleen samat ihmiset, jotka on ilmoituksen rustanneet, sanoutuvat tiukasti siitä irti :D
Nyt alkaa olemaan jo niin härskiä ettei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei tuossa työssä ole vapaapäiviä. Puhe on täysaikatyöstä.
Niinpä. Ja samassa ilmoituksessa 8h työtä tekevän kohdalla käytettiin ilmaisua kokoaikainen. Mutta nyt haussa on tekijä täysaikatyöhön.
Edelleen korjatussakin ilmoituksessa työtä tehdään joka päivä, missä on viikottainen lepoaika? Oksettavaa.
Varmaan duuniin kuuluu myös vatkata Tapsalta kermat.
Ilmoitus oli korjattunakin niin kryptinen, että vähän voisi Tapsa yrittää uudelleen. Täynnä epäselviä ja epärelevantteja lauseita. Mitä ihmettä työnhakija esim. sillä tiedolla tekee, että avustettavan aviomies on aktiivinen tms.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi(kerma)t purskahti näytölle! :’D
No siis todellakin, kun Tapsa on niin menevä ja aktiivinen! Tekishän vanha emäntäkin sen, niin avustettava tehköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi(kerma)t purskahti näytölle! :’D
No siis todellakin, kun Tapsa on niin menevä ja aktiivinen! Tekishän vanha emäntäkin sen, niin avustettava tehköön.
Taikka siis avustaja avustettavan sijasta
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus oli korjattunakin niin kryptinen, että vähän voisi Tapsa yrittää uudelleen. Täynnä epäselviä ja epärelevantteja lauseita. Mitä ihmettä työnhakija esim. sillä tiedolla tekee, että avustettavan aviomies on aktiivinen tms.
Jos siihen täysihoitoon kuuluu aktiivisen aviomiehen palvelut myös punkan puolella niin ei työntekijän tarvitse sitäkään varten poistua työpaikalta.
Herää kysymys onko tuo aktiivi-Tapsakaan enää oikeustoimikelpoinen kun tuota ilmoitusta lukee. Tulee vähän mieleen se p*rsp*llu-Olawi.
Vierailija kirjoitti:
Olette hyvin lyhytnäköisiä kritisoinnissanne. Hyvästä hoidosta ja kumppanuudesta vanhus voi haluta testamentata teille omaisuutensa. Siinäkin voitte pyyteettömästi palvella vanhusta laatimalla tarvittavat paperit. Nimi vaan alle!
Eiköhän muori ole jo holhouksen alla ettei tälläistä vahinkoa pääse tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ateriat joutuu itse valmistamaan tai vaikka huoneen siivoamaan, kyseessä ei ole enää täysihoito. Silloin kyseessä on sopimusrikkomus ja et ole saanut palkan osaksi sovittua etuutta. Sinulta on jäänyt silloin osa palkasta saamatta, tässä tapauksessa täysihoito, josta olet veroa maksava. Se on verrattavissa tilanteeseen jossa, työnantaja maksaa sinulle vaikkapa 60% sinulle kuuluvasta palkasta, ja pitää erotuksen itsellään. Mutta silti maksat veroa ikään kuin olisit saanut palkkasi 100%:sesti.
Täysihoito tarkoittaa, että sinulle tulee ateriat valmiina, saat käydä valmiiseen pöytään syömään. Joku muu kattaa pöydän ja tiskaa astiasi ruokailun jälkeen. Vuodevaatteet ja pyyhkeesi vaihtaa joku muu, samoin huoneesi siivoaa joku muu. Ilman että sinun tarvitsee panna rikkaa ristiin.
Onhan siellä se toinen työntekijä, jos se tekee ruuat ja siivoukset yms.