Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö yhtään oikeasti hyvännäköistä, joka tunnustautuu polyamoriseksi?

Vierailija
09.07.2020 |

Ainakin kaikki nämä mediassa esittäytyvät on olleet taviksia tai vähän rujomman puoleisia, jopa vähän reppanan näköisiä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan kaunis tuota tekisi. En kyllä henkilökohtaisesti tunne ainuttakaan..en edes tiedä.

mies52v

Tää on kyllä outo ajatus - miksi ei?

Ja jos et tunne yhtään avoimessa suhteessa olevaa/polyamorista, niin minkä perusteella teet oletuksesi?

Joskus kyllä tuntuu, että suurimmalla osalla ihmisistä puuttuu täysin kyky ajatella.

Vierailija
22/23 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mieheni ollaan todella hyvännäköisiä, tosin en puhu mistään polyhörhöilystä enkä huutele asiasta turuilla ja toreilla. Pidämme itse asiassa mahdollisimman matalaa profiilia, jottei lapsia alettaisi kiusaamaan tms. + Käytän mieluummin sanaa vapaa tai avoin suhde. Mieheni kanssa olen tietysti romanttisessa ja syvällisessä suhteessa. Kun avasimme suhteen tuntui hölmlöltä alkaa keksiä uudenlaisia rajoituksia ja sääntöjä, kuten, että muihin ei saisi ihastua tai rakastua... Saa, mutta ei pidä kaikkea kertoa eikä kannata valehdella. Niin kauan kuin rakastan miestäni ja minä häntä eikä se ole valetta niin kaikki on hyvin.

Siinä olet kyllä oikeassa, että suurinosa polymessuajista on kyllä sellaisia, etteivät ehkä ole monen mieleen.

Aivan niin kuin suurin osa avoimessa suhteessa okevista ei huutele asiasta missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää joskus lukea siitä, kun vaimo on pakottanut miehen polyamoriaan, kun kumpikaan ei viitsi erota. Ei se rakkaus lopukaan, ellei mene erilleen asumaan kunnolla ja herää. Jos on polyamoristi kannattaisi etsiä muiden samanlaisten seuraa alusta saakka. Ja jos tajusi liian myöhään sen ja on jo suhteessa, siitä joskus ehkä pitää erota, ettei se toinen joka ei ole poly kärsi. Eri asia jos kummallekin on todella ok, että pyörii monenlaista tyyppiä nurkissa, ellei ole tarkemmat säännöt että kenen kanssa ja miten, missä, jossain muualla. Jos perheessä on lapsia, lapsilla koti on rauhan tyyssija, ei aikuisten leikkikenttä.