Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan olla raskaana ja synnyttää...mutta en halua toista lasta!

Vierailija
08.05.2013 |

Sijaissynnyttäjäksikö? Esikoinen 1,5v. enkä todellakaan halua toista tahtojaa tähän taloon mutta olisi ihan olla raskaana ja ihan huippua päästä taas synnyttämään :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin toisen lapsen, mutta en todellakaan jaksaisi olla raskaana ja synnyttää. Ensimmäinen raskaus ja synnytys oli sen verran kamalat, että trauma jäi.

Vierailija
2/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haluaisin synnyttää ja haluaisin kolmannen lapsen, mutta en halua olla enää ikinä raskaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä haluaisin olla raskaana ja synnyttää kolmanne kerran, mutta haluaisin saman tien n. parivuotiaan hyvin nukkuvan lapsen, ei vauva-aikaa kiitos minulle!

Vierailija
4/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös raskaana aivan ylionnellinen. Mistä purkista saisi raskaushormoonia ihan vaikka ei olisi raskaana?

Vierailija
5/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaissynnyttäminen on Suomessa kiellettyä.

Mä taas haluaisin että lapsi on kaksi vuotta vauva ja sitten lähtee suoraan kouluun!

Ei taaperoita ja leikki-ikäisiä meille, kiitos!

Vierailija
6/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana on kiva olla ja samoin imettäminen on ihanaa. Synnyttämisen ja uhmaiän voisi jättää välistä pois.

Vierailija
7/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat lapsen vain adoptioon. Saa rakastavat vanhemmat.

Vierailija
8/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me ollaan niin erilaisia. Minä rakastan raskaus- ja vauva-aikaa, mutta kun lapsella alkaa olla vaatimuksia, tulee elämästä niin vaikeaa.

Vierailija
9/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida sä toi osuus, mä otan kyllä sen lapsen!

Vierailija
10/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida sä toi osuus, mä otan kyllä sen lapsen!

Vierailija
11/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 15:00"]

Mä taas haluaisin toisen lapsen, mutta en todellakaan jaksaisi olla raskaana ja synnyttää. Ensimmäinen raskaus ja synnytys oli sen verran kamalat, että trauma jäi.

[/quote]

itelläki on kauhee vauva kuume mutta mä en halua kolmatta synnyttää!! mulle iski kauhee pako kauhu, kuopuksen synnytyksessä mulle ei annettu minkää näköstä kivun lievitystä vaikka sitä pyysin koko ajan.. ilokaasulla sitte synnytin ja sattu nii saatanasti etten kyllä synnytä enää ikinä ellen ole varma siitä että saan kivun lievitykset kun siihen olen oikeutettu!!!!

Vierailija
12/12 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihanaa on siinä että on raskaana ja synnyttää? Siis järkyttävät kivut ja kaikki mahdolliset "raskausoireet"? En ole ikinä ymmärtänyt.