Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys what’s appin väkäsistä

Vierailija
09.07.2020 |

Miten saa sellaiset asetukset että lähettäjä ei näe minun lukeneen hänen viestiänsä? Siis niin että ne väkäset eivät muutu sinisiksi vaan pysyvät harmaina.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue lentokonetilassa.

Vierailija
2/9 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua, että lähettäjä huomaa sinun lukeneen lähetetyt viestit? Ihmeellistä pelleilyä. Itse luen viestit silloin, kun satun huomaamaan ne ja vastaan niihin silloin, kun satun ehtimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetuksista lukukuittaukset pois päältä

Vierailija
4/9 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tekee tätä minulle. Ne väkäset eivät ikinä muutu sinisiksi. Hänellä on tapana esittää kiireistä ja vaikeasti tavoiteltavaa.

Ap

Vierailija
5/9 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni tekee tätä minulle. Ne väkäset eivät ikinä muutu sinisiksi. Hänellä on tapana esittää kiireistä ja vaikeasti tavoiteltavaa.

Ap

Ei sitä voi tehdä vain yhdelle. Joko kaikille tai ei kenellekään. Eikä hän itsekään näe, onko muut lukeneet hänen viestejään.

Vierailija
6/9 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anna hänen sitten esittää. Jos tarpeeksi häiritsee, niin lopeta viestien lähettely tuollaiselle "ystävälle".

Vierailija
7/9 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan asetuksissa ole mitään lukukuittausta

Vierailija
8/9 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sitä voi tehdä vain yhdelle. Joko kaikille tai ei kenellekään. Eikä hän itsekään näe, onko muut lukeneet hänen viestejään.

Juuri näin. Hän ei lähetä lukukuittauksia kenellekään eikä näe, onko joku lukenut hänen lähettämänsä viestin.

Vierailija
9/9 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän ei siis saa tietoa minunkaan viestien avaamisesta. Miksi joku tekee näin?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän