Miehesi palkka (brutto ja netto), koulutus, työtitteli, ikä
Palkkakohtaan keskimääräiset luvut, jos vaihtelee.
Brutto 3600 e/kk
Netto 2200 e/kk
Tradenomi, AMK
Myymäläpäällikkö
Ikä 38-vuotta
Kommentit (70)
He me pikku-tyhjäpäät. Millaisen elintason me saamme miestemme ansiosta? Saaksää paremman kuin mää? Ei kai? Mitä meistä itsestämme , koulutuksestamme, palkoistamme - ei ne ole tärkeitä. Vain aviomiestemme palkat ja tittelit kiinnostavat meitä. Niillähän me sitten prassailemme.
tv. kynsienviilaaja
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 20:08"]
Mieheni on lisäksi reilu 10v nuorempi ja pohjoisempana ollaan. Mietin vain, että isoja palkkaeroja.
[/quote]
Katsoin mapista, että mies tienasi 10 vuotta sitten 5200€/kk. Palkka nousee ajan kanssa, kun kokemus ja osaaminen lisääntyy. Minun mies ei ole koskaan rahan perässä juossut, on tyytynyt siihen että saa tehdä mielenkiintoisia hommia. Näköjään tuollakin tyylillä voi päästä hyville palkoille ja saa kuitenkin tehdä sitä, mistä pitää.
Joku täällä vinoili, että vertaillaan miehen palkkoja. Mutta niinhän se on, että menestyvä mies tienaa enemmän kuin mitä vaimo ehtii kuluttamaan. Ja menestyvä nainen on se, joka on onnistunut löytämään tällaisen miehen :-)
[/quote]
Meillä on kyllä ihan erilaiset tavat arvioida omaa menestystämme. :)
öö
tuskinpa saa 29v ja 30-vuotiaat tollaisia palkkoja kun täällä väitetään. miksi jaksatte huijata tällaisessa asiassa jossa ette itse siitä hyödy?
Brutto 4900e kaupan alalla yrittäjänä. Ikää 35.v tekee tosin 6 tuntista päivää:)
isotuloisten ukkojen ämmiä näyttää olevan palsta pullollaan. En muuten enää pidä trolleina näitä pipukkakirjoittelijoita ja kyykkyvatkaajien seurakuntaa. Näyttää älykkyysosamäärä laskevan mitä isotuloisemman miehen on haaviinsa saanut.
Plussalaisten miehet hoi, vituttaako ämmä joka vie rahat eikä anna seksiä muksun saatuaan? ;)
3600-6000 bruttotulot. Nettona n.2600-4000. Raksamies ja tekee raksamiehen hommia pk-seudulla.
Tottakai ihmisiä saa kiinnostaa muiden tulot. Oli sitten hyvä tai huonotuloinen, kyllä tuo uteliaisuus on ihan luonteesta kiinni. Ja kyllä ihminen yleisesti on utelias, ja se ei aina tosiaankaan tarkoita sitä että kyse olisi kateudesta. Mitähän nämä fiksut ihmiset, jotka eivät halua tietää muiden tai edes puolisonsa tuloja edes tekevät täällä... Ehkä hekin kuitenkin ovat luonteeltaan hieman uteliaita?!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 23:55"]
Oho. Ompas jollain tän palstan akoilla ihan kissanpäivät. :3 Miten meinaatte pärjätä sitten, jos sattuu jossain tapauksessa ero tulemaan ja olette ikänne siivellä eläneet?
Itselleni miehen tuloilla ei ole mitään väliä, koska en suostu kenenkään holhottavaksi.
[/quote]
Niin, no minä oon koulutukseltani yhteiskuntatieteiden tohtori ja parempi palkkainen kuin mieheni, jonka korkein koulutus on yo, mutta työskentelee päällikkötasolla tästä huolimatta. Eli tulisin itsekseni vallan mainiosti toimeen ja silti vastasin tähän kyselyyn. Eivät sulje pois toisiaan.
Tradenomi, 35v. brutto 5000-12000 e, riippuu myynneistä. Mä voin tehdä hoitovapaan jälkeen lyhennettyä työaikaa ja pitää kesät palkattomina et silleen elän miehen siivellä jos niin haluaa ajatella. En tod oo mikään uraihminen, voin häpeilemättä myöntää. Enkä vie hänen rahoja, inhoan tuhlausta, maksan oman osuuteni menoista. Eroakaan tuskin tulee ja jos tulis niin sit täytyisi järjestää elämä uusiksi, onneksi on säästöjä ja sijoituksia.
Älä ota teknikkoa, joka on viimeisiä valmistuneita, kun teknikkot loppuivat. Ei käyttöä ei töissä ei kotona!!! Ei osaa mitään, sille voi antaa ruokarahaa ja käteisenä ei visa electrolle. Ei se teknikko osaa käyttää rahaa. työajatkin mä määrään kotoa 8-16, ettei eksy turmelukseen. Lauantaisin vienmieheni siis teknikkoni marketin.
En tiedä kauanko jaksan passata ja vahtia tälläistä miestä, joka ei osaa mitään. Ei ole kiinnostunut tietokoneista. Kaiken joudun itse opiskeleen. Makaa vain sohvalla ja syö salaa suklaata.
Eikä tienaa edes kunnolla, kun ei tee ylitöitä edes sikana....
Olen kuullut muut painaa ylitöitä ja viikonloppuja, muttei mun rassaukka jaksaa lapset estää.. Pah laisuus. Olisi edes yli töissä ja tulis rahaa...
Brutto 2500 e/kk
Netto 1950 e/kk
"Jokin ammattitutkinto"
Järjestelmäasiantuntija
Ikä 42-vuotta
Brutto 4000+osingot
netto n3000
amis
toimitusjohtaja
Myyntijohtaja, bruttopalkka noin 10000kk + provikat jotka voivat vuositasolla olla mitä tahansa 30000 ja 100000 välillä (nettoa en osaa sanoa kun riippuu niin paljon provikoista paljonko käteen jää)
ikä 42
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 23:24"]
Myyntijohtaja, bruttopalkka noin 10000kk + provikat jotka voivat vuositasolla olla mitä tahansa 30000 ja 100000 välillä (nettoa en osaa sanoa kun riippuu niin paljon provikoista paljonko käteen jää)
ikä 42
[/quote]
Ai niin kolutus FM
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 23:24"]
ikä 42
[/quote]
Ai niin kolutus FM
Oho. Ompas jollain tän palstan akoilla ihan kissanpäivät. :3 Miten meinaatte pärjätä sitten, jos sattuu jossain tapauksessa ero tulemaan ja olette ikänne siivellä eläneet?
Itselleni miehen tuloilla ei ole mitään väliä, koska en suostu kenenkään holhottavaksi.
Vuositulot viime verotuksessa:
100 000 brutto
60 000 netto
terveyskeskuslääkäri
47 v.
Ja miesystävä on. Ei suunnitteilla yhteenmuuttoa, koska halutaan pitää omat kodit ja rahat paitsi viikonloput jotka vietetään yhdessä.
No olen kyllä oikeasti minäkin vähän järkyttynyt tällaisista kyselyistä. Joo joo ymmärrän että on puheenaihe siinä missä muutkin, mutta miksiköhän kukaan ei täällä koskaan kysele että paljonko paras ystäväsi tienaa, tai lapsesi mainoksia jakamalla.
Ja jos kyse on siitä paljonko kullakin perheellä on rahaa käytössä, miksi sitten ei kysytä sitä. Tuo miehen palkka ja varsinkaan titteli(!) kun ei kerro mitään naisen palkasta, yhteisistä lapsilisistä tai muista tuista, osingoista tms. Puhumattakaan menoista.
Meillä mies tienaa reilusti enemmän kuin minä, mutta en koe sitä miksikään statusmeriitiksi ainakaan itselleni, hänelle toki. Minä olen ihan itse oman urani ja keskipalkan suuruisen tienestini hankkinut, joten minä ylpeilen sillä jos ja kun ylpeiltävää on.
Brutto tasan 5000e, nettoa en tarkaan tiedä, ehkä noin 3600e. Koulutus sähköasentaja, titteli työpäällikkö. Ikää 43v.