Miehesi palkka (brutto ja netto), koulutus, työtitteli, ikä
Palkkakohtaan keskimääräiset luvut, jos vaihtelee.
Brutto 3600 e/kk
Netto 2200 e/kk
Tradenomi, AMK
Myymäläpäällikkö
Ikä 38-vuotta
Kommentit (70)
Tää on taas tälläinen ketju, johon vastaa hyvin tienaavien ja hyvissä ammateissa olevien miehien vaimot.
Ja väitän, että vähintäänkin puolet niistäkin puhuu paskaa!
Missä on varastomiehien, rekkakuskien, huoltomiehien ja raksa-äijien vaimot? Niidenkin vaimoja täältä av-palstalta varmasti löytyy. Miksi ovat hiljaa nyt?
On täällä isien peniksiäkin vertailtu, miksi siis ei palkkoja.
Niin, ja monet ovat yh-äitejä tai miehet työttömiä tai opiskelevat tai ovat sairaseläkkeellä. Missä ovat heidän vastauksensa.
mun mies tienaa vähemmän kuin mä. Selvästi. Käteen jää kuussa noin 1500 (joskus hiukka enemmän), eli olisko brutto 2100-2200? Ammatti myyjä ja ikä 44.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 23:55"]
Oho. Ompas jollain tän palstan akoilla ihan kissanpäivät. :3 Miten meinaatte pärjätä sitten, jos sattuu jossain tapauksessa ero tulemaan ja olette ikänne siivellä eläneet?
Itselleni miehen tuloilla ei ole mitään väliä, koska en suostu kenenkään holhottavaksi.
[/quote]
Aloituksessa kysyttiin miehen tuloja, ei omia tuloja. Miksi päättelet, että miehen korkeat tulot tarkoittaa hänen siivellä elämistään? Entäs sitten jos molemmilla on suht korkeat tulot, elääkö kumpikin sitten toisensa siivellä :D?
No, järjetön kommenttisi menee joka tapauksessa kateuden piikkiin.
Brutto: en tiedä
Netto 1500-1700€/kk, riippuen tunneista
Lähihoitaja
Koulunkäyntiavustaja
Ikä 23 vuotta
Brutto: 6000e/kk
Netto: 4000 e/kk
Tämän lisäksi osinkoja 0-200 000 euroa vuodessa riippuen yrityksen tuloksesta.
DI ja titteli Partner, Directror
Ikä: 37 v.
Myyntijohtaja 9200€ brutto, brutto 5200€ , KTM ja ikä 37v.
jotta ei jäisi yksipuoliseksi miehen siivellä oloksi niin mä olen toimialajohtaja, palkka 10130€ brutto ja 5670€ netto, KTM ja ikää 37v.
Kaikki rahat ja omaisuus on yhteistä, mun hoitovapailla elettiin miehen tuloilla.
raha ei takaa onnea ja kumpi vaan voi koska vaan jäädä työttömäksi, nähty on kuinka yrityskauppojen yhteydessä johtajat vaihtuu päivässä. Eli otetaan ilo irti niin kauan kun riittää.
Työtön, takana yliopisto-opintoja
Ikä 33v.
Peruspäiväraha, oisko jotain 600 e.
Kyselee aina, miksi minä teen ylitöitä niin paljon. Miksiköhän?
Brutto: En tiedä
Netto: 2700 e
Koulutus: ei ole/ylioppilas
Ammatti: jalkapalloilija
Ikä: 26v.