Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu, mitä ajattelet jos sinkku näyttää yrittävän sinua?

Vierailija
09.07.2020 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panen, en ajattele. M47

Kenellä sitten on vastuu tilanteesta?

Vierailija
22/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä unta <3 Mutta vain jos se sinkku ois mun elämäni (menetetty) rakkaus.

Vierailija
24/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti omista tunteistani. Jos olisin itse ihastunut siihen sinkkuun, olisin ilahtunut jos yrittäisi. Jos en olisi kiinnostunut, säälisin häntä. Mutta tuskinpa lähtisin suhteeseen varattuna ollessani. Jos se sinkku kiinnostaisi enemmän kuin oma kumppani, sitten eroaisin.

Vierailija
25/28 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/28 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena monet yrittivät iskeä. En saanut edes autossa istua rauhassa, kun joku tuli tuijottamaan lasin läpi. Työpaikalla, naimisissa olevat ukot vihelsivät perääni tai tukkivat tieni. Tälläistä tapahtui usein.

Nykyään ei kukaan ainakaan tietoisesti ole yrittänyt iskeä, joten no hätä. En minä ainakaan rohkaisisi flirttailijaa. Ehkä menisin hämilleni, saattaisin jopa nauraa.

Vierailija
27/28 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei vaikuta suhteeseeni millään tavalla.

Vierailija
28/28 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi siitä sinkusta ja kuinka lähestyisi. Tuntisimmeko ennestään ja olisinko kiinnostunut. Olen aina ollut vähän hitaasti lämpeävä, joten en kovin äkkiä tuntemattomista kiinnostu, enkä varattuna varmastikaan. Mutta jos olisi jo tunteita herännyt, niin kivahan se olisi huomata molemminpuolisuus. Se ei tarkoita, että asiassa välttämättä edettäisiin mitenkään, mutta tunteet ja ajatukset voidaan kyllä käydä läpi. Siinä ei ole mitään pahaa. En pistäisi pahakseni silloinkaan, vaikken itse olisi kiinnostunut, kunhan toinen osapuoli sitten uskoo sen. Jos kyseessä olisi joku kumppanin kaveri, niin sitten en tykkäisi yhtään.

Sinkku voi hyvin tehdä aloitteen varatulle tai mieluiten vain kertoa tunteistaan ilman, että odottaa siltä varatulta jotain. Ei kannata päättää sen varatun puolesta valmiiksi suuntaan eikä toiseen. Kerrot vaikka että tykkäät siitä ja yrittäisit heti, jos hän olisi vapaa, muttet viitsi kun hän on varattu. Silloin olet avannut tilanteen kaikkia osapuolia kunnioittavasti ja se varattu voi päättää, mitä sillä tiedolla tekee.