Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu, mitä ajattelet jos sinkku näyttää yrittävän sinua?

Vierailija
09.07.2020 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa seisomaan.

Vierailija
2/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imarreltu lähinnä. Tietysti riippuu siitä kuka ja kuinka yrittää. Ja riippuu tietysti millaisissa kantimissa oma suhde on. Tällä hetkellä tosi hyvissä voimissa, joten kovin paljon aikaa minulla ei olisi tälle sinkulle ja riippuisi miehenkin perspektiivistä jaksasinko vastata yritykseen. Avoin on homman nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen: Kiusallista. Pitäisköhän sille sanoa, ettei yhtään kiinnosta?

Vierailija
4/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ja tunnen oloni vaivauuneeksi; eriyisen kiusallinen tilanne on, jos "yrittäjä" tietää ja tuntee tilanteeni ja kuvittelee itsestään liikoja...  

Vierailija
5/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen ja tunnen oloni vaivauuneeksi; eriyisen kiusallinen tilanne on, jos "yrittäjä" tietää ja tuntee tilanteeni ja kuvittelee itsestään liikoja...  

Vaikka olisin imarreltu, enkä tietäisi miten reagoida, riippuisi omista tunteista - tämä sama sama olisi se mitä pohdiskelisin.

Vierailija
6/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ollut lähinnä tyytyväinen, että kelpaisin vielä muillekin kuin omalleni. En kuitenkaan käytökselläni vahvista ihastusta, vaan käyttäydyn etäisemmin jos sellaista huomaan. Vastuu tilanteessa on myös varatulla. En koe uhaksi, enkä ahdistu vaikka joku minuun ihastuisi.

Vierailija
7/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignoraan niin kuin sinkkunakin.

Vierailija
8/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tuoda keskustelussa jotenkin hienovaraisesti ilmi, että seurustelen, jotta asiat eivät menisi kiusallisiksi.

Vierailija
9/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se melko imartelevaa ja eihän sitä koskaan tiedä mitä voisi tapahtua :)

Vierailija
11/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän tuoda keskustelussa jotenkin hienovaraisesti ilmi, että seurustelen, jotta asiat eivät menisi kiusallisiksi.

Mä pokasin söpöä miestä, istuttiin samassa pöydässä. Sitten se sanoi,

"voinko kysyä sulta yhtä asiaa?"

Niin?

"Mun tyttöystävä ......"

En kuullut enää jatkoa, mikä se kysymys oli.

😑

Vierailija
12/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, ettei tiedä, että olen varattu, ja kerron sen hänelle. Jos tiedän että tietää, en tykkää lähentelyistä. Pitäisi kunnioittaa toisten suhdetta.

Vierailija
13/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tapauksessa naiset valitettavan usein pettää, jos se yrittävä mies on varakas ja/tai jännä. Siinä ei paljon omaa "rakasta" miestä silloin ajatella, kun nainen ottaa kaiken irti tuollaisesta tilaisuudesta.

Vierailija
14/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin osittain imarreltu ja osittain vaivaantunut. Missään nimessä en lähtisi leikkiin mukaan, vaan ilmaisisin jotenkin nätisti, etten ole vapailla markkinoilla.

Vierailija
15/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on varmasti nähnyt sormuksen ja huomaat että hän on silti kiinnostunut vaikka hillitsee sitä.

Vierailija
16/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis oikeasti!? Pieni flirtti ei tapa ketään, se on elämän suola. Älkää heti tuomitko toisianne.

Vierailija
17/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan koeajosta ja katsotaan mitä sen jälkeen.

Jos haluut testaa mua yhden kerran vaan... 🎼🎵🎶

Vierailija
18/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä sinkkuna tai ei oleva mieskohde laittaa sinkkuna yrittävän varatun (mutta selvästi "omaansa" kyllästyneen) naikkosen pieneen kuuseen aluksi ennenkuin tekee lopullisesti  selväksi pari asiaa.

Vierailija
19/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen, en ajattele. M47

Vierailija
20/28 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä juuri mitään. Ignoree vaan/sanon olevani varattu joten ei kiinnosta.