Varattu, mitä ajattelet jos sinkku näyttää yrittävän sinua?
Kommentit (28)
Olen imarreltu lähinnä. Tietysti riippuu siitä kuka ja kuinka yrittää. Ja riippuu tietysti millaisissa kantimissa oma suhde on. Tällä hetkellä tosi hyvissä voimissa, joten kovin paljon aikaa minulla ei olisi tälle sinkulle ja riippuisi miehenkin perspektiivistä jaksasinko vastata yritykseen. Avoin on homman nimi.
Ajattelen: Kiusallista. Pitäisköhän sille sanoa, ettei yhtään kiinnosta?
Koen ja tunnen oloni vaivauuneeksi; eriyisen kiusallinen tilanne on, jos "yrittäjä" tietää ja tuntee tilanteeni ja kuvittelee itsestään liikoja...
Vierailija kirjoitti:
Koen ja tunnen oloni vaivauuneeksi; eriyisen kiusallinen tilanne on, jos "yrittäjä" tietää ja tuntee tilanteeni ja kuvittelee itsestään liikoja...
Vaikka olisin imarreltu, enkä tietäisi miten reagoida, riippuisi omista tunteista - tämä sama sama olisi se mitä pohdiskelisin.
Oon aina ollut lähinnä tyytyväinen, että kelpaisin vielä muillekin kuin omalleni. En kuitenkaan käytökselläni vahvista ihastusta, vaan käyttäydyn etäisemmin jos sellaista huomaan. Vastuu tilanteessa on myös varatulla. En koe uhaksi, enkä ahdistu vaikka joku minuun ihastuisi.
Yritän tuoda keskustelussa jotenkin hienovaraisesti ilmi, että seurustelen, jotta asiat eivät menisi kiusallisiksi.
Olisihan se melko imartelevaa ja eihän sitä koskaan tiedä mitä voisi tapahtua :)
Vierailija kirjoitti:
Yritän tuoda keskustelussa jotenkin hienovaraisesti ilmi, että seurustelen, jotta asiat eivät menisi kiusallisiksi.
Mä pokasin söpöä miestä, istuttiin samassa pöydässä. Sitten se sanoi,
"voinko kysyä sulta yhtä asiaa?"
Niin?
"Mun tyttöystävä ......"
En kuullut enää jatkoa, mikä se kysymys oli.
😑
Oletan, ettei tiedä, että olen varattu, ja kerron sen hänelle. Jos tiedän että tietää, en tykkää lähentelyistä. Pitäisi kunnioittaa toisten suhdetta.
Tuollaisessa tapauksessa naiset valitettavan usein pettää, jos se yrittävä mies on varakas ja/tai jännä. Siinä ei paljon omaa "rakasta" miestä silloin ajatella, kun nainen ottaa kaiken irti tuollaisesta tilaisuudesta.
Olisin osittain imarreltu ja osittain vaivaantunut. Missään nimessä en lähtisi leikkiin mukaan, vaan ilmaisisin jotenkin nätisti, etten ole vapailla markkinoilla.
No jos on varmasti nähnyt sormuksen ja huomaat että hän on silti kiinnostunut vaikka hillitsee sitä.
Mutta siis oikeasti!? Pieni flirtti ei tapa ketään, se on elämän suola. Älkää heti tuomitko toisianne.
Sovitaan koeajosta ja katsotaan mitä sen jälkeen.
Jos haluut testaa mua yhden kerran vaan... 🎼🎵🎶
yleensä sinkkuna tai ei oleva mieskohde laittaa sinkkuna yrittävän varatun (mutta selvästi "omaansa" kyllästyneen) naikkosen pieneen kuuseen aluksi ennenkuin tekee lopullisesti selväksi pari asiaa.
No enpä juuri mitään. Ignoree vaan/sanon olevani varattu joten ei kiinnosta.
Minulla alkaa seisomaan.