Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Purentakiskojen käyttöikä?

Vierailija
09.07.2020 |

Hammaslääkärini suositteli minua teettämään hampaisiini sopivat purentakiskot. Hintaa tälle tulisi 300 e ja mietin että nyt olisi hyvä ajankohta hankkia ne, kun veronpalautukset tulevat. Yritin etsiä tietoa kauan näillä tulisi sitten käyttöikä olemaan, mutta löydän tietoa vain apteekin lyhytikäisistä kiskoista. Hinta on sen verta kova etten näitä kyllä säännöllisesti ala uusimaan. Kiskonkäyttäjiä täällä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut purentakiskot jokaöisessä käytössä noin 4 vuotta. Kun viime syksynä kysyin hammaslääkäriltä niiden käyttöikää ja hän tarkasti kiskot, hän sanoi niiden olevan hyvässä kunnossa. Hampaat paikat eivät ole nyt irtoilleet eikä pää ole ollut kipeä, en luopuisi enää kiskoista.

Vierailija
2/4 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo yli 10 vuotta jollei enemmänkin sama. Pala puuttuu ( takaalta eli ikäänkuin lyheni) kun putos kerran lattialle, mutta ei haittaa. Hammaslääkäri välillä hioo jos hampaita paikataan.

Mulla ei olisi varmaan hampaita enää ilman kiskoa ja joka aamu olisi niskat jumissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, toi kuulostaa jo hyvältä käyttöajalta hintaan nähden. Itse puren hampaita yhteen lähes koko ajan ja stressatessa vaiva pahenee. Niskat koko ajan aivan jumissa ja leukoja särkee. Taidanpa varata ajan, kiitoksia vastauksista! :) -Ap

Vierailija
4/4 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut myös käytössä 10 vuotta ja hyvässä kunnossa ovat. Ne kannattaa aina ottaa mukaan hammastarkastuksiin, niin siellä katsotaan istuvuus. Suosittelen! Pieni hinta siitä, että pelastaa omat hampaansa. Terv. Suuhygienisti