ero tulossa,enkä saa asuntoa mistään,koska
Kommentit (29)
haha ei todellakaan kaikki saa heti kämppää, joilla on lapsi! ei tartte joka paikassa sellasta viljellä, jos ei mitään tiedä asiasta.
Miksi ihmiset eivät osaa hoitaa raha-asioitaan. Asumiseen menevät laskut ovat AINA numero ykkönen! Ne hoidetaan vaikka nälässä oltaisiin tai muut laskut menisivät perintään. Ja sitten hyvät ihmiset pitäkää aina se kuukauden tai kahden kuukauden turvapuskuri rahoissanne.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 21:06"]
Miksi ihmiset eivät osaa hoitaa raha-asioitaan. Asumiseen menevät laskut ovat AINA numero ykkönen! Ne hoidetaan vaikka nälässä oltaisiin tai muut laskut menisivät perintään. Ja sitten hyvät ihmiset pitäkää aina se kuukauden tai kahden kuukauden turvapuskuri rahoissanne.
[/quote]
ei tässä siitä puhuttukaan. ittelläni on ainakin mennyt muista laskuista ne tiedot.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 21:06"]
[/quote]
Ei kai tässäkään ap vielä sanonut, miksi hän on ulosotossa? Vai sanoiko?
AP: käy siellä vvolla ja satolla juttelemassa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 08:00"]
tää onmiehen koti,en voi tänne jäädä.ap
[/quote] eihän se sua siitä nähden saa ulos heittää ennenkuin oot kämpän saanut.... onko paljonkin velkaa? asumis kuluja ulosotossa?? vai jotain muuta...?
Jos asumiskulut on hoidettu aina mallikkaasti voi ja saa asunnon. VAIKKA muuten luottotiedot olisi mennyt. Sitä toitotan tässä
T: 24
En minä vaan saanut VVO:lta asuntoa luottotiedottomana. Ei myöskään olisi saatu yhdessä mieheni kanssa (hänellä luotot kunnossa), vaikka odotin vauvaa. Tuttuni on VVOlla virkailijana ja asuntoa etsiessämme sanoi suoraan, että luottotiedottomalle ei tehdä vuokrasopimusta... Saatiin asunto kuitenkin, tosin vuokrasopimuksessa lukee vaan mieheni nimi.
Ahdistavaa kyllä, pitikin nuorena ja typeränä pilata asiansa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 21:29"]
En minä vaan saanut VVO:lta asuntoa luottotiedottomana. Ei myöskään olisi saatu yhdessä mieheni kanssa (hänellä luotot kunnossa), vaikka odotin vauvaa. Tuttuni on VVOlla virkailijana ja asuntoa etsiessämme sanoi suoraan, että luottotiedottomalle ei tehdä vuokrasopimusta... Saatiin asunto kuitenkin, tosin vuokrasopimuksessa lukee vaan mieheni nimi.
Ahdistavaa kyllä, pitikin nuorena ja typeränä pilata asiansa.
[/quote]
mä kysyin tänään vvo:lta, niin sanoi, että saa, mutta pitää maksaa 2-3 kk vuokravakuus. ja tuolla sivulla on joku kirjoittanut, että vvo ei sais olla ottamatta luottotiedottomuuden takia asumaan: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1933063-vuokravakuus-ei-ole-vuokratakuu-sanoi-vvo-luottotiedottomalle-eli/
Minä sain asunnon ja heti kun kerroin rehellisesti tilanteen hakemuksessa! Minulla myös luottotiedot menneet ja vuokrarästiä ennen lapsen syntymää! Ei vaikeuttanut asunnon saantia ja sossu auttoi takuuvuokrassa. Tsemppiä!