Mä pistän tän paskan nyt myyntiin!!
Vedin pultit viimeisen kerran. Oon ukolle tolkuttanut jo vuoden ajan, että meillä ei enää ole varaa asua tässä paskassa kämpässä. Varat söi megalomaaniseksi paisunut putkiremppa, jonka kustannuksien vuoksi tästä pienkerrostalon 20 asunnosta on 9ssä vaihtunut omistaja vuoden sisällä. Nyt vaihtuu kymmenennessä.
Mies aina sanoo että kyllä me pärjätään. Joo ehkä se pärjää kun ei maksa tässä tönössä asumisesta. Maksetaan omien liksojemme mukaan milloin mitäkin kuluja. Mulla on asumiskulut kokonaan koska kämppä on mun. Asuin täällä ennen miestä ja lapsia. Mies osallistuu lasten kuluihin ja ruokamenoihin, mutta ei juuri muuhun. Sillä on paljon pienempi palkkakin, ei sillä, mut tekee tuskaa joka kuukausi maksaa näitä laskuja ja jättää aina joku maksamatta että jää ees sen verta rahaa tilille että saan joskus maksettua jotain omiakin juttuja. Autoon pitäs tehä 400€ remppa ja sitä on ny siirretty eteenpäin niin paljon, etten enää uskalla sillä ajaa ennen kuin remppa on tehty.
Miks mies sitten haluaa asua täällä? Siks että tässä on kaikki palvelut lähellä. Hoitopaikka, työ, kauppa ja kaverit. Mä en nii välittäis enää koko kämpästä. Maksan lyhäreitä, vastiketta, parkkipaikkaa, nettiä, vesimaksuja ja korkoja joka kuukausi 2000€.
Alkaa tää kämppä muutenki kaatua päälle. Jokapaikka on täynnä lasten romuja. Alunperin asuin täällä yksin ja tilaa riitti. Nyt ku yhen tilalla onkin neljä, on joka puolella jotain ylimäärästä. Ahistun joka ilta kun tuun kotiin töistä ja nään vaatevuoret eteisen naulakoissa, ku ei ne takit muuallekaan mahu. Sama muittenki kamojen kanssa. Kaapit on jo tungettu täyteen, kun myös kellarit. Oon myyny paljon kirpparillakin, mutta siihen ei oo oikeen aikaa.
Paska paska paska kämppä!
Kiitos ja kumarrus jos jaksoit lukea!
Kommentit (6)
Joo myy pois vaan. Osta tilalle sijoitusyksiö niin saat vuokratuloa.
Laita meille sitten linkki kun kuvat on jokakodissa
Kattelen lasten takia ja vähä itteniki. On siinä ne hyvätki puolet. Mutta menee hermot siihen että oon perheen elättäjä :-( En jaksas enään.
Mä oon maksanu tästä jo sen verran, että saatais ok kämppä muualta. Läheltäkin joo, mutta tahtosin vähä tilavamman ja tässä lähistöllä ei oo ku betonipurkkeja. Kaikki samasta kaavasta ja sama kokosii.
ap
Jos olette avoliitossa ja kämppä on sinun nimissäsi niin siitä vaan tuumasta toimeen ja äkkiä.
Ei ole mikään pakko samassa luukussa elää koko elämäänsä varsinkin jos siihen ei ole oikein varaa ja päässäkin alkaa jo vipata.
Jos ukko haluaa yhä siinä asua niin paras lopettaa siipeily ja alkaa maksaa niitä asumiskulujakin ja laita ukko ja lapset siivoamaan tavaransa,romunsa ja vaatteensa ettet nääkähdä joku kaunis päivä siihen eteiseen vitutukseen :O
Elättäjän rooli ei muutu vaikka muuttaisitkin...
Tsemppiä kuitenkin. Mitä jos karsisit ensi tavarat (tulee halvemmaksi viedä sinänsä myyntikuntoiset kamat kierrätyskeskukseen kuin ostaa isompi asunto!)... Käy se naulakko läpi ja jätä kaksi takkia per hlö jne...
mitäs kattelet tollasta äijää, joka ei maksa muuta