Ärsyttää ku se jani otti sen lehtipihvin ja pepsin
Kommentit (13)
Äitini yllytti mua lapsena ottamaan Rossossa lehtipihvin. Oisin halunnut pizzaa, mutta äitin jankutuksesta pääsi helpoiten eroon suostumalla, joten otin lehtipihvin. Se oli sitkeää ja kuivaa ja pahaa ja aikuisena pari vuotta sitten ihan yllätyin, kun lehtipihvi olikin ihan hyvää, aivan turhaan olin kaikki ne vuodet vältellyt lehtipihviä. Tosin mieluiten syön edelleenkin jotain muuta kuin lehtipihviä. Ehkä Janikin on oppinut syömään jo sofistikoituneemmin ja tilaa kukaties lehtipihvin kera uuniperunan ranskisten sijaan ja tummaa lapparia pepsin tilalle.
Mäkään en oo päässyt yli vielä tästä, karsee JUNTTI.
*Huokaus* Minua taas ärsyttää, kun ihmisiä ärsyttää joku Jani lehtipihveineen. Ja jotakuta toista taas voi ärsyttää, koska minua ärsyttää, koska ihmisiä ärsyttää joku Jani lehtipihveineen. Ja sitten taas on niitä, joita ärsyttää, että jotakuta toista ärsyttää, että minua ärsyttää...
Jummi jammi että alkoi tehdä lehtipihviä mieli.
Toisaalta alkoi ärsyttää kaikki ne juntit jotka ravintolassa saavat hepulin jos listalta ei löydykään sitä lehtipihviä maustevoilla. Menkää sinne Rossoon saatana!
Missä se Jani olis saanut valita mitä tahansa? Oliko joku tietty ravintola? Entä jos Jani tykkää eniten just lehtipihvistä, eikä halunnut muuta, vaikka hienompaakin olis ollut tarjolla?
Markokin tykkää lehtipihvistä, mutta uskoisin, että se olis ottanut sen kanssa mieluiten olutta. Pepsistä ei niinkään välitä.
vittu mua alkaa ärsyttää tää ärsytys
Onneksi joku sentään muistaa koko Janin.
Jani ja se onneton lehtipihvi pepseineen on legenda! =))
Ei ottanut kokista kun pepsin. Noloa.