Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koitin mennä pyörälenkille kun olen jo kohta kaksi viikkoa maannut kotona. No, tietenkin rankkasade yllätti kun sade-suomessa ollaan.

Helsingissä on satanut kohta 2 viikkoa
09.07.2020 |

Eikö tämä helvetti lopu koskaan?

Katsoin, että vihdoinkin aurinko vähän paistaa, sääennuste lupasi 30% sadetta. Ehkä nyt olisi se väli että pääsisi edes vähän ulkoilemaan.

Lähdin fillaroimaan ja noin 1km polkemisen jälkeen taivas repeää ja sairas rankkasade. Äkkiä kotiin, mutta eihän se auttanut. Kuin uitettu koira poljin kotiin.

Tää Suomi ei ole ihmisasutukseen kelpaavaa aluetta. Tää on maanpäällinen helvetti jossa ei ole kuin kärsimystä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voisi löytää Berliinin työpaikat? Olen korkeakoulutettu, joten jotain saumaa voisi olla saada sieltä duunia.

Ehdottaisin alkuun muuttoa pois vanhempien luota jos tuollaisia joudut kyselemäön.

Vierailija
22/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun pääsin töistä kotiin paistoi aurinko niin menin parvekkeelle ja avasin parvekelasit ja levitin pyyhkeet lattialle. Paistoin pizzan ja kun olin syönyt siitä vasta puolet niin aurinko meni pilveen ja alkoi satamaan :D Eipä kauaa ehtinyt nauttia auringosta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voisi löytää Berliinin työpaikat? Olen korkeakoulutettu, joten jotain saumaa voisi olla saada sieltä duunia.

Korkeakoulutettuna kysyt täältä? 😄

Vierailija
24/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guuglasin nopeasti ja tällainen sivusto löytyi:

https://www.angloinfo.com/how-to/germany/moving/residency/eu-citizens

Otaksun, että osaat englantia paremmin kuin saksaa.

Vierailija
25/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on edes mahdollista, että Suomessa voi sataa näin paljon? Viime syksy oli jotain aivan sairasta. Taitaa tulla nyt vielä pahempi kun jo kesällä sataa.

Vierailija
26/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutettuna kysyt täältä? 😄

Älä naura. Ap ottaa elämänsä lunkisti. Nytkin hän on pari viikkoa lojunut kotonaan.

Vierailija
27/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetissä on kuuma. Ei tämä ole helvetti vaan taivas.

Vierailija
28/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson sadetutkan ennusteen ennen kuin lähden pidemmälle. Eilen piti ennuste tunnilleen paikkansa.

Vierailija
29/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän onnistun lenkkeilemään vuodenajasta ja säästä riippumatta vuosikymmenestä toiseen. Oiskohan ihan siksi, että tykkään juosta. Kerran maratonille osui tuntien mittainen kaatosade ja ukkonen, silloin vähän nauratti oma lajivalinta.

Ap:lle suosittelen jumppia youtubesta.

Vierailija
30/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut ulkomailla pian 17 vuotta, neljässä eri maassa. Töitäkin teen. Kaikkeen tähän olen pystynyt ilman korkeakoulutusta!

Vierailija
31/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesä on huono vitsi. Onneksi voi matkustaa missä on takuuvarma aurinko ja lämmintä.

Vierailija
32/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saisi työn ja asunnon vaikka Berliinistä, niin miettisi hetkeäkään. Pakkaisin jo autoa.

Sä mitään pakkaus, makaisit vaan taas pari viikkoa ankeassa kodissasi ja syyttäisit ulkoisia tekijöitä sisäisistä ongelmistasi

Viikosta ja kuukaudesta toiseen. Vuosia

Kunnes kuolo korjaa sitkuttelijan

PS. Ei ole huonoa säätä, on huono asenne ja väärät vaatteet

Vierailija
33/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saisi työn ja asunnon vaikka Berliinistä, niin miettisi hetkeäkään. Pakkaisin jo autoa.

Sä mitään pakkaus, makaisit vaan taas pari viikkoa ankeassa kodissasi ja syyttäisit ulkoisia tekijöitä sisäisistä ongelmistasi

Jatkuva harmaus masentaa. Keli on kuin syksyllä. Olen asunut Espanjassa vuosikymmenen ja vaikka Suomessa on paljon hyvää voin sanoa etteivät nämä kelit ole kivoja kesäsäitä. Nyt pitäisi olla vuoden lämpimin ja aurinkoisin kuukausi. Päivittäinen sade ei ole Suomenkaan normaali kesäsää.

Vierailija
34/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa hyviä sekä huonoja säitä. Suomessa on lähes aina huono sää. Jossain Monacossa

tai vastaavassa taas saa nauttia useimmiten hyvästä säästä. Suomi on tyhmille ja rumille ihmisille jotka eivät liiku ihmisten ilmoilla.

Vierailija
35/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? mä olen ollut useamman kerran lähdössä pyöräilemään, siis avannut alaoven ja huomannut että kappas, täällä alkaakin sataa ja lähtenyt silti. Jos mä rupeaisin nirsoilemaan sään kanssa niin enhän mä kerkeäisi tehdä muuta kuin kitistä jossain vauvapalstalla..

Vierailija
36/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yleensäkin valittaa asioista joihin ei voi itse vaikuttaa, kuten sää.

Säästä valittaminen on äärimmäisen turhaa ja typerää. Samaa mieltä kukaan?

Vierailija
37/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole pahemmin sadellut vaikka on lupailtu. Pilvetkin kiertää jostain syystä paikan ympäri. Johtuneeko noista korkeista kukkuloista lähellä. 

Vierailija
38/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? mä olen ollut useamman kerran lähdössä pyöräilemään, siis avannut alaoven ja huomannut että kappas, täällä alkaakin sataa ja lähtenyt silti. Jos mä rupeaisin nirsoilemaan sään kanssa niin enhän mä kerkeäisi tehdä muuta kuin kitistä jossain vauvapalstalla..

mä kyllä valitsisin valittamisen mielummin.

Vierailija
39/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa avuton korkeakoulutetuksi! Et osaa edes työpaikkaa etsiä?

Vierailija
40/49 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa on vikana kun et saa työtä Berliinistä? Oletko noin muuten ollut ikinä töissä?

Mielellämme sinut luovuttaisimme Berliiniin, kun vain keksisimme keinon millä saamme Berliinin sinut huolimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi