Suomen kaunein kesämökki -voitto
Meni voitto oikeaan osoitteeseen eli Akaassa olevaan punaiseen mökkiin, jota ympäröi runsas ja vehreä puutarha.
Kommentit (54)
Oliko ehkä vähän överi toi kukkapuska? Eikä niin vähääkään...
Vierailija kirjoitti:
Se oli ihana. Parempi kuin mökki itse. En ikinä olisi tuota äänestänyt.
Hienoa, suosikkini voitti, ja toiseksi eniten tykkäsin siitä, joka tuli toiseksi. Kumpikin on omalla tavallaan persoonallinen ja viihtyisä. Ja Akaan mökillä oli fantastinen puutarha, ja se juhlatila oli aivan ihana flyygeleineen. Ja pariskunta oli sympaattinen.
Voisivat jo välillä vaihtaa juontajaa, jos tätä sarjaa taas jatketaan Suomen kaunein koti -teemalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin siitä iloisesta ja raikkaasta veneestä, mihin oli tehty kesäkoti! Kivoja värejä.
Hirvee.
Ärsytti, kun Sumari sano sitä Huvikummuksi. Huvikumpu on upea väreineen, mutta toi vene muovikalusteineen lähinnä irvikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin siitä iloisesta ja raikkaasta veneestä, mihin oli tehty kesäkoti! Kivoja värejä.
Hirvee.
Ärsytti, kun Sumari sano sitä Huvikummuksi. Huvikumpu on upea väreineen, mutta toi vene muovikalusteineen lähinnä irvikuva.
Veneessä on kosteaa, ja kosteudessa ovat muoviset kalusteet parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat jo välillä vaihtaa juontajaa, jos tätä sarjaa taas jatketaan Suomen kaunein koti -teemalla.
Tällä kaudella he jo osasivat hillitä mieletön-sanan käyttöä. Jollakin aiemmalla kaudella lähes kaikki, mitä he huomasivat, olivat mielettömiä.
Sitä kun aikansa kuunteli, tiesi kyllä, missä ne mielettömät ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvee.
Katsoja sanoi
Miksi pitää kilpailla asumismuodoista
Minä toivon, että seuraavilla kausilla jätetään pois ne mökin omistajan typerät vilkuttelut ja vaivalloiset yritykset selittää, miksi oma mökki on Suomen paras.
”No kun me ollaan remontoitu tää rakkaudella ja meillä on täällä hyvä olla.”
Sumarin vaatteet ovat oudot, kenen
Ei ohjelmaa voi katsoa kuin mute päällä
Itse en voinut sitä ymmärtää, kuinka VENE pystyi olemaan mukana kesämökkikilpailussa.
Vene on vene, eikä mökki!
Vierailija kirjoitti:
Olihan se vähän huvittava, kun sen sai pariskunta, jonka mökkiä ympäröi upea puutarha. Kukkapuska olisi ollut huikea, jos sen olisi saanut kakkoseksi tulleen huvilan omistajat. Siellä se olisi skandinaavisten klassikkokalusteiden joukossa erottunut väreillään ja muodoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin kokkolan mökkiä
mies52v
Minkäslainen paikka se olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella he jo osasivat hillitä mieletön-sanan käyttöä. Jollakin aiemmalla kaudella lähes kaikki, mitä he huomasivat, olivat mielettömiä.
Sitä kun aikansa kuunteli, tiesi kyllä, missä ne mielettömät ovat.
No nyt ne käytti sanaa HIANO, kaikista vuorotellen.
Sarja on kiinnostava, vaikka kolmikko on välillä rasittava, kun he yrittävät keksiä mökeistä jotakin positiivista sanottavaa. Silmistä näkee, miten he ovat järkyttyneitä mauttomista rojuista mutta suusta oli pakotettava ulos ”tää on niin lämminhenkinen - ihan tuntuu, miten omistaja viihtyy täällä”.
Sarjassa nähtiin tosi monenlaisia kesäpaikkoja. Luksuslukaalien lisäksi olisi ollut kiva nähdä tavallisempiakin mökkejä. Niitä, joissa on vielä paljon remontoitavaa jäljellä ja joissa inisee hyttysparvet. Olisi helpompi samastua omistajiin.