Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumemusiikin kuuntelu?

Vierailija
07.05.2013 |

Haluaisin tietää mitä ne syntiset ihmiset, jotka kuuntelevat huumemusiikkia niin mitä näette siinä musiikissa oikein? Ihan hirveää... Naapurissa soi kamala huumemusiikki kokoajan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heviä

Vierailija
22/33 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaik kenties tarkoitatko elektronista musiikkia? Vai että ihan Huumemusiikkia, ihan uusi genre mulle.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä huumemusiikki on sitä metalli, hevi ja kaikki kauhea ärjyntämusiikki, jossa aikuiset ihmiset örisevät aivan kuin olisivat ihan jossain huumeessa. Sitten vielä palvovat jotain örkkejä kappaleissa.Ihan kamalaa..huihyi. Tästä tulee tämä huumemusiikki

Vierailija
24/33 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi? Miten saat hevistä huumemusiikkia? Ja se on aika hemmetin kaukana siitä saatananpalvojiin yhdistetystä norjalaisesta kirkonpolttomusiikista. Reggae sopisi pössyttelyyn, mutta sekin on ihan eri asia kuin joku hevi- tai metallimusiikki. :D

Vierailija
25/33 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaahaan se on nuorison rääkyminen ja peltien kolistelu. Kyllä sellainen meno ajaa lapset alkoholi, tupakin ja huimausaineiden pariin. 

Vierailija
26/33 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin jos pajautan joskus harvoin, en kyllä jaksa mitään heviä kuunnella. Letkeämpi meno on minun makuuni.

Vierailija
27/33 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kyllä olla mielenkiintoista kuunnella vaikka Radio Deitä kun polttelee ;)

Vierailija
28/33 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heviä kuunnellaan kauheessa kännissä ei HUUMEESSA :)

Vierailija
29/33 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huume :D

Vierailija
30/33 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huUUME musiikkia itse tykkään kuunnnella ja piikittää itseeni samalla amfetamiiniä se kun sairas T pauhaa taustal ai että se on elämää kannattas teijänki kukka hattu tädit testaa t.Elämän_kovakalu

Vierailija
31/33 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain niinku tämmöstä vai?

Vierailija
32/33 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta tuommoinen voit kuolla noihin ihme aineisiin joisit viinaa niinkuin tosimiehet.

Vierailija
33/33 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumemusiikkia. Käsitän, että kuuntelee joko vitunmoista goa trancee tai sit jotain Eevil Stöö tai Puukko Allu tyylistä suomiräppiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi